MuscleMeat

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
:roflol:... gister al die k*t hak potten nog gespiegeld in de supermarkt.. dacht ik die zie ik een paar dagen niet meer..

Open ik het topic van Loo... :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.942
hey loo, fixx die playlist ff en laat ons wat PR's zetten de aankomende dagen.

Pumped

http://forum.dutchbodybuilding.com/f66/muziek-om-op-trainen-216904/

Knalse.

Groente hebben een hoog thermisch effect, net als eiwitten. Ze bevatten vezels (goed om goed te kunnen schijten), anti-oxidanten (die spierherstel bevorderen en -afbraak afremmen), vitaminen en mineralen. En ze verbeteren ook nog eens de eiwitsynthese + dat ik nog eens in een artikel had gelezen dat eiwitrijke producten veel restafval produceren die een hoge zuurgraad bevatten, die spierafbraak vergroten en dat je dat dus tegen kunt gaan door kaliumrijke voeding te eten (fruit + groente). En ook nog eens dat de meeste groente anabole eigenschappen hebben (broccoli bijv. zou testosteronverhogend zijn).

Loo, het ligt niet aan die weekenden gevuld met alcohol, drugs, coïtus en rock 'n' roll van je, maar aan het feit dat je geen groente eet. Je weet wat je te doen staat.

voordat dan maar met je groente-propaganda, zal deze week wat groente in m'n dieet gooien.

ZONDAG

Ik wilde eigenlijk gaan kickboksen maar m'n onderrug, voorkant + achterkant schouders, lats en triceps zijn nog pijnlijk van vorige week, dus ik heb maar een half uur yoga shit gedaan en buik getraind;

Buik

1 min rust tussen sets

Crunches
4 * 25hh

Side bends met met 25kg
4 * 25hh per kant

• #5.944

je weet zelf!

11vqf6v.jpg

respectvolle buik. Dat wel!

Al die verhalen en dan zo'n abs, nu weet ik zeker dat je ze ter plekke verzint. :lol:

gvd, goede abs man

Had ik maar net zulke abs als Loo.

Die abs:o Respect man!

• #5.957
Ja schouders en borst zijn ook nog aardig! :)
Verder niet echt iets anders gezien van Loo. Komen er nog wat pictures van andere poses Loo? :p

Nee

Ik wil die legendarische "zwembad-pose" nog wel een keer posten voor de echte fans, maar dan houdt het ook op.

Hoe staat je rug ervoor Loo, die zwembad pic kennen we allemaal wel.

• #5.960

Niet haten jongen, ik weet dat je er altijd heel snel bij bent met uitspraken van "wat een homo's, wat een kontengelik" als iemand hier een positieve comment geeft over mij, maar je lijkt wel een jaloerse b*ch.

Ik weet dat je je er aan ergert als mensen positief zijn over mijn trainingen of foto's, maar het is niet nodig om dat iedere keer zo expliciet te vermelden, dat siert je niet.

Hoe staat je rug ervoor Loo, die zwembad pic kennen we allemaal wel.

M'n rugdikte is erg goed verbeterd, evenals onderrug.
Ik heb nu echt een soort "spleet" lopen van onderrug naar boven ter hoogte van m'n wervelkolom. Dat had ik voorheen niet.
Rugwijdte blijft lastig, ondanks dat ik er wel nadruk op probeer te leggen.
Lats worden wel dikker maar ze moeten verder doorlopen naar onder. Het lijkt alsof ze "te hoog" aanhechten.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven