Fitness Seller

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
DONDERDAG

Buik

crunches
4 * 25hh

side bent op hyperextension machine
4 * 20hh per kant (+ 2 sets 14kg dumbel)

Benen

squat
small stand leg press
lying leg curl
straight leg dead lift
standing calve raises

VRIJDAG

Schouders
neck press losse stang
side raises machine
front raises dumbel
rear delts kabel

Traps
shrugs voorlangs losse stang
shrugs achterlangs machine

Hey, Loo
Ga je er ook gewichten reps en sets bij zetten?
zo is het wat oninteressant..
ben benieuwd.
succes!

tja ik heb eigenlijk ook wel zoiets waarom gewichten die zijn eigenlijk helemaal niet belangrijk....

Waarom gewichten en reps erbij zetten als ze niet representatief zijn?

tja ik heb eigenlijk ook wel zoiets waarom gewichten die zijn eigenlijk helemaal niet belangrijk....

De gewichten zijn op dit moment misschien niet helemaal representatief omdat Loo ziek geweest is en nog niet 100 % hersteld. Maar nu weten we niet of hij bijvoorbeeld van elke oefening 1 setje van bijvoorbeeld 10 reps gedaan heeft of 5 setjes van bijvoorbeeld 10 reps. Ik vroeg gewoon achter de reps, sets en gewichten om me een duidelijker beeld te kunnen vormen van zijn training... :o :D

Als je de gewichten er niet bij zet, kan je net zo je trainingschema een keer posten.

Rustig aan gedaan ben nog steeds grieperig
4 sets 15 reps elk.

weer rustig getraind, 15 reps. Dodelijk saai maar ik ben nog niet helemaal nieuw dus het is ff niet anders...

Je mag gewichten vermelden hoor Loo:p!

Beschamend, ik ben nou echt aan het "fitnessen".
Beetje om me heen kijken tijdens de set enzo, dodelijk saai.
Ik merk dat ik nog een beetje zwakjes ben van die griep + ik heb geen zin in ****ing spierpijn deze week dus vandaar
Vanaf maandag weer 100 % knallen
.

Als je ziek of ziekjes bent moet je juist elke activiteit die je weerstand initieel verlaagd vermijden.

"ff lekker sporten om de bacterieën eruit te zweten is een fabeltje"

rustig aan doen dus...

Heb je ook gewichten of reps, Loo? Ben benieuwd :D

Hey, Loo
Ga je er ook gewichten reps en sets bij zetten?
zo is het wat oninteressant..
ben benieuwd.
succes!

Waarom gewichten en reps erbij zetten als ze niet representatief zijn?

:thumbs::clap::stupid:

tuurlijk zijn gewichten niet zaligmakend, maar voor je progressie is het wel handig om ze in je log te zetten.

De gewichten zijn op dit moment misschien niet helemaal representatief omdat Loo ziek geweest is en nog niet 100 % hersteld. Maar nu weten we niet of hij bijvoorbeeld van elke oefening 1 setje van bijvoorbeeld 10 reps gedaan heeft of 5 setjes van bijvoorbeeld 10 reps. Ik vroeg gewoon achter de reps, sets en gewichten om me een duidelijker beeld te kunnen vormen van zijn training... :o :D

ik zit nu ff op 4 sets van 15 reps per oefening, vanaf maandag weer oldscool knallen

Als je de gewichten er niet bij zet, kan je net zo je trainingschema een keer posten.

Ik heb altijd m'n gewichten er bij gezet, wat heb je aan een log als je er niks bij zet....Ik heb deze week ff wat rustiger aan gedaan omdat ik nog wat grieperig was. Hoezo zou ik dan de gewichten posten, het is zoals beginnerbb zei totaal niet representatief, het voegt niks toe aan m'n log.

Ik heb altijd m'n gewichten er bij gezet, wat heb je aan een log als je er niks bij zet....Ik heb deze week ff wat rustiger aan gedaan omdat ik nog wat grieperig was. Hoezo zou ik dan de gewichten posten, het is zoals beginnerbb zei totaal niet representatief, het voegt niks toe aan m'n log.

Weet ik, was ook niet aan jou gericht, maar gewoon een reactie op een paar posts.

weekendverslag

- half 11 nog cruesli en 500g kwark gegeten.
- 2 of 3 baco's, een cola en 2 water.
- half 5 op bed
- half 3 wakker :eek:

oja, en niet gedoet.

Wat waren je goede voornemens ook alweer???:rolleyes:

Ik vond het nog wel redelijk, laat ik het zo zeggen, een wereldse prestatie dat ik over ben gegaan op de non-alcoholische dranken.
Ik had alleen wat moeten eten voordat ik ging slapen, maar dat is voor een volgende keer. (of moeten nken maarja dat terzijde)

oeiiii niet gedoet Loo toch.....

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven