AndroidHealthClinic

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #4.861
Still Squatting? Loo word het niet tijd dat je ermee kapt? :p
Je sloopt je knieën like a b*ch. ;)

klopt maar in bloemendaal hebben ze loungebanken dus ik hoef daar niet zo veel te lopen. Gewoon liggen en af en toe m'n quads ff goed aanspannen als er een chickie langs komt lopen zodat die vastus medialis net onder m'n korte broek uit komt knallen.

klopt maar in bloemendaal hebben ze loungebanken dus ik hoef daar niet zo veel te lopen. Gewoon liggen en af en toe m'n quads ff goed aanspannen als er een chickie langs komt lopen zodat die vastus medialis net onder m'n korte broek uit komt knallen.

:roflol: Je knieën slopen om vervolgens te zeggen ik ga toch rusten is a no-no. Dat weet je dondersgoed. :D

Sjezus Loo, dit kan nie he? Hier is gewoon iemand sterker in z'n poten dan ik, grrrr!!! Hahaha. Kon je ut toch niet laten he? Ik hoop idd dat je knieen je morgen nog lief vinden haha

Nice squats man. Heb je btw al veel chicks versierd met je vastus medialis?

150kg squat met verrotte knieën: Loo you’re a sick bastard :D

• #4.866
Nice squats man. Heb je btw al veel chicks versierd met je vastus medialis?

nee als ik liggend ge*censuur* wordt dan druk ik m'n knieholtes wel extra in het bed voor extra spanning op m'n quads dan lijkt het nog wat maar over het algemeen moet ik het toch van m'n pec bounce hebben.

Muahahaha.... Jup.... ik moet oefenen.... jup..... inderdaad.... :D

2lvdzrs.png

nee als ik liggend ge*censuur* wordt dan druk ik m'n knieholtes wel extra in het bed voor extra spanning op m'n quads dan lijkt het nog wat maar over het algemeen moet ik het toch van m'n pec bounce hebben.

:roflol:

Die pec bounce is imponeert wel idd, ik doe het ook meestal als ik met m'n chick aan het praten ben. Dit is een teken dat mijn testosteron level de pannen uit stijgt - oftewel - ik coïtus wil.

• #4.871
:roflol:

Die pec bounce is imponeert wel idd, ik doe het ook meestal als ik met m'n chick aan het praten ben. Dit is een teken dat mijn testosteron level de pannen uit stijgt - oftewel - ik coïtus wil.

je moet het niet te vaak doen want dan wordt het een gewoonte.
heel af en toe ff heel subtiel en snel tijdens het gesprek, zodat degene tegenover je denkt; what the **** zag ik dat nou goed of niet?
Vet lachen altijd om te doen. :D Dat is je beloning voor die duizenden setjes borst die je al gepakt hebt in het verleden.

Hehe, bedoel je dan wel je pecs 1 voor 1 laten bouncen of allebei tegelijk?

• #4.873
whahaha, ladykiller hoor ;)

je moet het niet te vaak doen want dan wordt het een gewoonte.
heel af en toe ff heel subtiel en snel tijdens het gesprek, zodat degene tegenover je denkt; what the **** zag ik dat nou goed of niet?
Vet lachen altijd om te doen. :D Dat is je beloning voor die duizenden setjes borst die je al gepakt hebt in het verleden.

Ik doe het wel eens op de maat als ik samen met mijn vriendin Jamai aan het luisteren ben.

Of als ik een spinning les moet geven op mijn stage plek, dan doe ik altijd een pec bounce om de maat aan te geven.

whahahaha!!! Nu kan je me wegdragen hahaha... Goh, wist niet dat zulke joekels had, jef... Maar ehhh Jamai??? hehe

Eentje, ff snel zo tijdens het praten gewoon. En net doen alsof er niks aan de hand is he. Geniaal is dat altijd om te doen.
Ow zo! Ja da's inderdaad het meest subtiel ja :roflol:

Wat ook een echte ladykiller is is je bicep aanspannen als je toevallig haar iets aanreikt of je je hand op haar schouder legt :rolleyes:

@ Jeffa: ja, en als je vriendin je naait (vreemdgaan of zo) is het mooi op de maat; ''stap maar op''...

Wat ook een echte ladykiller is is je bicep aanspannen als je toevallig haar iets aanreikt of je je hand op haar schouder legt

Of beide handen op je achterhoofd houden en dan kenkerhard je biceps aanspannen en gewoon zeggen dat je ze niet aanspant. Dan denken ze altijd dat je een monsterbiceps hebt.

@ Jeffa: ja, en als je vriendin je naait (vreemdgaan of zo) is het mooi op de maat; ''stap maar op''...

Jij voelt hem.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven