MuscleMeat

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Weer een goede training weggezet! Dikke shrugs ook :thumb:

What's de reden dat je niet meer meedoet aan de contest eigenlijk?

In de zomer is het de bedoeling dat het harde werken naar een mooi zomerfysiek wordt omgezet in drank, drugs, feesten en coïtus. Om vervolgens op 1 september op 0 te beginnen:D

sterke trainingen weer Loo.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.824

In de zomer is het de bedoeling dat het harde werken naar een mooi zomerfysiek wordt omgezet in drank, drugs, feesten en coïtus. Om vervolgens op 1 september op 0 te beginnen:D

ja ik weet eigenlijk niet eens de reden, het interesseert me op dit moment niet zo veel. Maar ik moet ff kijken nog misschien doe ik ook wel mee als ik niet te lui ben om foto's te schieten.

thanks big G, i'm trying.

• #4.825
VRIJDAG

Ochtendtraining; abs and calves. Niet te verwaarlozen. Kuiten ff een keer wat lager in reps gezeten; voelt om eerlijk te zijn niet zo goed als +20 reps.

Buik

Hanging leg raises (op dip apparaat)
4 * 20 hh

Hanging leg raises
3 * 15 hh

Crunches
3 * 25 hh

Kuiten

Standing calve raises
20 * 150
20 * 200
15 * 300
12 * 350
12 * 400

Calve raises op 45 graden leg press
20 * 150
20 * 250
15 * 350
15 * 350

Post work out meal;

125 gram rijst, 3 eieren, 200gram biefstuk

Zo zeg. Dinsdag, woensdag, donderdag én vrijdag hard getraind zo te zien. Bruut.

Die 12*400kg calve raises vind ik NIET grappig meer. :mad:

Zo bro met zo`n meal 200gram biefstuk en 3 eieren moet je wel gaan groeien! Maar waar is die groente man? Goede korte workout. Merk zelf ook dat mijn kuiten pas exploderen bij veel REPS met heavy weights. Die dingen zijn bijna niet stuk te krijgen.
Lukt mij alleen met veel reps.

Goed weekend Loo!

Zo bro met zo`n meal 200gram biefstuk en 3 eieren moet je wel gaan groeien! Maar waar is die groente man? Goede korte workout. Merk zelf ook dat mijn kuiten pas exploderen bij veel REPS met heavy weights. Die dingen zijn bijna niet stuk te krijgen.
Lukt mij alleen met veel reps.

Goed weekend Loo!

gotta love genetic big calves :cool::cool::cool: train die dingen nooit!

goede workout ouwe, tijd voor wat foto's cause in the end......

• #4.829
VRIJDAG

Avondttraining. Weinig tijd dus ff pompen Je WeEt ToG.
Triceps wel goed aangepakt, schouders niet echt. Maakt niet uit triceps is belangrijker.

Triceps

CGBP
12 * 60
12 * 80
12 * 100 (lichte spot)
12 * 100 (lichte spot)

Skull crushers
10 * 27,5
10 * 37,5
10 * 47,5
8 * 57,5 (spot)

One arm cable extensions (kickback)
4 * 12 * ?

Schouders

Shoulder press machine
4 * 12 * 100 (fullstack)

Cable front raise (rechte stang)
4 * 12 * ?

Standing side raises
12 * 10
12 * 12
12 * 14
bij 16 pijn in m'n pols, **** it.

Fijn weekend beesten.

• #4.830
WEEKEND

Gister naar Bloemendaal geweest. Het was GRUWELIJK, zoveel lekkere chickies als er liepen. Goed voor m'n motivatie, zeker aangezien ik niemand heb zien lopen die mijn shape kon evenaren. Zelf heb ik m'n shirtje aangehouden, ik wil niet geassocieerd worden met bodybuilders namelijk.:rolleyes:
De kater is ook gruwelijk, ik dacht dat het meeviel na die paar smirnoff's, maar omdat ik niks meer gewend bent klapten ze er goed in. Toen ik thuis kwam nog wel een bord cruesli en 500gram kwark gegeten, dus tegen de tijd dat ik ging slapen kwam ik voorzichtig aan uit de katabole fase.
Uit loyaliteit voor tiger4evah heb ik wel de wekker gezet voor een middagtraining op de heetste tijd van de dag, maar de conjo smste net dat hij niet ging.
****ED UP!
Anyway, ik heb een andere buffel maar gebeld of hij mee wilde trainen en die is altijd in voor een training, dus het wordt weer afzien zo.

Wake the **** up - song;

http://www.youtube.com/watch?v=kPQR-OsH0RQ&feature=related

• #4.831
MAANDAG

****ed up training, tijdens m'n eerste warm up set voelde ik het al trekken bij m'n aanhechting. Hele training last van gehad. Balen zeg, zeker omdat er geen oorzaak aan te geven is. Misschien heeft iemand voodoo over me uitgesproken die het me niet gunt om te groeien. Later in de week borst nog maar een keer over doen.

Borst

Schuindrukken dumbels.
14kg pijn
20kg pijn
40kg pijn
30kg pijn

**** it met een stang dan maar;

Incline bench press
12 * 60
12 * 80
12 * 100 (pijn, lichter maar weer)
12 * 60

Bankdrukken
12 * 60
12 * 80
12 * 100 (weer pijn)
12 * 60

Dumbbell fly's
12kg stoppen maar; weer pijn

Peck deck
4 sets p*ssy weights.

Dat je toch gaat trainen na zuip festijnen verdient mijn respect! Ik heb ook te diep in het glaasje gekeken, en heb nu ruzie met mijzelf :( Gelukkig heb ik een dikke kater om me te helpen herinneren dat ik stom bezig was...

Dus nu ik je log weer heb gelezen, heb ik weer motivatie, thnx bro!

mother****er. beetje naar Bloemendaal gaan.

Ai, dat is beroerd.. Je hebt tenminste wel genoten dit weekend! Succes met overdoen, zal een zwaar weekje worden!

Gadverdamme wat hou ik van deze log. Af en toe check ik hem eens, soms lees ik wat bij, en telkens is er wel weer iets bangelijk gebeurd. Stinkende trainingspartners, genetische bevoordeelde kuiten, Bloemendaal (?)
Nice.. :cool:

Bloemendaal aan zee andy... beach, je weet ;)

Maar Loo, toch gaaf dat je getrained hebt maar vies van je pijn in de aanhechting...

Ik heb weer heel wat sterke staaltjes langs zien komen na m'n laatste bezoek! :thumb:
Als ik naar Bloemendaal ga zie ik waarschijnlijk niemand met een slechtere shape dan mij... :o
Gelukkig kom ik nooit in Bloemendaal! ;)

Feesten moet ook al is kunnen het was er weer voor dit weekend, dan moet je het er van nemen.
Sterk dat je maandag trainde.

Heb je nog gescoord in Bloemendaal?

Ik ben toch meer een fan van WKD dan Smirnoff. Zoet wijvendrankje.. ;) :P Kidding.

Af en toe partyen moet zeker kunnen, al is het maar als uitlaatklep voor de intensieve BB-dagen. Hoop zelf nog enigzins af te vallen op mijn buikrand zodat ik ook zonder onderhemd op het strand kan lopen. Maargoed,de wereld is niet in 7 dagen gebouwd, nouja voor ons niet-gelovigen dan. ;)

Het lijkt me wel moeilijk om nieuwe doelstellingen te zoeken wanneer je al enigzins in shape bent, wat dus bij jou het geval is. Hoe ga je daarmee om? Een naturel iemand kan niet oneindig door blijven groeien lijkt me?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven