MuscleMeat

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ja MarcJ, EricR zit op je hielen. :D

ik zeg gewoon niks anders is hier weer zo 10 pagina's derbij

MarcJ: "Dit valt me tegen loo, aardige schouders en armen.. maar die rug kan natuurlijk niet aan mijn rug tippen en ik train pas 2 jaar echt serieus. Moet je nagaan hoe hard ik je na een jaar goede voeding voorbij ga. Misschien moet je maar 200 squatten net als ik heb gedaan(pm me voor het filmpje) .. Puur het ondersteunen van dit soort gewichten heeft mij mn asociaal grote rug gebracht(zie fototopic)".

MarcJ: "Dit valt me tegen loo, aardige schouders en armen.. maar die rug kan natuurlijk niet aan mijn rug tippen en ik train pas 2 jaar echt serieus. Moet je nagaan hoe hard ik je na een jaar goede voeding voorbij ga. Misschien moet je maar 200 squatten net als ik heb gedaan(pm me voor het filmpje) .. Puur het ondersteunen van dit soort gewichten heeft mij mn asociaal grote rug gebracht(zie fototopic)".

t*ring, jessaja, blijk je toch nog ergens nuttig voor te zijn thnx bro!! :D:D oooh btw laat het armen gedeelte maar weg

Hilarisch dat MarcJ weer als eerste in de rij staat om iemand te bekritiseren.
Wat een held is het toch he jongens.....

Wide grip pullups, all day long!

Idd, 50 per rugtraining is een minimum. :D

Hoeveel weeg je nu loo? Je staat er zeker goed bij (zeker gezien tijd van het jaar ;)) vind ik, die delts overpoweren de rest gewoon een beetje waardoor het kleiner lijkt.

Netjes man! Heb je muzieklijst even geleend voor de thuistrainingen:)

Ik zie dat je net zo'n hoge k*t lat aanhechting heb als ik..echter heb jij wel blokjuhs en een goeie borst en ik niet:mad::mad:

Ik vind je rug goed Loo wijdte is ook erg aanwezig, de dikte is sterk verbeterd sinds een tijdje geleden en die delts zijn ****ing bruut!

Netjes man........

:roflol: !!

Wide grip Pullups?

Pagina 300
:rolleyes:

MarcJ doet nooit pullups.. en zijn rug is ****ing groot. Toeval? Of zijn pullups overrated?

Veel optrekken Loo en alles wide grip uitvoeren voor de rug, dan komt het wel .. triceps mogen imo
ook wel wat groter om je BDB completer te maken. Voor de rest ziet het er goed uit.

ziet er goed uit Loo! Huidige stats?

een benenpic mis ik nog! je hebt toch niet voor niets je benen naar de gort geholpen en met die pannenkoeken getraint!?

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.998
MAANDAG

8-reppers week 1.
Deze training scoort niet hoog op de schaal der hardcoreheid. Ik miste wat kracht met push-oefeningen (vermoedelijk omdat ik nog spierpijn in m'n tri's heb) en de tijd tussen de sets was veels te lang maar dat lag niet aan mij maar aan de gasten met wie ik trainde. ****ed up, maarja ik had niet zo veel recht van spreken want die gasten pompten wel ff 160 weg op de bank.

Borst

Bankdrukken
8 * 60
8 * 80
8 * 100
8 * 110 (spot)
8 * 110 (spot)

Schuine db fly's
8 * 16
8 * 20
8 * 26
8 * 32

Schuindrukken
8 * 60
8 * 80
8 * 80 (spot)
12 * 60

Standing cable fly's
8 * 15
8 * 20
8 * 22,5
8 * 22,5

Biceps

Barbell curls
8 * 30
8 * 40
8 * 50
10 * 60 (2 forced)

Seated db curls
8 * 16
8 * 20
8 * 22
8 * 24

Standing hammer curls
8 * 18
8 * 22
8 * 24

Voeding

10.00 bord brinta met whey shake
12.30 bord pasta met 150gram tonijn
15.00 bord havermout met whey shake
16.00-18.00 trainen
direct na trainen AA
19.00 150gram rijst met 200gram biefstuk
22.00 150gram rijst met 200gram kipfilet

32kg met flyes :eek:!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven