AndroidHealthClinic

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
doe je die front press met losse barbell? (en zittend of staand?)

Zoals jij er vorig jaar bijstond is mijn uiteindelijke doel :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
Zoals jij er vorig jaar bijstond is mijn uiteindelijke doel :thumb:

Thanx man. ik stond vorig jaar max op 86kg met een procent of 12, daarna ben ik wat droger geworden rond de 83kg, moet wel zeggen dat me dat iets beter stond, ik oogde wat harder.

Dit jaar ben ik terug in de realiteit; je moet echt hard blijven werken om je gewicht te houden, dat valt me vies tegen. Ik werk me nu helemaal uit de naad om weer terug te krabbelen, je keldert als een baksteen als je stopt maar terugklimmen is zwaar, heel zwaar. Helemaal omdat je weet wat je het jaar daarvoor benchte, curlde, etc.

Maar **** it, gelukkig is het een mentaal zware sport, anders was iedereen breed, en dat moeten we niet hebben.

UPDATE

Zaterdagavond een feest gehad, echt schofterig veel gezopen (de fles baco stond naast m'n plastic tuinstoeltje), zondag dus rond 4 uur s'middags m'n nest uit gekomen met een kater en bijna niks gegeten.
Heb ik spijt? Ja. Ga ik het volgend weekend weer doen? Nee.

Maandag

nieuw schema

ABS

crunches recht (4 * 25) + liggende leg raises met gewichtjes aan m"n enkels

BORST

bankdrukken
14 * 60kg
12 * 80kg
10 * 90kg (klein beetje hulp)
8 * 90kg (" ")

Schuindrukken dumbbells
12 * 24kg
12 * 28kg
12 * 30kg
12 * 30kg
(helaas gaan de dumbbells tot 30kg :(, als ik op 14 reps zit ga ik weer een stang pakken)

Schuine fly's met kabel
12 * 20kg
10 * 25kg
8 * 30kg
15 * 20kg

BICEPS (voor het eerst geen kramp in rechterbiceps, jippie!)

dumbbell curls
14 * 12kg
12 * 16kg
12 * 18kg
10 * 20kg (goed netjes ook :) )

Scott bench ez-stang
12 * 20kg (stang niet meegerekend)
12 * 30kg
10 * 35kg (lichte spot)
12 * 25kg

Hammer curls touwtjes
12 * 25kg
12 * 30kg
12 * 35kg
12 * 40kg

Waarom doe je steeds die lichtere setjes?

Schuindrukken dumbbells
12 * 24kg
12 * 28kg

Scott bench ez-stang
12 * 30kg

Hammer curls touwtjes
12 * 25kg
12 * 30kg

Dat je het doet bij de allereerste oefening als opwarming van de spiergroep kan ik begrijpen, maar waarom bij iedere oefening/

Waarom doe je steeds die lichtere setjes?

Schuindrukken dumbbells
12 * 24kg
12 * 28kg

Scott bench ez-stang
12 * 30kg

Hammer curls touwtjes
12 * 25kg
12 * 30kg

Dat je het doet bij de allereerste oefening als opwarming van de spiergroep kan ik begrijpen, maar waarom bij iedere oefening/

Je hebt gelijk in ben er zelf ook niet helemaal tevreden over, ik kom nog te vaak op 12-14 reps uit de eerste paar sets.
Eerste twee weken was het nog niet zo erg "ff inkomen", maar playtime is over nu.
Ik probeer er wel op te letten nu, het is niet nodig om met tijdens je 2e en 3e oefening je eerste 2 sets licht te pakken.

DINSDAG

die vuile flikkertrainingsmaatjes hebben wederom afgezegd, weer alleen squatten. Maakt niet uit, MP3-spelertje op, capuchon over m'n hoofd en knallen. En knallen was het! Een misselijkmakende training waarin het zweet van m'n hoofd gutste en ik af en toe gewoon misselijk was en mezelf afvroeg waarvoor ik het allemaal deed. Maar toen dacht ik aan m'n lieve ex, die me zo kwaad kan maken dat ik het liefste 300kg zou squatten, maar op die dag moet ik nog een paar jaartjes wachten. En ik dacht aan 3 augustus, de dag dat ik rondloop op Kreta. En aan m'n trainingsmaatjes, die een half uur van te voren af smsten. En met een mix van die gedachten, in combinatie galmende hardrockmuziek door m'n oren, is het me toch een ****ing geile training geworden.

TRAPS

shrugs losse bankdrukstang
18 * 60kg
14 * 90kg
12 * 110kg
12 * 130kg (beetje gooien :( )
12 * 110kg

Shrugs losse dumbbells (vrij achterlangs)
12 * 40kg
12 * 40kg
16 * 30kg (ze hebben niks tussen 30-40kg dumbbells)

BENEN

Squatten
14 * 60kg
14 * 80kg
12 * 90kg
9 * 100kg ( eindelijk weer 100kg, fullsquat ook nog)

Leg extensions
12 * 70kg
12 * 80kg
12 * 90kg
10 * 100kg

Lying Leg curls
12 * 25kg
10 * 35kg
8 * 40kg
10 * 30kg

Standing calve raises
16 * 120
16 * 140
14 * 160
12 * 180
12 * 200

DINSDAG

die vuile flikkertrainingsmaatjes hebben wederom afgezegd, weer alleen squatten. Maakt niet uit, MP3-spelertje op, capuchon over m'n hoofd en knallen. En knallen was het! Een misselijkmakende training waarin het zweet van m'n hoofd gutste en ik af en toe gewoon misselijk was en mezelf afvroeg waarvoor ik het allemaal deed. Maar toen dacht ik aan m'n lieve ex, die me zo kwaad kan maken dat ik het liefste 300kg zou squatten, maar op die dag moet ik nog een paar jaartjes wachten. En ik dacht aan 3 augustus, de dag dat ik rondloop op Kreta. En aan m'n trainingsmaatjes, die een half uur van te voren af smsten. En met een mix van die gedachten, in combinatie galmende hardrockmuziek door m'n oren, is het me toch een ****ing geile training geworden.

TRAPS

shrugs losse bankdrukstang
18 * 60kg
14 * 90kg
12 * 110kg
12 * 130kg (beetje gooien :( )
12 * 110kg

Shrugs losse dumbbells (vrij achterlangs)
12 * 40kg
12 * 40kg
16 * 30kg (ze hebben niks tussen 30-40kg dumbbells)

BENEN

Squatten
14 * 60kg
14 * 80kg
12 * 90kg
9 * 100kg ( eindelijk weer 100kg, fullsquat ook nog)

Leg extensions
12 * 70kg
12 * 80kg
12 * 90kg
10 * 100kg

Lying Leg curls
12 * 25kg
10 * 35kg
8 * 40kg
10 * 30kg

Standing calve raises
16 * 120
16 * 140
14 * 160
12 * 180
12 * 200

Goedzo beast, psyche up is belangrijk dus bewaar al je crap gedachtes en knal ze er tijdens het trainen uit.

Het weekend daarna.....:rolleyes:
The men worden inderdaad van the boys onderscheiden..;). Ik voel me dan ook nog heel jong..

ik wil er nog ff niet aan denken ouwe. Rockit Open Air.

ga eens squatten jij trouwens, dat is goed voor je mentale ontwikkeling.

wij hebben geen squatrek ;) nieteens een barbell trouwens. Kom wel een keer bij jou squatten...

Zometeen is het voor mij ook tijd voor een zware beentraining gecombineerd met crap gedachten...

DINSDAG

You got the spirit Loo.:thumb:Zo kom je er vanzelf wel met deze instelling.;)

WATSKEBURT???

WOENSDAG;
Lekker, een dagje rust.
De telefoon gaat; m'n nichtje (22) vraagt of ik langs wil komen ze viert haar verjaardag (oeps vergeten :o) met een paar vriendinnen.
What the ****, ik kom wel even langs. Eerst gezellig Najib Amali met een paar baco's gekeken, daarna een kaartspel. En op dit punt had ik naar huis moeten gaan.... Want het was zo'n spel;
Je pakt een kaart van de stapel;
een 2 is een verboden woord verzinnen
(iedereen die het verboden woord zegt moet een glaasje Sambuca atten)
een 3 is een verboden handeling verzinnen
(iedereen die de verboden handeling doet moet een glaasje Sambuca atten)
een boer is een glaasje sambuca atten
een heer is een glaasje sambuca atten, de persoon naast je 2 adjes, de persoon daarnaast 3 adjes, etc.

Efin, je kent zulke spelletjes. De enige doelstelling is zo dronken mogelijk worden. Winnaars heb je niet.

Einde van de rit was iedereen (ik een boxer en de rest in bh/string ) helemaal totaal wasted, met mij als een van de koplopers.
Nog wel ff flink gedoet in het bed van m'n oom & tante trouwens, dus ik moet eerlijk zeggen dat ik wel blij ben dat ik geweest ben.
Maar maandag dit zeggen;

Zaterdagavond een feest gehad, echt schofterig veel gezopen (de fles baco stond naast m'n plastic tuinstoeltje), zondag dus rond 4 uur s'middags m'n nest uit gekomen met een kater en bijna niks gegeten.
Heb ik spijt? Ja. Ga ik het volgend weekend weer doen? Nee.

en woensdag al weer finaal dronken zijn.....ik heb er geen woorden voor.

DONDERDAG;
zo'n ****ing kater dat ik niet ging trainen.

VRIJDAG;
De gehele dag met goede moed over de aankomende training gedacht.
Echter, vrijdag na het werken voelde ik me erg moe en zwak dus ben ik niet gaan trainen.

ZATERDAG;
wakker geworden met heftige koorts.

ZONDAG;
idem, s'nachts koorts en hoofdpijn.

MAANDAG;
brute koorts en hoofdpijn in de morgen, iboprufen slikken bij het leven.

DINSDAG;
nog steeds zwakjes, maar het ging al beter. Dinsdagmorgen in ieder geval geen brute koorts gehad.

WOENSDAG;
ik voelde me weer goed, meer ik heb me niet tot een training kunnen zetten.
pure luiheid, en voor deze dag verdien ik echt een pak voor m'n fl**ker.

Oke, een week dus niet getraind, deels door ziekte, deels door laksheid.
Ook bijster slecht gegeten, ook daar kon ik de motivatie niet voor vinden.
Ik ben er niet trots op, al ben ik wel van mening dat die verjaardag van m'n nichtje echt een toppertje was, die ik voor geen goud had willen missen.
Efin, vooruit kijken.

DONDERDAG;

Ik heb mezelf eens ff goed bij m'n kloten gepakt en ben weer naar the gym gegaan met m'n staart tussen de benen. Gelukkig trainen m'n trainingsmaten al een paar weken niet tot nauwelijks, dus ik hoefde me niet te verantwoorden.

Even vlot een pomptraining buik, rug, achterkant schouders, biceps.
Hij was eigenlijk een beetje crap want ik trainde met iemand mee die veels te veel lult.
Ook de laatste keer geweest.
Geen gewichten bijgehouden.

BUIK;

crunches 4 * 25
Hanging leg raises; 4 * 12 (damn last van m'n illiopsoas)

RUG;

lat pully behind the neck
small grip pull down
Horizontal machine rows wide grip

ACHTERKANT SCHOUDERS;

bent over raises (maar dan staand met kabels)

BICEPS;

standing dumbbell curls
12 * 12
12 * 16
10 * 18
14* 14

barbell curls (olympische stang)
12 * 25kg
12 * 27,5kg
10 * 27,5kg
14 * 25kg

Jij doet ook wat af zeg :roflol:

Valt wel mee hoor een hele tijd nauwelijks gedoet, maar de laatste tijd komt het gewoon op m'n pad.

Tja daar ben ik heel eerlijk in, als er een redelijke neuk-kans is dan ben ik wel bereid om een maaltijd te skippen en een alcoholische drank mee te drinken.

Maar zoals afgelopen zaterdag had ik wel veel gezopen, maar toch alleen in bed gelegen.
En daar kan ik zo ziek van zijn he, nutteloos is dat.

Ik kijk nu al uit naar morgen; borst, schouders, triceps :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven