- Waardering
- 11
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
doe je die front press met losse barbell? (en zittend of staand?)
Zoals jij er vorig jaar bijstond is mijn uiteindelijke doel![]()
, als ik op 14 reps zit ga ik weer een stang pakken)
)Waarom doe je steeds die lichtere setjes?
Schuindrukken dumbbells
12 * 24kg
12 * 28kg
Scott bench ez-stang
12 * 20kg (stang niet meegerekend)
12 * 30kg
Hammer curls touwtjes
12 * 25kg
12 * 30kg
Dat je het doet bij de allereerste oefening als opwarming van de spiergroep kan ik begrijpen, maar waarom bij iedere oefening/
)DINSDAG
die vuile flikkertrainingsmaatjes hebben wederom afgezegd, weer alleen squatten. Maakt niet uit, MP3-spelertje op, capuchon over m'n hoofd en knallen. En knallen was het! Een misselijkmakende training waarin het zweet van m'n hoofd gutste en ik af en toe gewoon misselijk was en mezelf afvroeg waarvoor ik het allemaal deed. Maar toen dacht ik aan m'n lieve ex, die me zo kwaad kan maken dat ik het liefste 300kg zou squatten, maar op die dag moet ik nog een paar jaartjes wachten. En ik dacht aan 3 augustus, de dag dat ik rondloop op Kreta. En aan m'n trainingsmaatjes, die een half uur van te voren af smsten. En met een mix van die gedachten, in combinatie galmende hardrockmuziek door m'n oren, is het me toch een ****ing geile training geworden.
TRAPS
shrugs losse bankdrukstang
18 * 60kg
14 * 90kg
12 * 110kg
12 * 130kg (beetje gooien)
12 * 110kg
Shrugs losse dumbbells (vrij achterlangs)
12 * 40kg
12 * 40kg
16 * 30kg (ze hebben niks tussen 30-40kg dumbbells)
BENEN
Squatten
14 * 60kg
14 * 80kg
12 * 90kg
9 * 100kg ( eindelijk weer 100kg, fullsquat ook nog)
Leg extensions
12 * 70kg
12 * 80kg
12 * 90kg
10 * 100kg
Lying Leg curls
12 * 25kg
10 * 35kg
8 * 40kg
10 * 30kg
Standing calve raises
16 * 120
16 * 140
14 * 160
12 * 180
12 * 200
Heb ik spijt? Ja. Ga ik het volgend weekend weer doen? Nee.

. Ik voel me dan ook nog heel jong..Het weekend daarna.....
The men worden inderdaad van the boys onderscheiden... Ik voel me dan ook nog heel jong..
wij hebben geen squatreknieteens een barbell trouwens. Kom wel een keer bij jou squatten...
DINSDAG
die vuile flikkertrainingsmaatjes hebben wederom afgezegd, weer alleen squatten. Maakt niet uit, MP3-spelertje op, capuchon over m'n hoofd en knallen. En knallen was het! Een misselijkmakende training waarin het zweet van m'n hoofd gutste en ik af en toe gewoon misselijk was en mezelf afvroeg waarvoor ik het allemaal deed. Maar toen dacht ik aan m'n lieve ex, die me zo kwaad kan maken dat ik het liefste 300kg zou squatten, maar op die dag moet ik nog een paar jaartjes wachten. En ik dacht aan 3 augustus, de dag dat ik rondloop op Kreta. En aan m'n trainingsmaatjes, die een half uur van te voren af smsten. En met een mix van die gedachten, in combinatie galmende hardrockmuziek door m'n oren, is het me toch een ****ing geile training geworden.

) met een paar vriendinnen.Zaterdagavond een feest gehad, echt schofterig veel gezopen (de fles baco stond naast m'n plastic tuinstoeltje), zondag dus rond 4 uur s'middags m'n nest uit gekomen met een kater en bijna niks gegeten.
Heb ik spijt? Ja. Ga ik het volgend weekend weer doen? Nee.