Fitness Seller

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
jij ook prettig weekend lootje! Maak er weer wat van heh?

Nog wilde plannen dit weekend of zit je nu al vastgeplakt aan die chick van je?

Children of Bodom, Disturbed (heb je al), Drowning Pool en Dope vind ik wel goed. :D
Mocht je duits muziek ook wat vinden: RAMMSTEIN. :D

Nice, bedankt. Rammstein vind ik maar k*t maar van de rest zal ik nog wat downloaden.

Vette afspeellijst, eens kijken wat ik hiervan nog niet heb!:D

:thumbs:

RATM, Disturbed, P.O.D, Korn, Linkin Park, Deftones. Maar nu vind ik zelfs dat te soft om op te trainen.
"Deftones-around the fur" is nog wel een lekkere haatdragende muziek, maar de rest is het net niet. Wel lekker om gewoon te luisteren, maar niet verrot genoeg om PR's op te zetten.
Hatebreed en Full Blown Chaos zijn nu the weapons of choice. Dat is echte haat. Heerlijk, you've got to love the pain!
Vroeg of laat zijn jullie er klaar voor, als jullie de Linkin Park fase voorbij zijn.

Ik zal wel ff een playlist samenstellen als ik tijd heb.

:thumbs: Mooi, ik zoek alvast de rest eens op.

maar van het begin tot het einde van een set moet je als het goed is geen ****ing woord van de tekst of wat dan ook kunnen meekrijgen, anders is je concentratie niet optimaal.

Die herrie luister je natuurlijk niet voor het muzikale hoogstandje maar om je op te fokken en zodat anderen je wat met rust laten. Toch geen lekkere chickjes in mn gym om tegenaan te lullen. :(

nee das waar....... ik ben dan wel weer de grootste van de sportschool..... telt dat wel ;)?

- k*tgym
- ga cutten

Bij ons traint (ifbb?) Belgisch kampioen Kurt De Taeye en gymeigenaar Jacky Secke (ex Belgisch kampioen), ik geloof dat ik nog net in de top20 geraak met mijn fysiek qua buffheid. :rolleyes:

Wel lekkere motivatie en je krijgt er geen arrogantie van...... :rolleyes:

Jij vindt je jezelf echt geweldig. Dacht dat ik een narcistische inslag had maar jij hebt het uitgevonden......

:roflol:

Ik heb net een groot deel van je topic doorgelezen Loo, en moet zeggen dat ik het toch knap vind hoe je alles doet. Zo naar de klote gaan in het weekend, en dan daarna nog zulke trainingen neerzetten :thumbs:

Haha ik ben pas na 2 dagen platte rust eindelijk bekomen van 7 dagen op 10 feesten, inderdaad chapeau dat hij het zo kan haha. Voeding en rust zijn echt niet te onderschatten. :o

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.903
Ik heb net een groot deel van je topic doorgelezen Loo, en moet zeggen dat ik het toch knap vind hoe je alles doet. Zo naar de klote gaan in het weekend, en dan daarna nog zulke trainingen neerzetten :thumbs:

Kzal je topic blijven volgen kerel..

thanks bro, i appreciate it.

Die weekenden zijn natuurlijk zwaar funest voor je gains, het lijkt eigenlijk nergens op, en door de weeks is het gewoon zo hard mogelijk werken om bij de gewichten in de buurt te blijven die ik voorheen pakte. Aan groeien denk ik nu niet eens, ik probeer gewoon niveau te blijven. Moet zeggen dat het nog wel "redelijk" lukt.

Haha ik ben pas na 2 dagen platte rust eindelijk bekomen van 7 dagen op 10 feesten, inderdaad chapeau dat hij het zo kan haha. Voeding en rust zijn echt niet te onderschatten. :o

hahaha ja jij kan ook meepraten, en dan heb je het alleen bij alcohol gehouden. Kijk die dag of nacht zuipen maakt niks uit voor je gains, indien je de dag erna gewoon je voeding en rust oppakt. Maar als je zaterdag overdag de hele dag kort staat te wezen zonder te eten, die nacht bijna niet slaapt, de volgende dag in een ander bed (met lege koelkast) wakker wordt, en maandag pas een keer je slaap in gaat halen en normaal gaat eten dan kan je wel nagaan dat je nog een paar dagen nodig hebt om gewoon weer op niveau te komen. En dan begint het weekend weer...

jij ook prettig weekend lootje! Maak er weer wat van heh?

Nog wilde plannen dit weekend of zit je nu al vastgeplakt aan die chick van je?

Ik ga nu 2 weken nuchter blijven en niet uit, dus ik doe rustig aan.
En vastgeplakt? Morgen ga ik mee naar de Ikea om een kast uit te zoeken, dus op de schaal van "suffe relatie bullshit" geef ik zo'n activiteit toch wel een 7,5 op 10.

En eerder deze week zaten we samen de dvd van Gooise Vrouwen te kijken, die activiteit scoort een 9,7 op de 10-puntsschaal van "you're trapped into some ****ing serious relationship activities"

@muziek-discussie;

Vroeger luisterde ik nooit naar die hard rock/heavy metal tieveszooi, en zat ik alleen maar gansterrap te luisteren. Toen ben ik begonnen met RATM, Disturbed, P.O.D, Korn, Linkin Park, Deftones. Maar nu vind ik zelfs dat te soft om op te trainen.
"Deftones-around the fur" is nog wel een lekkere haatdragende muziek, maar de rest is het net niet. Wel lekker om gewoon te luisteren, maar niet verrot genoeg om PR's op te zetten.
Hatebreed en Full Blown Chaos zijn nu the weapons of choice. Dat is echte haat. Heerlijk, you've got to love the pain!
Vroeg of laat zijn jullie er klaar voor, als jullie de Linkin Park fase voorbij zijn.

Ik zal wel ff een playlist samenstellen als ik tijd heb.

Wij gaan naar zomerkriebels, superdikke line-up (check it out) en bij mij om de hoek dus thuisfeestje.
Dit wordt trouwens m'n laatste festival voor dit jaar EN het eerste festival waarbij ik een serieuze poging ga wagen om goed te blijven eten het gehele weekend.

Mocht je hier klaar mee zijn: Sikth :thumbs:

Gooise vrouwen???? Het moet echt niet gekker worden hoor met jou Lootje kadootje!

Goed. It's inevitable. Trouwplannen...? Wanneer kan ik um in me agenda prikken?

hatebreed is gewoon dé shit om op te knallen!

Wij gaan naar zomerkriebels, superdikke line-up (check it out) en bij mij om de hoek dus thuisfeestje.
Dit wordt trouwens m'n laatste festival voor dit jaar EN het eerste festival waarbij ik een serieuze poging ga wagen om goed te blijven eten het gehele weekend.

Zomerkriebels ziet er idd ook erg goed uit, vanuit hier gaat er alleen een groep van 20 man naar Loveland. Loveland is ook mijn laatste festival, duur zat al die feestjes.

Hoe wil je trouwens goed blijven eten? Het eten is idioot duur en zou niet weten of je allemaal voedingswaar mee mag nemen.

• #5.908
VRIJDAG

12-reppers week 2.
Ik geef deze training een ruim voldoende. Ik fietste vanmiddag naar het dorp toen zag ik een duifje langs de kant van de weg zitten. Op de terugweg zat hij er nog steeds. In mijn goedheid heb ik hem gepakt en nu zit ie bij mij op terras in de bench te genieten van vogelvoer en koud water. Vanavond maak ik een whey-shake voor hem en zodra hij op kracht is geef ik hem no-xplode voordat ik hem z'n vrijheid terug geef. Deze daad is meteen beloond met positieve karma; ik had zowaar sinds weken minder last van m'n triceps. French press nog wel licht gepakt die was nog gevoelig.Hopen dat het volgende week nog minder is.

Schouders

Standing MP's
12 * 40
12 * 60
12 * 60
12 * 50

Seated front raise (charles glass style)
12 * 12
12 * 16
12 * 20
12 * 12

Standing side raises
12 * 12
12 * 14
12 * 16
14 * 12

Triceps

Push down (rechte stang)
14 * 15
14 * 30
14 * 45
14 * 50 (fullstack)

Dips
12 * bw
12 * bw + 10
12 * bw + 25
12 * bw + 25

Seated french press
12 * 17,5
12 * 27,5
12 * 37,5
12 * 37,5

One arm cable push down
12 * 7,5
12 * 10
12 * 10

Voeding

Nog steeds teveel tijd ertussen, wel decent meals

10.00 bord brinta, whey shake (glas sinaasappelsap + kiwi)
13.00 bord pasta, 300gram tilapia (biergist, vit C + multi)
16.30 150gram rijst, 250gram biefstuk
18.00 trainen
direct na trainen whey shake + dextrose
20.30 bord pasta, 150gram tonijn (biergist, visolie + vit E)
23.30 500gram magere kwark, 50gram noten (vit C)

Fijn weekend mother****ers.

Laatst bewerkt:
hey loo, fixx die playlist ff en laat ons wat PR's zetten de aankomende dagen.

Pumped

Dus vanaaf eet je duif, zit weinig vlees aan loo.

Veel betere voeding man :D
Die MP doe je erg goed..Als je zo bikkel met je voeding bezig zou zijn als sommige hier zou je het denk ik nog veel hoger kunnen schoppen.

Kan je nu even geen karma geven maar dat komt nog wel ;)

Héérlijk Loo, je bent terug! Je gaat je zo goed voelen bij die 8-reppers..:D

Die goeie daad van jou met die duif gaat je vast en zeker nog ten goede komen;).

Zomerkriebels ziet er idd ook erg goed uit, vanuit hier gaat er alleen een groep van 20 man naar Loveland. Loveland is ook mijn laatste festival, duur zat al die feestjes.

Hoe wil je trouwens goed blijven eten? Het eten is idioot duur en zou niet weten of je allemaal voedingswaar mee mag nemen.

Zomerkriebels is de shit. EN ik kan kruipend naar huis, wat altijd een plus is.

Goed blijven eten kan niet. Als je goed wilt blijven eten moet je neit naar dat soort feestjes gaan. Eten en drinken mag je voor zover ik weet niet mee naar binnen nemen.

• #5.915
Zomerkriebels is de shit. EN ik kan kruipend naar huis, wat altijd een plus is.

Goed blijven eten kan niet. Als je goed wilt blijven eten moet je neit naar dat soort feestjes gaan. Eten en drinken mag je voor zover ik weet niet mee naar binnen nemen.

We gaan afspreken dat we met z'n drieën (tiger, jij en ik) rond 18.00 gewoon gaan eten. No matter what. Al moet tiger het voorkauwen. We slepen elkaar er wel doorheen.

Je schouders zijn erg sterk Loo --> netjes gewerkt kerel.

lol @tiger moet voorkouwen :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven