MuscleMeat

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ow zo! Ja da's inderdaad het meest subtiel ja :roflol:

Wat ook een echte ladykiller is is je bicep aanspannen als je toevallig haar iets aanreikt of je je hand op haar schouder legt :rolleyes:

@ Jeffa: ja, en als je vriendin je naait (vreemdgaan of zo) is het mooi op de maat; ''stap maar op''...

Jup, biceps da's mijn afdeling haha... Ik haal wel vaker van dat soort fratsen uit... In de supermarkt bijvoorbeeld... Expres een mandje pakken in plaats van een karretje en curlen maar haha

Jup, biceps da's mijn afdeling haha... Ik haal wel vaker van dat soort fratsen uit... In de supermarkt bijvoorbeeld... Expres een mandje pakken in plaats van een karretje en curlen maar haha
Ja idd als ik mijn boodschappen heb gedaan heb ik er altijd al weer een hele deadliftsessie op zitten en biceptraining achter de rug! :sd:

Het stuur van mijn auto moet het ook altijd ontgelden hahaha :D dat ik dat ding niet ondertussen in een ei vorm het gedrukt is me een raadsel, hahaha

Kun je mooie pec, biceps en triceps training mee doen :D

Het hoogste :sd: niveau dat ik ooit in een log gezien heb!
Of ik heb gewoon geluk gehad... ;)

Keep on flexin' Dudes! :D

winkelmandje oppakken om te curlen haha :sd:

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.886
DONDERDAG

Net ff kuiten getraind op de WII Fit, echt een superpomp erin nou!

Nooit gedaan, lijkt me wel lache.. verder nog trainen deze dag?

• #4.892
Die kuiten op de wii fit waren een grapje man, i ain't that much of a p*ssy.

Ik heb overigens wel spierpijn in m'n kuiten, maar dat komt omdat ik m'n voeten te laag had staan op de schuine leg press gister.

Die kuiten op de wii fit waren een grapje man, i ain't that much of a p*ssy.

Ik heb overigens wel spierpijn in m'n kuiten, maar dat komt omdat ik m'n voeten te laag had staan op de schuine leg press gister.
Haha, nou het zou me niets verbazen als jij je hele fysiek hebt opgebouwd met de wii fit. Honderden reps opdrukken op dat plaatje, jaa dat lijkt me wel wat voor jou.

Maar vanavond rug zeker? Ik ook toevallig.

• #4.897
DONDERDAG

Alle gekheid op een stokkie, na alle gespam in dit log wilde ik het hardcore gehalte wat omhoog trekken door een goede training neer te zetten. Ik heb speciaal van te voren pumping iron nog een keer gekeken, en Rocky in de auto op gezet. Eenmaal in the gym probeerde ik me zoals altijd af te sluiten voor het altijd terugkerende gebitch van tiger4evah dat hij moe is/niet fit is/pijn in z'n buik heeft/slecht gegeten heeft/etc.
Maar helaas het mocht niet baten. Ik geef deze training een -1 op de schaal van hardcoreheid. Deadliften ging gewoon easy,spelen, ondanks spierpijn in m'n hams van gister. Bij de tweede oefening moest ik al m'n knie intapen omdat ie uit elkaar klapte. De derde oefening moest ik overslaan omdat ik nog pijn had m'n borst-aanhechting. De vierde oefening ging goed. En daarna had ik geen power meer en zware verzuring in m'n biceps, vermoedelijk van de biceps training van eergister.
Stoppen maar, naar huis gaan, herstellen en je wonden likken.

s'ochtends;

Buik

crunches
4 * 25hh

schuine crunches
3 * 25hh

side bends
3 * 30 hh met +- 20kg dumbel

s'avonds;

Rug

Deadliften
10 * 60
10 * 100
8 * 140
8 * 160
10 * 100

Wide grip pull downs
4 * 8 * ?

Lat pull down
teveel pijn in aanhechting

Small grip seated rows
10 * 77,5
10 * 92,5
10 * 100
10 * 77,5

BOR's
10 * 70
8 * 90
8 * 90
8 * 70

Wide grip seated rows (machine)
stoppen teveel spierpijn in biceps

Traps

Overgeslagen, morgen pakken als ik m'n ballen weer heb terug gevonden.

Rot man.. echt rot voor je.. een -1 is miss wat overdregen! Zeker een 7, als ik kijk naar je DL en BOR, zowiezo de belangrijkste oefeningen goed gedaan!

Morgen pak je die Traps dubbel aan!

• #4.899
Rot man.. echt rot voor je.. een -1 is miss wat overdregen! Zeker een 7, als ik kijk naar je DL en BOR, zowiezo de belangrijkste oefeningen goed gedaan!

Morgen pak je die Traps dubbel aan!

die BOR pakte ik vorige week op 110, en die ging veel makkelijker dan deze op 90.

weer die ***** knie + pijn in m'n borstaanhechting + teveel spierpijn in m'n biceps was de oorzaak voor laffe training.
Zelfs Loo moest soms de handdoek in de ring gooien.

Laatst bewerkt:
Beter soms een dagje meer rust nemen dan met een overtraind gevoel een training pakken. Luister naar je lichaam Loo.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven