MuscleMeat

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Sinds wanneer is je coracobrachialis je borstaanhechting? :scratch:

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.842
Jow Loo. Mooi van het blessure vrij trainen!

Maar waarom bouw je de eerste 3 sets je gewicht op... en vervolgens op set 4 ga je weer terug in gewicht? Doe je dit bewust, of is dit omdat je gas terug heb moeten nemen vanwege krachtverlies aan set 3? Je kan toch beter elke set het gewicht verhogen zodat je bij set 4 je max gewicht kan pakken?

Maar zoals gezegt heb je er mischien wel een reden voor...

juist, als ik de 4e set ga verhogen dan kom ik niet aan m'n 12 reps.
Dan pak ik liever wat lichter en maak ik een mooie set dan dat ik m'n 4e set ga forceren en bij 10 ga falen.

Sinds wanneer is je coracobrachialis je borstaanhechting? :scratch:

Dat is het niet maar voor de noobs noem ik het m'n borstaanhechting, aangezien 99 % hier niet weet wat je coracobrachialis is.

Astu:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

beter stop je met dromen dan :P

Ik zie geen kruisje.
En uploaden via tinypic lukt niet. Dus je hebt ff pech, **** it.

• #5.847
WOENSDAG

12-reppers week 2.
Rustige training, onder failure gebleven, geen zweet, geen no-xplode, beetje ouwehoeren tussen de sets.
Dus zoals 99 % van de sportschoolbezoekers traint. Maakt niet uit na m'n vorige beentraining (onder failure) had ik bijna een volle week spierpijn + ik wil deze keer echt rustig opbouwen met m''n knie voordat ik weer m'n knieband + wraps moet meenemen. Ik voelde hem na het weekend festivallen al weer heel licht zeuren s'nachts, dat was een goede waarschuwing.

Leg press (plate loaded)
12 * 50
12 * 100
12 * 150
12 * 200
12 * 250
12 * 250

Fullsquat
12 * 20
12 * 60
12 * 80
12 * 80

Leg extensions
12 * 45
12 * 55
12 * 75
12 * 75

Seated leg curls
12 * 45
12 * 65
12 * 65
12 * 65

Adductor machine
12 * 20
12 * 40
12 * 60
12 * 60

Voeding

****ed up.

Dat je wat minder hard traint is niet zo heel erg Loo voor je benen zelfs verstandig. Maar elke keer je voeding verwaarlozen daar ga je de prijs voor betalen maar dat weet je natuurlijk zelf ook al. Even de perfectiemode weer aanzetten!

s6 topper

hoe vond je rockit?

Ben je aan het "deLooden"..? :roflol:
Toch zijn het nog behoorlijke gewichten hoor, zeker met die reps.
Maar ja, je bent natuurlijk zo'n leeuw dat dit een rustige training is geweest voor je... :rolleyes:
Zijn je knieën nu al wat beter..?

• #5.851
Dat je wat minder hard traint is niet zo heel erg Loo voor je benen zelfs verstandig. Maar elke keer je voeding verwaarlozen daar ga je de prijs voor betalen maar dat weet je natuurlijk zelf ook al. Even de perfectiemode weer aanzetten!

s6 topper

ja klopt, je fysiek staat of valt met je voeding.
Ik moest vanmorgen vroeg op moest met iemand naar het ziekenhuis, dus m'n eerste meal was goed. Maar die afspraak liep meer dan een uur uit en toen ik thuis was ben ik in slaap gevallen de halve middag. Dus een paar meals gemist. Ik hoop dat ik wel in m'n REM-slaap zat dan heb ik nog wat IGF aangemaakt :D

Ja kk vet, echt een top dag gehad. Ten eerste ging ik zonder geld naar binnen en had ik iets van 150 euro toen ik wegging + nog 60 euro munten opgemaakt = 210 euro omzet. Economische crisis? Niet op Rock it in ieder geval.
Ten tweede drank + dope + chickies + zware zonneschijn + dikke muziek = jack pot.

Jij dan?

Ben je aan het "deLooden"..? :roflol:
Toch zijn het nog behoorlijke gewichten hoor, zeker met die reps.
Maar ja, je bent natuurlijk zo'n leeuw dat dit een rustige training is geweest voor je... :rolleyes:
Zijn je knieën nu al wat beter..?

Thanks ouwe ijzervreter.
Knieën gaan goed, vandaag gewoon 80kg gesquat zonder wraps, voorheen kon ik niet eens een squat zonder stang maken.
Komt goed, ik weet het zeker.

Komt helemaal goed met je knieen!

Brutale gewichten pak je nog voor een naar jou idee ''delood'' training! En zeker met dat aantal reps.
Trouwens, zoals je al eerder zei, die 12 reppers maken de kans op blessures een stuk kleiner dan wanneer je met 6-8 reppers gaat knallen, dus zeker in jou geval met je knie zijn die 12 reppers wel verstandig.

Lekker doorbikkelen hé. Alleen jammer van je voeding. Maar zoals je zegt was je in slaap gevallen, dat zal ook niet voor niks geweest zijn he :thumb:

• #5.854
DONDERDAG

12-reppers week 2.
Best goede training, aardig doorgebuffeld; hoog volume in weinig tijd. Netjes van mezelf.
Mindset was goed; no-xplode + hatebreed door m'n trommevlies + ballen op de juiste plaats. Deadlift nog last van hamstrings daarom veel met onderrug gepakt.
Godzijdank volgende week 8-reppers.

Rug

Deadlift
12 * 60
12 * 100
12 * 140
12 * 140
12 * 100

Pendlay rows
12 * 60
12 * 80
12 * 80
12 * 60

Front pull down
12 * 60
12 * 70
12 * 80 (forced reps)
12 * 60

Small grip pull down
3 * 12 * 60

Biceps

Barbell curls
12 * 20
12 * 35
10 * 40
10 * 40

Scott bench cable curl
12 * 20
12 * 15
12 * 15

Voeding

Matig, te laat opgestaan + teveel tijd tussen meals

10.30 bord brinta + whey shake
13.00 5 boterhammen + 250gram makreel (biergist, vit C + multi)
16.00 150gram rijst, 5 eieren (visolie + vit E)
18.00 trainen
direct na trainen whey shake + dextrose
20.30 bord pasta met 250gram tilapia (biergist + vit C)
24.00 500gram kwark + 50gram noten

Laatst bewerkt:
Je bent een poging aan het doen de schade te beperken zie ik... heeft je flink wat kracht gekost maar goed je bent er weer en daar gaat het om! :thumbup:

Netjes Loo! The motivation is back and improving!:D

Phew..ik zou ook blij zijn moest ik weten dat ik van die hellse reps af ben:p

Goed bezig met je voeding Loo, hou dit vol man, je kan er een grote slag uit slaan. :)
Think of your body and mass for pete's sake!

Wat is dat hatebreed voor shizzle? Ik hoor je er wel vaker over is dat rap of zo?

Nette workout gast en voeding ook redelijk gaat lekker.

• #5.860
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven