Fitness Seller

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
MAANDAG

****ing zware training, die alcoholische laatste week van december gevolgd door een week griep heeft me zeker geen goed gedaan. De weegschaal gaf al -4kg :eek: aan na december, maar nu in the gym word ik pas echt geconfronteerd met de feiten.
Ik zweette me helemaal de tieves na 1 oefening al, en sommige oefeningen waren gewoon pathetic. Biceps 1e oefening al vol.
Maarja six months till summer, komt goed :hedbang:

Rug

Deadlift (staan op 15cm verhoging)
12 * 60
12 * 100
8 * 120
8 * 120

Small grip pull ups
4 * 8 * BW

BOR's (first time ever:o, working on it)
12 * 60
12 * 60
8 * 80
9 * 80

Lat pull down behind the neck
12 * 50
12 * 60
9 * 70
12 * 50

Biceps

Seated dumbbell curls (tegelijk)
12 * 12
10 * 14
10 * 14
10 * 14 (forced reps)

Scott bench ez-bar curls
10 * 15 (ex stang)
10 * 15
6 * 25
6 * 25

BOR's doe ik trouwens bovenhandse greep, maakt niet veel uit toch?

6 Maanden, meer dan genoeg bro. Gaat helemaal goed komen. In een paar weken ben je weer de oude.

Aardige eerst BOR!

Alle returns zijn moeilijk gast. Iedereen in DBB weet hoe demotiverend het is om af te vallen + kracht kwijt te raken. Maar des te meer reden om nog harder ertegenaan te gaan! **** de weegschaal en **** de gewichten, volgende training vliegt ge der weer tegenaan met alles wat ge hebt en alles komt weer rap genoeg terug op niveau.

Veel geluk nog met uw trainingen!

Goed en eerlijk verhaal, maar nu weer knallen he...

Kom op man, bodybuilding is a way of life, verneuk je harde training niet door een feestje.

That's right!!
Met verbazing volg ik je de laatste weken... Baco's passen niet in je voedingsschema, en bovendien is behoorlijke rust ook noodzakelijk als je wilt groeien.
Okee, ik klink als een dominee, maar vroeger dronk ik ook bier per meter. Eenmaal gepakt door het bbvirus komt het niet meer bij me op om zoveel alcohol te drinken. Het is nu water, water en nog eens water.

That's right!!
Met verbazing volg ik je de laatste weken... Baco's passen niet in je voedingsschema, en bovendien is behoorlijke rust ook noodzakelijk als je wilt groeien.
Okee, ik klink als een dominee, maar vroeger dronk ik ook bier per meter. Eenmaal gepakt door het bbvirus komt het niet meer bij me op om zoveel alcohol te drinken. Het is nu water, water en nog eens water.

Ga weg man, loo geniet ook een beetje van het leven. zoals het hoort. Thuisblijven van feestjes om dat je daar een paar drankjes drinkt is gewoon triest én gay

That's right!!

Oh god..

Ga weg man, loo geniet ook een beetje van het leven. zoals het hoort. Thuisblijven van feestjes om dat je daar een paar drankjes drinkt is gewoon triest én gay

Sorry guys (gays?), ik wist niet dat dit zo hard aankwam. Een beetje van het leven genieten mag natuurlijk best. :(

He Startingout, trek het je niet aan man. De mannen die je gay noemen vind ik echt dom.
Natuurlijk is het zo dat als je serieus traint je niet een hele nacht gaat rondhangen op een feest. Lekker tot half drie 's middags uitslapen en dan een ontbijtje nemen zeker. En vergeet je proteineshake niet. :D

Er is allebei wel wat op te zeggen.

Bij de bodybuilding life-style hoort gewoon een hardcore mentaliteit.
En die mentaliteit is soms vroeg naar bed gaan op zaterdagavond omdat je zondag ochtend wil trainen, terwijl je vriendjes en vriendinnetjes lopen te feesten in de kroeg.
En die instelling maakt soms het verschil tussen die gast die er wel "oke" uit ziet en die gast die er ****ing bruut uit ziet.
That's the price you have to pay...

Daarintegen, wij jonge goden moeten ook leven. Dit is de tijd van je leven, en je moet dat met beiden handen aanpakken.
Het is eeuwig zonde om elke weekend thuis te blijven met een bakkie kwark op de bank. Helemaal als je nog een redelijk breed scala aan (vrouwelijke) sociale contacten hebt, is het vaak erg moeilijk om eens een zaterdagavondje rustig thuis te blijven. Een feestje hier, een verjaardag daar, een blond k*tje hier en daar, elk weekend vind ik wel een goede reden om de kroeg in te gaan.

