MuscleMeat

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Weet niet hoe je schema er nu uitziet, maar anders misschien anders indelen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.902
K*tzooi Loo! Pak lekker je rust gap, ff lekker goed eten laat je muscle ff mooi herstellen, volgende week gewoon weer gas geven toch? Sterkte ;)

Ja gewoon wat rust nemen en binnen korte tijd ben je het weer het krachtbeest van voorheen!

Rust roest... zijn Loo's woorden

:D

Ahjoh. weekend voor de deur. lekker rustig doen dan .

Yo player,

Ga je nog naar Sneakerz op het strand vandaag? Ik twijfel nog tussen Almere en Sneakerz. En echt warm is het ook niet. Dus waarschijnlijk slaan we vandaag over.

Je zit nu zeker the hills marathon te checken op mtv.

• #4.907
ja volgende week nieuw schema we draaien al te lang op deze.
En inderdaad beter ff rustig aan doen morgen nog voordat die aanhechting nog erger wordt.

K*tzooi Loo! Pak lekker je rust gap, ff lekker goed eten laat je muscle ff mooi herstellen, volgende week gewoon weer gas geven toch? Sterkte ;)

Ja gewoon wat rust nemen en binnen korte tijd ben je het weer het krachtbeest van voorheen!

Rust roest... zijn Loo's woorden

:D

Ahjoh. weekend voor de deur. lekker rustig doen dan .

thanks bro's.
Ik heb noodgedwongen ff m'n rust gepakt ja. Vrijdag geen schouders gepakt.
Helaas heb ik ook bijzonder slecht gegeten het gehele weekend, ik had zware motivational problems. Een soort kleine burn-out, getriggerd door die kleine pijntjes die je de moed in de schoenen doen zakken. Maar dat niet alleen natuurlijk, soms ben je het gewoon ff helemaal zat om als een robot te leven.
Gelukkig hou ik het niet langer dan een weekend vol om als een p*ssy te leven, dus vanaf morgen ga ik er weer met frisse moed tegenaan.

Yo player,

Ga je nog naar Sneakerz op het strand vandaag? Ik twijfel nog tussen Almere en Sneakerz. En echt warm is het ook niet. Dus waarschijnlijk slaan we vandaag over.

Je zit nu zeker the hills marathon te checken op mtv.

Vanwege het weer heb ik beiden festivals laten schieten. Maakt niet uit ik voelde me geestelijk ook niet helemaal top dus ik heb de hele dag op m'n nest gelegen. Oja en the hills marathon; ik heb het op dvd ik heb de hele serie al 2x gezien denk ik. Geniale serie.

y0

Ik ben benieuwd the story continues........
Het niet gaan compenseert weer met het minder goed eten bro.:D

En ook erg nieuwsgierig nog steeds naar je nieuwe schema.

Loo, the hills man. Dat ga je niet menen

Btw goed dat je rust heb gepakt

Vanwege het weer heb ik beiden festivals laten schieten. Maakt niet uit ik voelde me geestelijk ook niet helemaal top dus ik heb de hele dag op m'n nest gelegen. Oja en the hills marathon; ik heb het op dvd ik heb de hele serie al 2x gezien denk ik. Geniale serie.

Het weer werkt zeker niet mee vandaag. Voor mij is het ook een lui-zijn-dagje geworden. Morgen er weer tegenaan met eten en trainen. Ik had nog wel zin om uit te gaan, maar toen het om 4 uur flink begon te regenen dacht ik **** it er is geen hond.

Loo, the hills man. Dat ga je niet menen

Btw goed dat je rust heb gepakt

Weet je wel niet hoe lekkah die wijven zijn? (ik kijk er niet naar, maar als ik toevallig op mtv zap en the hills zie ga ik toch maar even beetje meegenieten met me gezicht -> :eek:)

the hills is echt de perfecte serie om er een emo-weekend van te maken..... :rolleyes::rolleyes:

• #4.914
Dit weekend was een mooi weekend om alles even te relativeren.
En dat heb ik gedaan. Even een paar dagen als een somaliër geleefd. Het is nu zondag en ik word er doodongelukkig van, dus we gaan weer terug op de oude leefsT van hardcoreheid.
Vanaf morgen wil ik een nieuw trainingsschema aan gaan houden.
Vrij anders dan dat we meestal doen.
Ik begin overigens morgen met knee-rehab, ik kan echt niet langer zo doorgaan. Het moment is aangebroken dat ik de handdoek in de ring moet gooien. Ik zat gister in een krappe auto en ik werd gewoon niet lekker van de pijn. Van de week kreeg ik gewoon nachtmerries van die knie. Gisteravond moest ik gewoon met een knie-band verder. Ik heb het zo lang mogelijk uitgesteld maar dit voelt echt heel fout aan, ik ben heel eigenwijs maar niet zo eigenwijs dat ik de eerste fysiotherapeut wordt die op z'n eigen knie finaal naar de tieves helpt.

Schema;
Herhaling op 6-8x = meer volume

Maandag;

Borst&Rug

Benchpress

Incline bench press

Incline fly’s

Bent over row

T-bar rows

Wide grip pulldowns met die rare stang

Close grip pulldown

Dinsdag;

Benen&Kuiten

Benen zonder knee wrap op geleide van pijn (dat wordt wat....:()

Leg press

Stiff leg deadlift

Leg extensions

Seated leg curls

Adductor buitenkant

Kuiten spreekt voor zich

Woensdag;

buik

Donderdag;

Schouders, Traps

Front press smith machine

Side raises

Bent Over Cable Rear Deltoid Raises

Barbell shrugs

Vrijdag;

Biceps & Triceps

Seated db curls superset hammer curls

Seated ez curls

Dippen

Close grip bp

Dumbbell Extensions

Rope extentions

verstandige keuze loo!

succes met je schema

Borst/Rug op 1 dag doe ik ook bro.
Voelt goed aan klap altijd helemaal uit elkaar.........

Ziet er goed uit en verstandig dat je de squat eruit heb gehaald.
Zou de legextension er ook nog uit halen is een k*toefening als je last hebt van je knie.

s6 de komende tijd, beukze en GAINZE!

- why vrijdag biceps/triceps... doe ze dan donderdag... waarschijnlijk ga je toch weer zuipen weekend.. amper herstel.. maandag weer borst/rug :rolleyes:
- borst rug in een splitschema op 1 dag..... normaal zou ik zeggen ok.. als je 2x in de week elke spier traint maar voor een split????? als dat niet puken wordt
- wat betreft benen... voeg er cardio toe/fietsen.... ik heb nu al 2 keer op een zware weerstand gefietst en goddamn.. de spierpijn.. fuuuuuuuuuuck... maarja.. knieen dan weer he
- al met al vind ik persoonlijk dat je ze ongelijk indeeld..... borst/rug/benen in 2 dagen....... schouders/armen in 2 dagen :eek:..... kan anders denk ik......

maar neem aan dat je er goede motivatie voor hebt

Als je eerst borst 3 oefeningen en vervolgens rug 4/5 oefeiningen is dat best te doen. Er wordt teveel nagedacht soms hier op DBB ESSENTIE IS HARDCORE TRAINEN EN PIJN LIJDEN. Uiteraard uitkijken met blessures.

• #4.919
- why vrijdag biceps/triceps... doe ze dan donderdag... waarschijnlijk ga je toch weer zuipen weekend.. amper herstel.. maandag weer borst/rug :rolleyes:
- borst rug in een splitschema op 1 dag..... normaal zou ik zeggen ok.. als je 2x in de week elke spier traint maar voor een split????? als dat niet puken wordt
- wat betreft benen... voeg er cardio toe/fietsen.... ik heb nu al 2 keer op een zware weerstand gefietst en goddamn.. de spierpijn.. fuuuuuuuuuuck... maarja.. knieen dan weer he
- al met al vind ik persoonlijk dat je ze ongelijk indeeld..... borst/rug/benen in 2 dagen....... schouders/armen in 2 dagen :eek:..... kan anders denk ik......

maar neem aan dat je er goede motivatie voor hebt

het is tiger4evah zijn schema, alle commentaar svp in zijn log posten.
Ik snap je commentaar, het zou ook niet mijn keuze zijn zo'n schema.
Maar juist daarom is het misschien weleens goed. Kortzichtig is hij die altijd vast blijft houden aan zijn eigen principes.

Als je eerst borst 3 oefeningen en vervolgens rug 4/5 oefeiningen is dat best te doen. Er wordt teveel nagedacht soms hier op DBB ESSENTIE IS HARDCORE TRAINEN EN PIJN LIJDEN. Uiteraard uitkijken met blessures.

ben het hardst gaan groeien juist toen ik dit principe heb verlaten Xtra.... imo is dit TE
ik train zelf borst rug samen maar wel 2x in de week en verdeeld dus.. moet er niet aan denken alles op 1 dag te doen

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven