- Waardering
- 1.502
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Whaha, valt me nou op dat er Bacardi en alcoholisme bij je tags zijn. En hallelujah is ook nice.
Maar is Yates Row niet beter voor je lats? Of waar ligt je focus met de BOR Loo?
Met een BOR pak je zowel je lats als je rhomboïdeus en middelste gedeelte van je traps en je achterkant schouders.
Maar met een yates row leg je wat meer nadruk op het bovenste gebied van je rug, persoonlijk denk ik dat het een goede oefening is om het gebied tussen je schouderbladen (middelste gedeelte traps en teres major/minor) dikker te maken.
En een stricte BOR is meer lats werk, zeker als je een goede ROM maakt.
(Yates Row helpt echt goed je lats te vergroten heb ik gemerkt)Maar je kan toch Yates Row pakken voor de lats. (focus erop)
En Deadlift om de overige mee te slepen. Want Deadlift is een open oefening die geen focus heeft maar gewoon alles pakt. Je kan wel gewoon voor eventuele latfocus natuurlijk Side Raises doen of iets dergelijks. Maar dat is gewoon wat ik denk.(Yates Row helpt echt goed je lats te vergroten heb ik gemerkt)
Als jij hem goed voelt in je lats dan is het goed toch.
Het is maar net waar je de focus op legt inderdaad.
Ik merk; hoe rechter ik ga staan hoe hoger ik hem in m'n rug ga voelen.

Goed getraind!
Next time kan je eens beginnen met borst en eindigen met rug kijken hoe dat voelt![]()
thanks ouwe.
beginnerbb had de hele slimme opmerking om met rug te beginnen omdat rug meer aandacht verdiend dan borst. dus dat...

Is dat een T-bar machine of gebruik je gewoon een olympische halter? Is die 8 x 100 incl gewicht van de bar?
zo'n machine waarbij je op een plateau staat. smalle grip, gewicht ex.stang.
Werkt dat lekkerder dan een Oly in een hoekje? Ik heb het gevoel van niet, maar hij ziet er wel zwaarder uit denk ik.
Ik vind het 3x niks eigenlijk, ik sta er als een homo op, m'n reet helemaal naar achter. Ik sta liever gewoon de grond, weet zeker dat ik dan ook zwaader kan pakken, deze t-bar is weer van zo'n goedkoop merk hij heeft een gare bewegingsbaan. Maarja we zijn te lui om iedere keer een stang in de hoek te leggen + overal spiegels aan de wanden.
Kinder gewichten zegt ie dan, hahaHele mooie training Loo! Ik mocht willen dat ik makkelijk 120 kon drukken. Goeie T-bar ook. Hou jij um ook ff vast op het bovenste punt? Ik merk dat als ik dat doe, dat ik dan de spieren beter aanspreek...