- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Children of Bodom, Disturbed (heb je al), Drowning Pool en Dope vind ik wel goed.
Mocht je duits muziek ook wat vinden: RAMMSTEIN.![]()
Vette afspeellijst, eens kijken wat ik hiervan nog niet heb!![]()
RATM, Disturbed, P.O.D, Korn, Linkin Park, Deftones. Maar nu vind ik zelfs dat te soft om op te trainen.
"Deftones-around the fur" is nog wel een lekkere haatdragende muziek, maar de rest is het net niet. Wel lekker om gewoon te luisteren, maar niet verrot genoeg om PR's op te zetten.
Hatebreed en Full Blown Chaos zijn nu the weapons of choice. Dat is echte haat. Heerlijk, you've got to love the pain!
Vroeg of laat zijn jullie er klaar voor, als jullie de Linkin Park fase voorbij zijn.
Ik zal wel ff een playlist samenstellen als ik tijd heb.
maar van het begin tot het einde van een set moet je als het goed is geen ****ing woord van de tekst of wat dan ook kunnen meekrijgen, anders is je concentratie niet optimaal.

nee das waar....... ik ben dan wel weer de grootste van de sportschool..... telt dat wel?

Jij vindt je jezelf echt geweldig. Dacht dat ik een narcistische inslag had maar jij hebt het uitgevonden......

Ik heb net een groot deel van je topic doorgelezen Loo, en moet zeggen dat ik het toch knap vind hoe je alles doet. Zo naar de klote gaan in het weekend, en dan daarna nog zulke trainingen neerzetten![]()

Ik heb net een groot deel van je topic doorgelezen Loo, en moet zeggen dat ik het toch knap vind hoe je alles doet. Zo naar de klote gaan in het weekend, en dan daarna nog zulke trainingen neerzetten
Kzal je topic blijven volgen kerel..
Haha ik ben pas na 2 dagen platte rust eindelijk bekomen van 7 dagen op 10 feesten, inderdaad chapeau dat hij het zo kan haha. Voeding en rust zijn echt niet te onderschatten.![]()
jij ook prettig weekend lootje! Maak er weer wat van heh?
Nog wilde plannen dit weekend of zit je nu al vastgeplakt aan die chick van je?
@muziek-discussie;
Vroeger luisterde ik nooit naar die hard rock/heavy metal tieveszooi, en zat ik alleen maar gansterrap te luisteren. Toen ben ik begonnen met RATM, Disturbed, P.O.D, Korn, Linkin Park, Deftones. Maar nu vind ik zelfs dat te soft om op te trainen.
"Deftones-around the fur" is nog wel een lekkere haatdragende muziek, maar de rest is het net niet. Wel lekker om gewoon te luisteren, maar niet verrot genoeg om PR's op te zetten.
Hatebreed en Full Blown Chaos zijn nu the weapons of choice. Dat is echte haat. Heerlijk, you've got to love the pain!
Vroeg of laat zijn jullie er klaar voor, als jullie de Linkin Park fase voorbij zijn.
Ik zal wel ff een playlist samenstellen als ik tijd heb.
Wij gaan naar zomerkriebels, superdikke line-up (check it out) en bij mij om de hoek dus thuisfeestje.
Dit wordt trouwens m'n laatste festival voor dit jaar EN het eerste festival waarbij ik een serieuze poging ga wagen om goed te blijven eten het gehele weekend.
Wij gaan naar zomerkriebels, superdikke line-up (check it out) en bij mij om de hoek dus thuisfeestje.
Dit wordt trouwens m'n laatste festival voor dit jaar EN het eerste festival waarbij ik een serieuze poging ga wagen om goed te blijven eten het gehele weekend.
Zomerkriebels ziet er idd ook erg goed uit, vanuit hier gaat er alleen een groep van 20 man naar Loveland. Loveland is ook mijn laatste festival, duur zat al die feestjes.
Hoe wil je trouwens goed blijven eten? Het eten is idioot duur en zou niet weten of je allemaal voedingswaar mee mag nemen.
Zomerkriebels is de shit. EN ik kan kruipend naar huis, wat altijd een plus is.
Goed blijven eten kan niet. Als je goed wilt blijven eten moet je neit naar dat soort feestjes gaan. Eten en drinken mag je voor zover ik weet niet mee naar binnen nemen.
We gaan afspreken dat we met z'n drieën (tiger, jij en ik) rond 18.00 gewoon gaan eten. No matter what. Al moet tiger het voorkauwen. We slepen elkaar er wel doorheen.

We gaan afspreken dat we met z'n drieën (tiger, jij en ik) rond 18.00 gewoon gaan eten. No matter what. Al moet tiger het voorkauwen. We slepen elkaar er wel doorheen.

Verdwijnt bij jullie de eetlust ook als sneeuw voor de zon na wat mdma?