XXL Nutrition

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
DONDERDAG

Buik

crunches
4 * 25hh

Side bent op hyperextension machine
20 hh per kant
20 * 12kg
20 * 16kg
20 * 16kg

Benen

Squat
14 * 60
12 * 80
10 * 90
8 * 90

Leg press small stand
12 * 100
10 * 140
8 * 180
12 * 140

En toen sloeg de misselijkheid, duizeligheid, licht in m'n hoofd, zweten en kippenvel tegelijk, en nog wat onaangename reacties toe.
Ik heb nog ff tien minuten gewacht tot het wegtrok, maar helaas, ik moest de handdoek in de ring gooien. ****ed up, heb ik wel vaker met benen, maarja niks aan te doen. Ik pak morgen kuiten nog wel ff.

edit;

Dus ik denk ik ga ff in bad om een beetje bij te komen, wil ik in bad stappen; koud water.
Blijkt het warme water op te zijn :headbang::fire:

dubbel edit;

thermostaat van de kraan is kapot, morgenochtend kwart over zes dus onder een koude douche staan :(

Laatst bewerkt:
DONDERDAG

En toen sloeg de misselijkheid, duizeligheid, licht in m'n hoofd, zweten en kippenvel tegelijk, en nog wat onaangename reacties toe.
Ik heb nog ff tien minuten gewacht tot het wegtrok, maar helaas, ik moest de handdoek in de ring gooien. ****ed up, heb ik wel vaker met benen, maarja niks aan te doen. Ik pak morgen kuiten nog wel ff.

ja dat heb ik ook weleens, hoe komt dat en wat is het. ? iemand die hier antwoord op heeft ???

Nog altijd niet bekomen van griep?

ja dat heb ik ook weleens, hoe komt dat en wat is het. ? iemand die hier antwoord op heeft ???

Ik heb het idee dat het te maken heeft met de bloed cq zuurstoftoevoer naar je hersenen. Lijkt wel of ze te weinig krijgen. Het is soms net of ik zo stoned als een garnaal ben, ik word helemaal wazig, alleen in combi met die misselijkheid is het zwaar ****ed up.

warm water op
?

Ik heb het idee dat het te maken heeft met de bloed cq zuurstoftoevoer naar je hersenen. Lijkt wel of ze te weinig krijgen. Het is soms net of ik zo stoned als een garnaal ben, ik word helemaal wazig, alleen in combi met die misselijkheid is het zwaar ****ed up.

Goed hypothese. Met squats pak je zoveel spieren in 1 keer dat daar te veel bloed heen moet, daarnaast sta je rechtop dus alle bloed naar je hersenen moeten ook nog eens tegen de zwaartekracht in. Daarnaast zit je al snel met je nek in een extensie, waardoor je eventueel het bloedtoevoer wat kan afknellen.
Bij mij drukt de stang ook te erg op mijn onderste nekwervel, doet ****ed up pijn.

VRIJDAG

Schouders

neck press losse stang
14 * 40
8 * 70
6 * 70
10 * 60

front raise dumbbells
12 * 12
12 * 16
10 * 18
14 * 14

side raises machine
12 * 25
12 * 35
10 * 45
10 * 45

rear delts kabels
14 * 5
12 * 7,5
8 * 12,5
12 * 7,5

Traps

shrugs voorlangs losse stang
15 * 60
14 * 80
12 * 100
12 * 100

shrugs achterlangs smith machine
14 * 80
12 * 100
12 * 100
10 * 110

zou toch door gaan met benen ?

zou toch door gaan met benen ?

ja klopt ja ik wilde hams meepakken vandaag maar ik heb nu al ****ing spierpijn in m'n quads van gister als ik m'n knie buig komt er rek op te staan dus schiet niet echt op en m'n maat had ook nog spierpijn dus die deed niet mee met hamstrings. Tja niks aan te doen. Geen luiheid hoor ;)

Ait niet meer misselijk trouwens ?

K mooi om te horen dat t weg is:thumbup: i'll see you in the gym !

sterke neckpress + front raise

hahaha heb ik weer geluk dat zal bij mij nooit gebeuren want ze zeggen altijd dat ik geen hersenen heb:D

alle gekheid op een hoopje nette trainingen Loo ....en blijf dit weekend eens weg van de meisjes;)

Sterke schouders, waarom doe je side raises met een machine?

sterke neckpress + front raise

valt wel mee hoor
als ik die neck press weer op 12 * 70 en front raise op 10 * 22 doe ben ik weer tevreden :o maar komt goed.

alle gekheid op een hoopje nette trainingen Loo ....en blijf dit weekend eens weg van de meisjes;)

Ik heb 1 breezer op (ja een breezer :rolleyes:) ik ga NU slapen, dus ik kom dit weekend ongeschonden door. Hallelujah :bow2:

Sterke schouders, waarom doe je side raises met een machine?

omdat ik hem in m'n vorige schema met losse dumbbells heb gepakt en in m'n volgende schema ga ik hem weer met losse dumbbells pakken. Afwisseling dus.
Met kabels voel ik m'n schouder kraken, dus ik moet wel die machine pakken.
Ik vind hem trouwens niet eens zo verkeerd hoor, alleen voorheen deed ik altijd fullstack op 60 en dan ben je uitgelult.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven