AndroidHealthClinic

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Niet haten jongen, ik weet dat je er altijd heel snel bij bent met uitspraken van "wat een homo's, wat een kontengelik" als iemand hier een positieve comment geeft over mij, maar je lijkt wel een jaloerse b*ch.

Ik weet dat je je er aan ergert als ik mensen positief zijn over mijn trainingen of foto's, maar het is niet nodig om dat iedere keer zo expliciet te vermelden, dat siert je niet.

:roflol:
Waar heb je het over man.

M'n rugdikte is erg goed verbeterd, evenals onderrug.
Ik heb nu echt een soort "spleet" lopen van onderrug naar boven ter hoogte van m'n wervelkolom. Dat had ik voorheen niet.
Rugwijdte blijft lastig, ondanks dat ik er wel nadruk op probeer te leggen.
Lats worden wel dikker maar ze moeten verder doorlopen naar onder. Het lijkt alsof ze "te hoog" aanhechten.
is dat niet genetisch?

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.964

I ain't that much of a p*ssy.

Dit is met dezelfde k*tcamera; ik ben heel eerlijk met een andere camera of andere lichtval of whatever zie je veel meer detail maar kennelijk is dat niet te zien op deze foto's. Hier stond ik namelijk vrij droog ik had gewoon strepen op m'n schouders, degene die de foto's gemaakt heeft snapte het ook al niet zo goed. De muur is normaal ook spierwit, hier lijkt ie wel gelig.

Maargoed whatever; m'n rug blijft aandacht nodig hebben, maar komt goed ik werk er hard aan met de juiste oefeningen.

qxs8pl.jpg

je schouders zijn duidelijk te brutaal je voor je lats ;), traps , alles

Inderdaad, je lats zijn niet bepaald groot nee. :p
Maar dat is gewoon genetisch.

• #5.967
Inderdaad, je lats zijn niet bepaald groot nee. :p
Maar dat is gewoon genetisch.

Ik trainde voorheen jaren met iemand anders, die gast z'n rug was net een vliegdek schip, maar z'n schouders en borst bleven achter.
Mijn schouders en borst zijn gewoon groot, maar m'n rug blijft achter.
We deden jaren dezelfde oefeningen, reps, etc.

Dus genetica heeft er zeker mee te maken.

Al ben ik wel te laat begonnen met deadlifts en BOR's en pull ups.
Te lang aan kabeltjes getrokken.

In het geval van shrugs is het volgens mij echt zo dat minimale rom + ****ing veel weight veel effectiever is dan je schouders helemaal omhoog shruggen met tiny weights. Dingen zoals farmers walks en static holds met en barbell vernietigen mijn traps ook compleet.. en dan is er totaal geen "shrug" beweging.. dan is het gewoon puur dat gewicht wat in je armen hangt. High pulls zijn toch ook een aanrader denk ik.

• #5.969
M'n traps zijn toevallig bruut vooruit gegaan en zijn ook goed. Ze zijn goed in verhouding.
Niet door shrugs, maar wel door BOR's en deadlifts trouwens.

Die rug moet wijder worden.

Goeie armen man..

In het geval van shrugs is het volgens mij echt zo dat minimale rom + ****ing veel weight veel effectiever is dan je schouders helemaal omhoog shruggen met tiny weights. Dingen zoals farmers walks en static holds met en barbell vernietigen mijn traps ook compleet.. en dan is er totaal geen "shrug" beweging.. dan is het gewoon puur dat gewicht wat in je armen hangt. High pulls zijn toch ook een aanrader denk ik.
+1
Shrugs zijn natuurlijk hrtstikke goed, maar als je zwaar kunt deadliften gaan de traps meegroeien!

Traps groeien en worden dikker door Deadlift ja! Meesterlijke oefening! :thumbs:
Maar voor de Lats moet je toch meer kijken naar Pulldowns en BOR's. :p

Volgens mij zijn de traps niet het grootste probleem. Of heb ik wat gemist?

---------- Toegevoegd om 21:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:21 ----------

Traps groeien en worden dikker door Deadlift ja! Meesterlijke oefening! :thumbs:
Maar voor de Lats moet je toch meer kijken naar Front Raises, Pulldowns en BOR's. :p

Say wut?

indeed, ik keek ook al raar op. front raises voor je lats?

Volgens mij zijn de traps niet het grootste probleem. Of heb ik wat gemist?

---------- Toegevoegd om 21:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:21 ----------

Say wut?

Nevermind zat weer verkeerd te denken. :roflol:
Gewoon BOR's en Pulldowns dus. :D

Je rug vind ik erg netjes. Je hebt zeker wel wijdte in die rug, de bdb pose is gewoon geen pose om je lats in volle glorie te tonen maak dan een pic van je lats spread.

Je schouders lopen wel voor.

Dat dacht ik wel eigenlijk.. na het zien van die foto.. maar blijkbaar liet mn BB vision me in de steek.

Naja, ik ken niemand die meer isolatie doet voor zijn traps dan loo.
En ik dacht dat Loo het had over zijn rugwijdte, dus vandaar.

ik zeg gewoon niks anders is hier weer zo 10 pagina's derbij

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven