MuscleMeat

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Neem dan gewoon wat sos als je toch persee wil gebruiken dan kan je tenminste nog wat vreten na een tijdje.

VRIJDAG

12-reppers week 2.
Ik geef deze training een ruim voldoende. Ik fietste vanmiddag naar het dorp toen zag ik een duifje langs de kant van de weg zitten. Op de terugweg zat hij er nog steeds. In mijn goedheid heb ik hem gepakt en nu zit ie bij mij op terras in de bench te genieten van vogelvoer en koud water.

Er stroomt toch nog wat warm bloed door zijn ijzeren aders.. :D

thanks bro, i appreciate it.

Die weekenden zijn natuurlijk zwaar funest voor je gains, het lijkt eigenlijk nergens op, en door de weeks is het gewoon zo hard mogelijk werken om bij de gewichten in de buurt te blijven die ik voorheen pakte. Aan groeien denk ik nu niet eens, ik probeer gewoon niveau te blijven. Moet zeggen dat het nog wel "redelijk" lukt.

"

hahah ik weet wat je bedoeld man...
Het gaat hier op het moment precies hetzelfde. Weekend gewoon kort en door de week alles proberen terug te halen :)

Nog mooie feesten op het vooruitzicht?

Go Loo, lekkere schouders en tri's naar de klote geholpen, nice!
Voeding ziet er redelijk goed uit man, zeker volwaardige protieëntjes staan er tussen!

Maar **** wanneer ga jij eens aan de groente bro :roflol:

Voeding ziet er redelijk goed uit man, zeker volwaardige protieëntjes staan er tussen!

Groente heb je niet echt zo veel aan. Je zit er snel vol door en groeit er zowat niet mee. ;)
Alhoewel ik mais facking lekker vind en het nooit zal verwijderen! :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.929
Ik fietste vanmiddag naar het dorp toen zag ik een duifje langs de kant van de weg zitten. Op de terugweg zat hij er nog steeds. In mijn goedheid heb ik hem gepakt en nu zit ie bij mij op terras in de bench te genieten van vogelvoer en koud water. Vanavond maak ik een whey-shake voor hem en zodra hij op kracht is geef ik hem no-xplode voordat ik hem z'n vrijheid terug geef

Vandaag ben ik doorgegaan met m'n goede daden.
Ik heb eerst m'n wekker gezet om naar de Ikea te gaan met m'n chickie, dat was al een opoffering.
En de rest van de middag heb ik die duif liefde gegeven. Hij was bijna de pijp uit; hij lag al op z'n zij hij kon niet eens meer op z'n pootjes staan en hij keek duf uit z'n ogen. Toen heb ik een mengseltje van water met druivesuiker aangemaakt, en hem dat via een spuitje gevoerd om het half uur. Daarna heb ik nog een mengelstje van brinta met druivesuiker gemaakt en hem dat gevoerd. Einde van de middag was hij teruggekeerd van zijn bijna doodervaring en kon hij weer op z'n pootjes staan. In mijn goedheid heb ik zelfs op internet gezocht of ik de eigenaar kon achterhalen, en zowaar via het intoetsen van de ringcode kreeg ik een telefoonnummer. Die duivenmelker was superblij dat ik belde en heeft hem nog opgehaald vanuit de andere kant van het land.
Anderhalf uur rijden voor een duifje...

hey loo, fixx die playlist ff en laat ons wat PR's zetten de aankomende dagen.

Pumped

Ik heb al een playlist met k*nkermuziek die PR's garanderen maar ik moet nog ff een snelle uploadserver hebben (niet eentje die er 2 uur over doet) dus als je me een goede serverlink geeft dan knal ik hem erop.

2j4ypnb.jpg

hahah ik weet wat je bedoeld man...
Het gaat hier op het moment precies hetzelfde. Weekend gewoon kort en door de week alles proberen terug te halen :)

Nog mooie feesten op het vooruitzicht?

Zomerkriebels over 2 weken.
Tot die tijd blijf ik nuchter.

Ik heb ****ing spierpijn aan m'n delts, traps + tri's man.
I love it! :D

Oja en groente? ik heb dure vitaminepillen, **** it.

mss zuigt je upload gewoon bro ;) donder m maar lekker op megaupload :D die trekt heel je upload dicht :D

Tijdens de bulk in ieder geval niet. Heb niet echt een voordeligheid gemerkt.
Ik weet dat er wel vochtafdrijvende groentes zijn die handig zijn voor de cut. :p
Groente zijn juist heel goed, beste koolhydraten voor je lichaam (complex).
Alles wat de natuur voor ons produceerd is het beste voor een bb-er om te eten en te groeien. Klopt dat het niet veel koolhydraten bevat dus eet je verder nog andere carb bronnen.

Gast, groentes en fruit zijn kanker chill vanwege die vitamines. Jeweetzelluf!

Vandaag ben ik doorgegaan met m'n goede daden.
Ik heb eerst m'n wekker gezet om naar de Ikea te gaan met m'n chickie, dat was al een opoffering.
En de rest van de middag heb ik die duif liefde gegeven. Hij was bijna de pijp uit; hij lag al op z'n zij hij kon niet eens meer op z'n pootjes staan en hij keek duf uit z'n ogen. Toen heb ik een mengseltje van water met druivesuiker aangemaakt, en hem dat via een spuitje gevoerd om het half uur. Daarna heb ik nog een mengelstje van brinta met druivesuiker gemaakt en hem dat gevoerd. Einde van de middag was hij teruggekeerd van zijn bijna doodervaring en kon hij weer op z'n pootjes staan. In mijn goedheid heb ik zelfs op internet gezocht of ik de eigenaar kon achterhalen, en zowaar via het intoetsen van de ringcode kreeg ik een telefoonnummer. Die duivenmelker was superblij dat ik belde en heeft hem nog opgehaald vanuit de andere kant van het land.
Anderhalf uur rijden voor een duifje...
Goed bezig Loo, hier krijg je vast en zeker karma voor (in het echte leven dan, da's dan wel weer een nadeel want het beste heb je natuurlijk DBB-karma).

Oja en groente? ik heb dure vitaminepillen, **** it.
Groente hebben een hoog thermisch effect, net als eiwitten. Ze bevatten vezels (goed om goed te kunnen schijten), anti-oxidanten (die spierherstel bevorderen en -afbraak afremmen), vitaminen en mineralen. En ze verbeteren ook nog eens de eiwitsynthese + dat ik nog eens in een artikel had gelezen dat eiwitrijke producten veel restafval produceren die een hoge zuurgraad bevatten, die spierafbraak vergroten en dat je dat dus tegen kunt gaan door kaliumrijke voeding te eten (fruit + groente). En ook nog eens dat de meeste groente anabole eigenschappen hebben (broccoli bijv. zou testosteronverhogend zijn).

Loo, het ligt niet aan die weekenden gevuld met alcohol, drugs, coïtus en rock 'n' roll van je, maar aan het feit dat je geen groente eet. Je weet wat je te doen staat.

Hebben jullie aandelen gekocht in groente ofzo?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven