- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ik zeg gewoon niks anders is hier weer zo 10 pagina's derbij
MarcJ: "Dit valt me tegen loo, aardige schouders en armen.. maar die rug kan natuurlijk niet aan mijn rug tippen en ik train pas 2 jaar echt serieus. Moet je nagaan hoe hard ik je na een jaar goede voeding voorbij ga. Misschien moet je maar 200 squatten net als ik heb gedaan(pm me voor het filmpje) .. Puur het ondersteunen van dit soort gewichten heeft mij mn asociaal grote rug gebracht(zie fototopic)".

oooh btw laat het armen gedeelte maar wegHilarisch dat MarcJ weer als eerste in de rij staat om iemand te bekritiseren.
Wat een held is het toch he jongens.....

MarcJ: "Dit valt me tegen loo, aardige schouders en armen.. maar die rug kan natuurlijk niet aan mijn rug tippen en ik train pas 2 jaar echt serieus. Moet je nagaan hoe hard ik je na een jaar goede voeding voorbij ga. Misschien moet je maar 200 squatten net als ik heb gedaan(pm me voor het filmpje) .. Puur het ondersteunen van dit soort gewichten heeft mij mn asociaal grote rug gebracht(zie fototopic)".
!!