AndroidHealthClinic

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Tijdens je set hoor je inderdaad geen **** van die muziek, ook als je een mp3-speler op hebt. Maar het is vooral om in de juiste mentale sfeer vlak voor de set te komen.
Ik train trouwens niet zo vaak met mp3 omdat ik altijd met tiger4evah train.
Dan zit hij in m'n oor te schreeuwen tijdens de set, dat hoor je dan weer wel.
Maar als ik alleen train standaard mp3, ook omdat andere mensen dan minder tegen me praten.

ben jij zo'n praatpaal dan ofzo?? ik heb daar weinig last van.. mensen kijken wel etc maar echt dat ze tegen je beginnen te praten... valt reuze mee....

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.882
ja Loo en Xtra en anderen, dat heb je ermee met Mark eerst op te hemelen met zijn squattfilmpje, het is hem naar het hoofd gestegen en keert zich nu tegen zijn trouwste fans :roflol:

ben jij zo'n praatpaal dan ofzo?? ik heb daar weinig last van.. mensen kijken wel etc maar echt dat ze tegen je beginnen te praten... valt reuze mee....

Als je er vriendelijk uitziet hebben de mensen wel is de nijging om je aan te spreken.

Zegt meer over je sportschool dan zeker allemaal losers daar

Volgens mij zegt het meer over beeld dat marcj over zichzelf heeft.

Ontopic, ik zing altijd mee met de liedjes op mijn mp3 speler.

op naar pagina 300 :popcorn:

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.894
stop this madness, geen topic hijack svp.

wat een k*tmuziek allemaal.

hardcore all the way bitches!

Ik heb net een groot deel van je topic doorgelezen Loo, en moet zeggen dat ik het toch knap vind hoe je alles doet. Zo naar de klote gaan in het weekend, en dan daarna nog zulke trainingen neerzetten :thumbs:

Kzal je topic blijven volgen kerel..

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven