JoHn87
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 7
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beter soms een dagje meer rust nemen dan met een overtraind gevoel een training pakken. Luister naar je lichaam Loo.
Weet niet hoe je schema er nu uitziet, maar anders misschien anders indelen?
ja volgende week nieuw schema we draaien al te lang op deze.
En inderdaad beter ff rustig aan doen morgen nog voordat die aanhechting nog erger wordt.
K*tzooi Loo! Pak lekker je rust gap, ff lekker goed eten laat je muscle ff mooi herstellen, volgende week gewoon weer gas geven toch? Sterkte![]()
Ja gewoon wat rust nemen en binnen korte tijd ben je het weer het krachtbeest van voorheen!
Rust roest... zijn Loo's woorden
Ahjoh. weekend voor de deur. lekker rustig doen dan .
Yo player,
Ga je nog naar Sneakerz op het strand vandaag? Ik twijfel nog tussen Almere en Sneakerz. En echt warm is het ook niet. Dus waarschijnlijk slaan we vandaag over.
Je zit nu zeker the hills marathon te checken op mtv.
Vanwege het weer heb ik beiden festivals laten schieten. Maakt niet uit ik voelde me geestelijk ook niet helemaal top dus ik heb de hele dag op m'n nest gelegen. Oja en the hills marathon; ik heb het op dvd ik heb de hele serie al 2x gezien denk ik. Geniale serie.
Loo, the hills man. Dat ga je niet menen
Btw goed dat je rust heb gepakt
)Weet je wel niet hoe lekkah die wijven zijn? (ik kijk er niet naar, maar als ik toevallig op mtv zap en the hills zie ga ik toch maar even beetje meegenieten met me gezicht ->)
Herhaling op 6-8x = meer volume
Maandag;
Borst&Rug
Benchpress
Incline bench press
Incline fly’s
Bent over row
T-bar rows
Wide grip pulldowns met die rare stang
Close grip pulldown
Dinsdag;
Benen&Kuiten
Benen zonder knee wrap op geleide van pijn (dat wordt wat....)
Leg press
Stiff leg deadlift
Leg extensions
Seated leg curls
Adductor buitenkant
Kuiten spreekt voor zich
Woensdag;
buik
Donderdag;
Schouders, Traps
Front press smith machine
Side raises
Bent Over Cable Rear Deltoid Raises
Barbell shrugs
Vrijdag;
Biceps & Triceps
Seated db curls superset hammer curls
Seated ez curls
Dippen
Close grip bp
Dumbbell Extensions
Rope extentions

?? als dat niet puken wordt
..... kan anders denk ik......- why vrijdag biceps/triceps... doe ze dan donderdag... waarschijnlijk ga je toch weer zuipen weekend.. amper herstel.. maandag weer borst/rug
- borst rug in een splitschema op 1 dag..... normaal zou ik zeggen ok.. als je 2x in de week elke spier traint maar voor een split?? als dat niet puken wordt
- wat betreft benen... voeg er cardio toe/fietsen.... ik heb nu al 2 keer op een zware weerstand gefietst en goddamn.. de spierpijn.. fuuuuuuuuuuck... maarja.. knieen dan weer he
- al met al vind ik persoonlijk dat je ze ongelijk indeeld..... borst/rug/benen in 2 dagen....... schouders/armen in 2 dagen..... kan anders denk ik......
maar neem aan dat je er goede motivatie voor hebt
Als je eerst borst 3 oefeningen en vervolgens rug 4/5 oefeiningen is dat best te doen. Er wordt teveel nagedacht soms hier op DBB ESSENTIE IS HARDCORE TRAINEN EN PIJN LIJDEN. Uiteraard uitkijken met blessures.