Het is altijd moeilijk om daar een keuze in te maken, enerzijds wil ik wel op zaterdag vroeg naar bed om zondagochtend te trainen, anderzijds vind ik elke zaterdag wel een goede reden om toch de kroeg in te gaan.
Ik heb me nu weer (#15 in dit log) voorgenomen om, mocht ik uitgaan, goed te eten voor en na het uitgaan en alcoholgebruik te beperken. Ik heb het na de decembermaand weer een beetje gehad met dat gezuip en ik MOET die 4kg weer terug hebben rond februari anders word ik GEK!

goed gezegd :thumbs:

Er is allebei wel wat op te zeggen.

Bij de bodybuilding life-style hoort gewoon een hardcore mentaliteit.
En die mentaliteit is soms vroeg naar bed gaan op zaterdagavond omdat je zondag ochtend wil trainen, terwijl je vriendjes en vriendinnetjes lopen te feesten in de kroeg.
En die instelling maakt soms het verschil tussen die gast die er wel "oke" uit ziet en die gast die er ****ing bruut uit ziet.
That's the price you have to pay...

Daarintegen, wij jonge goden moeten ook leven. Dit is de tijd van je leven, en je moet dat met beiden handen aanpakken.
Het is eeuwig zonde om elke weekend thuis te blijven met een bakkie kwark op de bank. Helemaal als je nog een redelijk breed scala aan (vrouwelijke) sociale contacten hebt, is het vaak erg moeilijk om eens een zaterdagavondje rustig thuis te blijven. Een feestje hier, een verjaardag daar, een blond k*tje hier en daar, elk weekend vind ik wel een goede reden om de kroeg in te gaan.

Het is altijd moeilijk om daar een keuze in te maken, enerzijds wil ik wel op zaterdag vroeg naar bed om zondagochtend te trainen, anderzijds vind ik elke zaterdag wel een goede reden om toch de kroeg in te gaan.
Ik heb me nu weer (#15 in dit log) voorgenomen om, mocht ik uitgaan, goed te eten voor en na het uitgaan en alcoholgebruik te beperken. Ik heb het na de decembermaand weer een beetje gehad met dat gezuip en ik MOET die 4kg weer terug hebben rond februari anders word ik GEK!

genieten en hard trainen gaan goed samen :D

DINSDAG

training was best oke, nog wel p*ssy weights maar leker door getraind en goede pomp

Borst

Bankdrukken
14 * 60
10 * 80
8 * 90
12 * 80

Schuindrukken dumbbells
12 * 26
12 * 26
10 * 28
10 * 30

Fly's dumbbells schuin
12 * 16
12 * 20
10 * 22
9 * 22

Triceps

Dippen
12 * BW
11 * BW
10 * BW
10 * BW

One arm triceps extension
15 * 20
12 * 25
10 * 30
9 * 30
15 * 20 (te licht:cool:)

Push down rechte stang
12 * 25
12 * 30
12 * 35
10 * 40

He Startingout, trek het je niet aan man. De mannen die je gay noemen vind ik echt dom.
Natuurlijk is het zo dat als je serieus traint je niet een hele nacht gaat rondhangen op een feest. Lekker tot half drie 's middags uitslapen en dan een ontbijtje nemen zeker. En vergeet je proteineshake niet. :D

Thanks bro, Karma voor jou man.
Ik zou bijna zeggen: je hebt de Real Deal en de Baco bodybuilders, maar dat is flauw. Laten we deze discussie maar sluiten, Loo heeft het duidelijk uitgelegd.

Thanks bro, Karma voor jou man.
Ik zou bijna zeggen: je hebt de Real Deal en de Baco bodybuilders, maar dat is flauw. Laten we deze discussie maar sluiten, Loo heeft het duidelijk uitgelegd.

Ja, zo heb je ook de christenen die zichezelf met spijkers aan een kruis nagelen, omdat je dan echt hardcore bent. Die vinden ook dat iedereen die dat niet doet geen echte christen is. Zelfde punt, in beide gevallen is het onnodige zelfcastijding.
Maar ieder zijn ding.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven