Fitness Seller

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Borst/Rug op 1 dag doe ik ook bro.
Voelt goed aan klap altijd helemaal uit elkaar.........

Ziet er goed uit en verstandig dat je de squat eruit heb gehaald.
Zou de legextension er ook nog uit halen is een k*toefening als je last hebt van je knie.

Mee eens. Leg extension is super belastend voor de kniepees.
Ahoewel ik wel vandaag een artikel heb gelezen waarin werd gesteld dat excentrische quadriceps oefeningen aan te raden is bij kniepees klachten.

Mee eens. Leg extension is super belastend voor de kniepees.
Ahoewel ik wel vandaag een artikel heb gelezen waarin werd gesteld dat excentrische quadriceps oefeningen aan te raden is bij kniepees klachten.

zware single legged leg extensions----> rechterknie problemen voor mij.... een oefening die ik dus nooit meer doe

Is UB/LB niets voor jou?

Valt volgens mij veel meer uit te halen.

Moet Marc ook gelijk geven met borst en rug. Opzich niet teveel maar voor de focus lijkt het mij beter om bijv 2 oefeningen per spiergroep per keer te doen.

Maandag

Incline dumbbell press, one hand 4x10
Bench press, 2s hold 3x12

Pendlay row 4x10
Chinnen 3x bw + extra

Donderdag

Bor 4x8
Pully/lat pull down 3x12

Incline bench 3x12

Ik geloof niet zozeer in veel oefeningen als wel in een paar en die echt knallen. Focus is zo ook veel beter. Dit zou dus mogelijk zijn binnen ub/lb. Voor borst 3 oefeningen per week is imo echt max. Meer is snel overkill.

Ik zou zelfs 1 dag hiervan op 70% trainen met goede uitvoering etc. Niet teveel willen. Meer kan altijd.

Laatst bewerkt:
Imo ook beter borst en rug apart in en split waarbij alles één keer getraind word. Hardcore trainen en pijn lijden akkoord, maar dan kan je ook als je op één dag je borst aanpakt en een andere je rug.

- why vrijdag biceps/triceps... doe ze dan donderdag... waarschijnlijk ga je toch weer zuipen weekend.. amper herstel.. maandag weer borst/rug :rolleyes:
- borst rug in een splitschema op 1 dag..... normaal zou ik zeggen ok.. als je 2x in de week elke spier traint maar voor een split????? als dat niet puken wordt
- wat betreft benen... voeg er cardio toe/fietsen.... ik heb nu al 2 keer op een zware weerstand gefietst en goddamn.. de spierpijn.. fuuuuuuuuuuck... maarja.. knieen dan weer he
- al met al vind ik persoonlijk dat je ze ongelijk indeeld..... borst/rug/benen in 2 dagen....... schouders/armen in 2 dagen :eek:..... kan anders denk ik......

maar neem aan dat je er goede motivatie voor hebt

het is tiger4evah zijn schema, alle commentaar svp in zijn log posten.
Ik snap je commentaar, het zou ook niet mijn keuze zijn zo'n schema.
Maar juist daarom is het misschien weleens goed. Kortzichtig is hij die altijd vast blijft houden aan zijn eigen principes.

Wat, hoe durft die alcoholist jou erop uit te sturen om deze vragen die voor hem bedoeld zijn in dit log te posten!
k020.gif
:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.927
Ik heb toevallig net weer een paar baco'tjes op ja als slaapmutsje, op een lege maag nog wel, ik moet dit katabole weekend maximaal benutten vanaf morgen is het weer afgelopen.

s.v.p allemaal tomaten gooien :tomato:naar tiger4evah want het is zijn schema ik wilde hem ook een kans geven om op eigen benen te staan.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hier jongens er is genoeg pak allemaal een doosje op mijn kosten.

En gooien maar!

Nee ff serieus we gaan dit schema doen we gaan lekker tegendraads zijn, als ik zelf weer een schema samen ga stellen dan kom ik uit op de schema's die ik altijd al draai.

Ik zie geen rotte?

OT

Je bent niet de enige, ik slaap 7 dagen per week maar een uur of 4..

Ik zou dat schema gewoon proberen.

Bevalt het niet, stel dan alsnog zelf een ander schema op.

Punt is alleen dat vrijdag zo'n lichtly day is vergeleken met maandag en dinsdag.

Beetje zwak Loo, geef jou visie dan eens op het schema. Krijg de indruk dat jij ons de hete kastanjes uit het vuur wilt laten halen. :D

ben het hardst gaan groeien juist toen ik dit principe heb verlaten Xtra.... imo is dit TE
ik train zelf borst rug samen maar wel 2x in de week en verdeeld dus.. moet er niet aan denken alles op 1 dag te doen

echte mannen trainen borst/rug op 1 dag - arnold was er een grote voorstander - - je moet gewoon alles eens uit proberen - je moet bij benen wel je lowerback ontzien - gewoon gaan lootje - het levert altijd wat op:)

echte mannen trainen borst/rug op 1 dag - arnold was er een grote voorstander - - je moet gewoon alles eens uit proberen - je moet bij benen wel je lowerback ontzien - gewoon gaan lootje - het levert altijd wat op:)

arnold trainde borst rug 2x in de week :rolleyes: en ik hoef je niette zeggen hoe groen die zag in het donker....

ik wacht gewoon af hoe het gaat lopen bij Loo.. maar gezien rug en bene een van zijn mindergoede aspecten zijn snap ik nietwaarom hij ze niet hun eigen dag geeft of ze gewoon eens 2x in de week gaat doen ipv dicht achter elkaar en delen met een spiergroep als borst

maar again... het is dus tiger zijn schema en er zal wel een goede reden voor zijn

Borst/Rug heb ik ook heel vaak gedaan. Wat een heerlijke rek en pomp aan je torso. Mooie training om daarna pics te nemen. ;)

ben het hardst gaan groeien juist toen ik dit principe heb verlaten Xtra.... imo is dit TE
ik train zelf borst rug samen maar wel 2x in de week en verdeeld dus.. moet er niet aan denken alles op 1 dag te doen

arnold trainde borst rug 2x in de week :rolleyes: en ik hoef je niette zeggen hoe groen die zag in het donker....

ik wacht gewoon af hoe het gaat lopen bij Loo.. maar gezien rug en bene een van zijn mindergoede aspecten zijn snap ik nietwaarom hij ze niet hun eigen dag geeft of ze gewoon eens 2x in de week gaat doen ipv dicht achter elkaar en delen met een spiergroep als borst

maar again... het is dus tiger zijn schema en er zal wel een goede reden voor zijn

:D klopt

wat jij zegt kan ook , in mijn superset-schema train ik ook vaak borst/rug samen - geeft toch wel een heerlijk gevoel

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.935
Over borst en rug samen maak ik me eigenlijk weinig zorgen, ik moet ff kijken of rug nog wel effectief gepakt wordt maar ik vermoed van wel.
Ik vind vooral vrijdag een laffe dag, met alleen armen. Misschien gaan we nog wat rug erbij pakken op vrijdag, moet ff kijken hoe we uitkomen qua tijd.
Ik snap alle comments, maar we waren van plan dit schema het eens ff helemaal anders te doen, vandaar de wat onlogische opzet.
We gaan het proberen en we zien het wel.

Over een UB/LB hebben we ook nagedacht, maar dat durven we nog niet omdat we nog teveel in hokjes denken. Misschien in een volgend schema.

Misschien leuk om een schema een keer in te delen aan de hand van bewegingen ipv spiergroepen? Bijv horizontale press = horizontale pull, verticale press = verticale pull dan krijg je een bench variant en een roei variant, een oh variant en een pull up variant. Dan kan je per training kijken welke oefening je wilt doen en toch dezelfde beweging maken.

Over die borst/rug dag:
Waarom pak je niet eerst rug en vervolgens pas borst?
Je borst is al hondsbrutaal en hoeft midner massa te pakken. Terwijl je rug juist die extra prikkel moet hebben.
Als je eerst borst pakt, dan bestaat er de kans dat je rug gewoon minder effectief pakt.

Over die borst/rug dag:
Waarom pak je niet eerst rug en vervolgens pas borst?
Je borst is al hondsbrutaal en hoeft midner massa te pakken. Terwijl je rug juist die extra prikkel moet hebben.
Als je eerst borst pakt, dan bestaat er de kans dat je rug gewoon minder effectief pakt.

Ik wil niet de zageman uithangen, maar gewoon borst en rug apart en alle problemen zijn opgelost want ze beide op één dag trainen geeft imo geen meerwaarde, of je moet al twee maal per week willen trainen.

Ik wil niet de zageman uithangen, maar gewoon borst en rug apart en alle problemen zijn opgelost want ze beide op één dag trainen geeft imo geen meerwaarde, of je moet al twee maal per week willen trainen.

Ja, ik had me er al bij neergelegd dat hij ze op 1 dag ging trainen:p. Dus vandaar mijn opmerking of hij ze dna niet beter kan omdraaien;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven