Lennart010
Huge Freak
- Waardering
- 608
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 99kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hey loo, fixx die playlist ff en laat ons wat PR's zetten de aankomende dagen.
Pumped
Groente hebben een hoog thermisch effect, net als eiwitten. Ze bevatten vezels (goed om goed te kunnen schijten), anti-oxidanten (die spierherstel bevorderen en -afbraak afremmen), vitaminen en mineralen. En ze verbeteren ook nog eens de eiwitsynthese + dat ik nog eens in een artikel had gelezen dat eiwitrijke producten veel restafval produceren die een hoge zuurgraad bevatten, die spierafbraak vergroten en dat je dat dus tegen kunt gaan door kaliumrijke voeding te eten (fruit + groente). En ook nog eens dat de meeste groente anabole eigenschappen hebben (broccoli bijv. zou testosteronverhogend zijn).
Loo, het ligt niet aan die weekenden gevuld met alcohol, drugs, coïtus en rock 'n' roll van je, maar aan het feit dat je geen groente eet. Je weet wat je te doen staat.
heheheAl die verhalen en dan zo'n abs, nu weet ik zeker dat je ze ter plekke verzint.![]()
wou dat ik zo'n abs had met zulke feesten
goeie genen heeft onze loo

Ach, af en toe een tegengeluid tegen al dat aars gelik moet kunnen he![]()

Good boyvoordat dan maar met je groente-propaganda, zal deze week wat groente in m'n dieet gooien.

Ja schouders en borst zijn ook nog aardig!
Verder niet echt iets anders gezien van Loo. Komen er nog wat pictures van andere poses Loo?![]()
Nee
Ik wil die legendarische "zwembad-pose" nog wel een keer posten voor de echte r**ards, maar dan houdt het ook op.
Hoe staat je rug ervoor Loo, die zwembad pic kennen we allemaal wel.