XXL Nutrition

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
damn bro 32kg met flyes is echt ziek! doe ik je van ver nog niet na...

goeie BP :D..ach volgende keer dan maar 100% hardcore :P

Ow man..Loo, dit gaat al veel vlotter dan die 12 reppers denk ik zo!:D

Zo van 12 reps naar 8 reps en dan naar 6 reps lijkt me wel wat...ik ben van plan ook zoiets te doen..heb je eventuele tips? En is dit voor een FB-schema of splitschema?

Alvast bedankt beest!:)

Nice man ik deed vandaag 3 reps met 32kg en ben toen overgestapt op cableflyes :)

Toch wel goed getraind éh, Loo! :thumb:
En ja, hoe zwaarder je gaat in gewichten, hoe langer de rusttijden doorgaans worden...
Da's wel even wennen voor je. ;)
Presses gingen niet lekker..?
Sterk manneke hoor! ;)

Nice man ik deed vandaag 3 reps met 32kg en ben toen overgestapt op cableflyes :)
Maar jij bent dan ook een "echte" bodybuilder éh?! :D

Belachelijk sterke borst heb je ook.

Nette borsttraining zoals altijd Loo! :thumbs:

Ik vind hem wel goed qua hardcoreheid maar dat hangt natuurlijk van je referentiepunt af.......

Goed gewerkt!

t*ring Loo, wat zet je weer trainingen neer man....

(wat voel ik me klein nu.......)

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.010
Ik had gehoopt die 8 x 110 te klaren zonder dat iemand z'n vingertjes bij de stang moest houden. Die spot bij 80 op schuin is nog te verklaren omdat we hem als 3e oefening pakten. Misschien zijn de bankdruk-goden me volgende week gunstiger gezind.
Als iemand 160 op dezelfde bank aan het drukken is wordt alle kracht weggezogen en blijft er niks meer over voor mij namelijk.

Brute training man, erg netjes.

Potverdorie kerel.
Allereerst compliment voor je whole back. Met name inderdaad je rear delts, daar mag menig mens jaloers op zijn!

En ten tweede, weer een ordinaire training met de borst gedaan! Pecman! ;)

Naast die flyes zijn die curls ook niet verkeerd man!

Ik had gehoopt die 8 x 110 te klaren zonder dat iemand z'n vingertjes bij de stang moest houden. Die spot bij 80 op schuin is nog te verklaren omdat we hem als 3e oefening pakten. Misschien zijn de bankdruk-goden me volgende week gunstiger gezind.
Als iemand 160 op dezelfde bank aan het drukken is wordt alle kracht weggezogen en blijft er niks meer over voor mij namelijk.

Whahaha :D Wie het eerst komt, het eerst maalt heh? Doe maar niet zo bescheiden Loo, je bent loeisterk man!

Loo, heeft volgens mij ook aardig sterke delts die een handje helpen met die retezware fly's! Maar zwaar respect, das pas het echte werk.

En volgende training 200% hardcore bro!:D

Legendarisch blog dit, mooi leeswerk :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven