AndroidHealthClinic

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
nog steeds beetje hoog in de reps? Even inkomen weer zeker?
Ziet er verder wel prima uit natuurlijk. Als je je in de zomer maar niet hoeft te schame op het strand.

ja met squatten wil ik niet te zwaar gaan omdat ik bang ben dat ik weer m'n schouder verrek, maar met die andere had ik inderdaad wel wat zwaarder kunnen gaan. Met kuiten zit ik trouwens liever wat hoger in reps, dan voel ik ze beter, maarja dat is ook meer gissen of dat wel de juiste manier is.
01.48 nog op dbb trouwens :eek: Ik lag al om 22.00 op bed!

Altijd uitkijken met je schouders bro,desondanks is je training toch wel geslaagd.;)

Schoudertraining geen last van m'n schouder gelukkig :cool:
Veel sets/reps gedaan, maar voelde goed dus why not:p

VRIJDAG

Schouders

neck press losse stang
14 * 50
12 * 60
8 * 70
8 * 70 (2 spot)

front raises dumbel
12 * 14
10 * 18
12 * 20
12 *14 (superslow)

side raises machine
12 * 35
12 * 45
10 * 50
12 * 30 (superslow; kapot!)

rear delts kabels
12 * 6,25
10 * 10
8 * 12,5 > 10 * 5

Traps

shrugs losse stang
15 * 60
12 * 90
10 * 110
12 * 110 (laatste 2 legdrive)
14 * 90

shrugs achterlangs smith machine
12 * 80
12 * 100
10 * 120

Biceps

scott bench ez-bar curls
14 * 20
10 * 30
9 * 30
12 * 20 (superslow)

hammer curls touw (andere machine)
12 * 25
10 * 30
10 * 30

Mooie training, Loo!

Idd een nette training gab.:cool:

nejes loo , vooral die neckpress

schouders van jou blijven wel bruut. Gewichten zien er goed uit.

mooie training weeral loo maar blijf opletten ;ik zie dat jij je shrugs ook in een smith doet ik doe die ook in een machine en daar moet ik de stang terug indraaien en dat lukt me dus nooit als ik zwaar ga hahahaha sta ik daar met die gewichten in mijn handen en dan krijg ik het weer benauwd...

nejes loo , vooral die neckpress

schouders van jou blijven wel bruut. Gewichten zien er goed uit.

thanx guys.
Nu moet ik wel eerlijk zijn.
Vrijdagavond had ik nog een 30ste verjaardagsfeestje van m'n neef in de kroeg. Het is 1 grote teringzooi geworden. Gratis drank + de hele familie bij elkaar. Baco, jägermeister, dropshot, goldstrike, alles werd er gezopen door elkaar. Het was een kansloze missie om nuchter te blijven. We moesten kruipend de kroeg uit na sluit.
Zaterdag tot half 3 op m'n nest gelegen. Zaterdagavond weer een verjaardag in de kroeg. Geen alcohol gedronken, maar vandaag was ik er weer rond 3 uur uit. :(
Beetje jammer weer. :headbang:

mooie training weeral loo maar blijf opletten ;ik zie dat jij je shrugs ook in een smith doet ik doe die ook in een machine en daar moet ik de stang terug indraaien en dat lukt me dus nooit als ik zwaar ga hahahaha sta ik daar met die gewichten in mijn handen en dan krijg ik het weer benauwd...

Bij onze smith kan je blokjes op de haakjes zetten, als beveiliging dat de stang niet verder kan zakken. Ik zet de blokjes op de laatste stand en laat de stang er op rusten. Zo hoef ik de stang niet te draaien met neerleggen, ik fl**ker de stang gewoon op die beveiliging.

thanx guys.
Vrijdagavond had ik nog een 30ste verjaardagsfeestje van m'n neef in de kroeg. Het is 1 grote teringzooi geworden. Gratis drank + de hele familie bij elkaar. Baco, jägermeister, dropshot, goldstrike, alles werd er gezopen door elkaar. Het was een kansloze missie om nuchter te blijven. Zaterdag tot half 3 op m'n nest gelegen. Zaterdagavond weer een verjaardag in de kroeg. Geen alcohol gedronken, maar vandaag was ik er weer rond 3 uur uit. :(
Beetje jammer weer. :headbang:.
Je bent 24 wat wil je ... Volgende week gewoon eens zo hard knallen . Voel me ook altijd wat schuldig na zo'n bras-en zuippartij maar ja ...

Je bent 24 wat wil je ... Volgende week gewoon eens zo hard knallen . Voel me ook altijd wat schuldig na zo'n bras-en zuippartij maar ja ...

Altijd gemengde gevoelens na zo'n weekend. Aan de ene kant; **** it man het was een dik feestje en ik kreeg achter elkaar baco in m'n hand gedrukt. Moet ik mezelf dan de hele avond kwellen? Het was zeker lachen.
Aan de andere kant; ik heb elk weekend wel een feestje of verjaardag, wat mij betreft blijf ik thuis maar het is elke zaterdag wel hier of daar een goede gelegenheid om te zuipen. Was ik maar minder populair :o

Altijd gemengde gevoelens na zo'n weekend. Aan de ene kant; **** it man het was een dik feestje en ik kreeg achter elkaar baco in m'n hand gedrukt. Moet ik mezelf dan de hele avond kwellen? Het was zeker lachen.
Aan de andere kant; ik heb elk weekend wel een feestje of verjaardag, wat mij betreft blijf ik thuis maar het is elke zaterdag wel hier of daar een goede gelegenheid om te zuipen. Was ik maar minder populair :o

Een nieuw tijdperk is aangebroken ??????

Een nieuw tijdperk is aangebroken ??????

hahaha ja je ziet het.
Hey luister, als jij nou ff m'n hele log doorleest en alle keren dat ik toch gezopen heb in het weekend quote of optelt, en dan hier post, dan krijg je karma van mij ja.

In 1 klap 42 karmapunten rijker.

Ben wel benieuwd namelijk.

sterke neck press, swa:p

nette training Loo

2008

* Ik ga mijn periodes van gezuip en gefeest minderen. Mijn allergrootste valkuil is en blijft uitgaan. Alcohol en andere verdovende middelen blijven een grote katabole factor in mijn leven. Ik ga er naar streven om mijn alcoholgebruik te beperken. De eerste maanden van het nieuwe jaar zijn toch geen feestmaanden, dus het moet kunnen.

hahaha ja je ziet het.
Hey luister, als jij nou ff m'n hele log doorleest en alle keren dat ik toch gezopen heb in het weekend quote of optelt, en dan hier post, dan krijg je karma van mij ja.

In 1 klap 42 karmapunten rijker.

Ben wel benieuwd namelijk.

Deze maand al twee weekenden.
Het hele log doorlopen daar beginnen wij niet aan.

Deze maand al twee weekenden.
Het hele log doorlopen daar beginnen wij niet aan.

weet je wat dan maak ik zelf wel even de balans op;

Zaterdag 30 juni Awakenings festival gehad en daarna een tuinfeest, dus het was een zwaar catabool weekend, maargoed wel gezellig.

1.

UPDATE

Zaterdagavond een feest gehad, echt schofterig veel gezopen (de fles baco stond naast m'n plastic tuinstoeltje), zondag dus rond 4 uur s'middags m'n nest uit gekomen met een kater en bijna niks gegeten.
Heb ik spijt? Ja. Ga ik het volgend weekend weer doen? Nee.

2.

WATSKEBURT???

WOENSDAG;
Lekker, een dagje rust.
De telefoon gaat; m'n nichtje (22) vraagt of ik langs wil komen ze viert haar verjaardag (oeps vergeten :o) met een paar vriendinnen.
What the ****, ik kom wel even langs. Eerst gezellig Najib Amali met een paar baco's gekeken, daarna een kaartspel. En op dit punt had ik naar huis moeten gaan.... Want het was zo'n spel;
Je pakt een kaart van de stapel;
een 2 is een verboden woord verzinnen
(iedereen die het verboden woord zegt moet een glaasje Sambuca atten)
een 3 is een verboden handeling verzinnen
(iedereen die de verboden handeling doet moet een glaasje Sambuca atten)
een boer is een glaasje sambuca atten
een heer is een glaasje sambuca atten, de persoon naast je 2 adjes, de persoon daarnaast 3 adjes, etc.

Efin, je kent zulke spelletjes. De enige doelstelling is zo dronken mogelijk worden. Winnaars heb je niet.

Einde van de rit was iedereen (ik een boxer en de rest in bh/string ) helemaal totaal wasted, met mij als een van de koplopers.
Nog wel ff flink gedoet in het bed van m'n oom & tante trouwens, dus ik moet eerlijk zeggen dat ik wel blij ben dat ik geweest ben.
Maar maandag dit zeggen;

en woensdag al weer finaal dronken zijn.....ik heb er geen woorden voor.

3.

Jeetje, wat een weekend. Zaterdag rock it open air.
Om 11 uur opgestaan, als een speer een bord brinta gegeten. Een uur later met geweld nog een bord macaroni met tonijn nog naar binnen gewerkt.
Toen naar Rock it. Rustig aan de Fanta gezeten. Omstreeks 18.00 nog een groot bord pasta met zalm (****ing lekker trouwens!) gegeten bij een standje daar.
En toen was het 20.00. Wat er tussen 20.00 en 02.00 s'nachts gebeurd is weet ik niet meer. Voor de mensen die Fear & Loathing in Las Vegas hebben gezien....zoiets was het.
Uiteindelijk ergens in een studentenhuis beland en afgelopen woensdag nog ff dunnetjes over gedaan, maar dan met iemand anders (dat kan ik me dan nog wel herrineren);

Zondag geen hap door m'n keel gekregen, zondagavond pas toen iemand het heldere idee kreeg om uit eten te gaan bij de chinees.

Efin, monster katabool weekend,

4.

twee weken cherssonisos, lekker uitgerust, af en toe flink wezen zuipen, en uiteraard matig gegeten + vrijwel niet getraind.

5.

Monster catabool weekend;

Vrijdagavond;

feestje hier in het dorp, weinig gegeten en een paar baco's naar binnen gegoten.

Zaterdag;

LIEF-festival, vrijwel niks gegeten de hele dag/avond, zondagmiddag pas weer.
De hele dag alleen maar Fanta gedronken en de witte lijn gevolgd.
****ed up maar wel plezier gehad ;)

6. en 7.

het monster catabole weekend :(

vrijdagavond een verjaardag, daarna nog in de kroeg beland met twee blondje chickies, met eentje mee naar huis gegaan, volgende ochtend wilde ik wat gaan snacken maar er was niks te vreten in dat huis, dus maar tot een uur of 3 in bed gelegen (met een lege maag dus, maar wel met een blondje naast/op/onder me)
ff rekenen; bijna 20 uur zonder eten.

zaterdagavond weer wezen stappen, om 05.00 uur nog in de shoarmatent beland, kipshoarma was op, ook dat nog :(, efin ik kwam zondagmiddag pas 4 uur m'n bed uit.
ff rekenen; 11 uur zonder eten.

Sorry mensen het lijkt helemaal nergens op, maar baco + blond haar is een gevaarlijke combi voor me.

8. en 9.

het weekend;

Vrijdag vroeg naar bed gegaan en zaterdag de hele dag weer wreed in de bulk gezeten.
Had me niet voorgenomen om uit te gaan,paar lui afgebeld, dus zat op m'n dooie gemakkie K1 te kijken.
Alles zag er naar uit dat ik het weekend heelhuids ging doorkomen, totdat......
ik gebeld werd door dezelfde twee blonde chicks van de week ervoor;
"hey Lo wat ben je aan het doen"
"niks, beetje tv kijken, ik ga zo naar bed"
"ahhhh kom ff met ons naar de kroeg joh"
"nee het regent en ik heb geen vervoer"
"maakt niet uit, we komen nu naar je toe"
" nee hoeft niet"
"jawel we komen er nu aan, tot zo"

Uiteindelijk weer de hele nacht bruut aan de baco/smirnoff gezeten en zondag een brute kater gehad bijna niks gegeten.
Tja wat moet ik ervan zeggen, welke gast zou wel thuis blijven zitten...

10.

In alle eerlijkheid, ik heb 2,5 baco (half glas weggegooid ;) ) gedronken, en was om 06.00 s'ochtends thuis.
Nu moet ik het volgende vermelden, toen ik thuis kwam wilde ik eigenlijk linea recta m'n bedje in ik was kapot, maar....ik heb eerst een halve liter water gedronken, daarna een kom met cruesli gegeten, en daarna een whey-shake gedronken, alvorens ik met overvolle klotsende maag m'n bed in ben gegaan.
(ben er overigens wel 4x uitgeweest om te pissen, ik was het zo zat dat ik op een gegeven moment maar m'n bidon vol heb gezeken omdat ik geen zin meer had om naar de wc te lopen)

Dus.....:o

11.

zaterdagnacht; geen alcohol, wel slecht gegeten de gehele zondag omdat ik tot 17.00 op m'n bed ben blijven liggen (schandalig :o )

geen alcohol maar de niks gegeten dus die telt mee.

12.

ja klopt ik had me ziek gemeld voor de zaterdag dus ik ben vanavond maar ff de kroeg in gegaan aangezien ik kan uitslapen :hahaha::hahaha:

ohhh dit is echt fout, maar ik moet zeggen ik voel me wel een stuk beter, alcohol heeft een reinigende werking :o

nee ff serieus ik was echt ziek, maar ik was er zo ziek van dat ik ziek was dat ik me heb laten verleiden tot een kroeg aangezien fc utrecht ook verpletterend gewonnen had dus dat moest gevierd worden.
Maar ik ben voor sluit weggegaan dus het valt mee.

later vrienden, zondagochtend weer trainen hopelijk!

13.

oeps :p het is niet helemaal gelukt.

Ik was zwaar kort zaterdagnacht, talloze bacardi's en nog wat verdovende middelen zijn er naar binnen gewerkt, en zondag op m'n verjaardag nog wat gezopen. Gruwelijk was het. Uiteraard slecht gegeten.

14. en 15.

MAANDAG, DINSDAG, WOENSDAG

3 monster katabole dagen. K*twijven hebben me weer meegesleept de kroeg in.

16., 17. en 18.

weekendverslag

- half 11 nog cruesli en 500g kwark gegeten.
- 2 of 3 baco's, een cola en 2 water.
- half 5 op bed
- half 3 wakker :eek:

oja, en niet gedoet.

19.

thanx guys.
Vrijdagavond had ik nog een 30ste verjaardagsfeestje van m'n neef in de kroeg. Het is 1 grote teringzooi geworden. Gratis drank + de hele familie bij elkaar. Baco, jägermeister, dropshot, goldstrike, alles werd er gezopen door elkaar. Het was een kansloze missie om nuchter te blijven. We moesten kruipend de kroeg uit na sluit.
Zaterdag tot half 3 op m'n nest gelegen. Zaterdagavond weer een verjaardag in de kroeg. Geen alcohol gedronken, maar vandaag was ik er weer rond 3 uur uit. :(
Beetje jammer weer. :headbang:

20.

mooi lijstje ....

Okee, 19 weekenden in 7 maanden (= 28 weekenden) valt mee.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven