Lenn
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 79
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind het wel lekkere rustige plaatjes voor als je met je vrouwtje in bad zit ofzo.Ik hou in principe niet van deze muziek maar ik begrijp volkomen dat je hier heerlijk op kan trainen lekker agressief !!
Echte knalplaten allemaal......

Zou hier wel op kunnen trainen, weet niet of het zo wijs is, breek de hele boel af.Hatebreed is ****ing k*nkermuziek, net zoals het leven is.
Denk je dat je hier een beetje op kunt trainen?
Linkin Park_ Hybrid Theory
alle nummers gegarandeerd voedingsbodem voor pr's breken

Maar vind het lang niet zo slecht en is beetje jeugdsentiment. 
Ja kk vet, echt een top dag gehad. Ten eerste ging ik zonder geld naar binnen en had ik iets van 150 euro toen ik wegging + nog 60 euro munten opgemaakt = 210 euro omzet. Economische crisis? Niet op Rock it in ieder geval.
Ten tweede drank + dope + chickies + zware zonneschijn + dikke muziek = jack pot.
Jij dan?

Op jou ondernemersinstinctieve gedrag na geldt bovenstaand verhaal ook voor mij hehe
Ga jij/jullie ook naar Loveland?
@muziek-discussie;
Vroeger luisterde ik nooit naar die hard rock/heavy metal tieveszooi, en zat ik alleen maar gansterrap te luisteren. Toen ben ik begonnen met RATM, Disturbed, P.O.D, Korn, Linkin Park, Deftones. Maar nu vind ik zelfs dat te soft om op te trainen. Deftones-around the fur is nog wel een lekkere haatdragende muziek, maar de rest is het net niet. Wel lekker om gewoon te luisteren, maar niet verrot genoeg om PR's op te zetten.
Hatebreed en Full Blown Chaos zijn nu the weapons of choice. Dat is echte haat. Heerlijk, you've got to love the pain!
Vroeg of laat zijn jullie er klaar voor, als jullie de Linkin Park fase voorbij zijn.
Wij gaan naar zomerkriebels, superdikke line-up (check it out) en bij mij om de hoek dus thuisfeestje.
Dit wordt trouwens m'n laatste festival voor dit jaar EN het eerste festival waarbij ik een serieuze poging ga wagen om goed te blijven eten het gehele weekend.