XXL Nutrition

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
in de gym waar ik normaal train behoor ik tot de wat grotere gasten. niet dat ik zon beer ben maar er lopen voornamelijk mietjes die geen benen trainen.

nu trainde ik laatst in middelburg. grote hardcore gym! je voelt je ineens heel lullig klein. die gasten daar waren huges!

inderdaad, tijd om nieuwe gym te zoeken!

Brutale training Loo.

Lunges in de smith met 100k is ook niet niks!

En dat gevoel van aanmoediging van anderen is geniaal. Alles eruit, komop jonge. Nog 2x, lukt wel man, komop.

Yeah budy, light weights baby! :hedbang:

Brutale training Loo.

En dat gevoel van aanmoediging van anderen is geniaal. Alles eruit, komop jonge. Nog 2x, lukt wel man, komop.

helaas wordt het steeds meer en meer een rariteit :(:(

du hast geil getrainiert ja.

Loo is een beest. :cool:

Loo, hoe zou ik het beste mijn split-schema kunnen opstellen?
Alvast bedankt man.

Lekkere training 4NIMAL!

Brutale training Loo.

hahaha, coleman 4ever dude! :cool:

---------- Toegevoegd om 20:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:11 ----------

We all love Lootje kadootje ;)

heerlijk toch?

Ik zit bij ons ook in de top, er zijn slechts een paar kasten die ik echt niet bij kan houden en een paar die ongeveer op hetzelfde niveau zitten, maar bij ons is de intensiteit gewoon altijd hoog. Allemaal mother****ers die alles geven.
En wat het meest relaxed is, we moedigen elkaar allemaal aan.
Als iemand z'n max-setje aan het doen is dan komen er vaak wel een paar man bij staan als ze in de buurt zijn die nog ff in je oor gaan schreeuwen om je die extra rep eruit te laten persen. Dat is gewoon klasse.

Wanneer kom je nou eens in de all-in trainen heaumeau?

Nette squats trouwens. 100 kg full squat is wel nice.

Beren bij mij gym maar Squats en Deadlifts? Nog niet gezien.. :p
Wel 2 gasten van +- 20-25 die elkaar spotten bij 30/40kg Squats. :roflol: (waren uiteraard een stel pussies)

heerlijk toch?

Ik zit bij ons ook in de top, er zijn slechts een paar kasten die ik echt niet bij kan houden en een paar die ongeveer op hetzelfde niveau zitten, maar bij ons is de intensiteit gewoon altijd hoog. Allemaal mother****ers die alles geven.
En wat het meest relaxed is, we moedigen elkaar allemaal aan.
Als iemand z'n max-setje aan het doen is dan komen er vaak wel een paar man bij staan als ze in de buurt zijn die nog ff in je oor gaan schreeuwen om je die extra rep eruit te laten persen. Dat is gewoon klasse.

Herken dit volledig, train bij Back2Basics van papa Mike, ben daar 1 van de kleinere uiteraard, maar het motiveerd goed..

Beren bij mij gym maar Squats en Deadlifts? Nog niet gezien.. :p
Wel 2 gasten van +- 20-25 die elkaar spotten bij 30/40kg Squats. :roflol: (waren uiteraard een stel pussies)

Serieus , ik heb echt nog niemand zien deadliften bij mij , alleen mezelf...En iedereen altijd maar raar kjiken als ik deadlift maar ik own echt 60% van de fysieken in de gym. Er zijn er een stuk of 5 die echt wel beduidend hoger staan, waarvan er 4 juicen en 1 niet , waar ik echt superrespect voor heb. Die gast hielp me ook toen ik de 4de x 100 kg benchpress net niet omhoog kreeg. Topgozer traint al 15 jaar , heeft echt insane rug en traint puur naturel.

Maar toch dikke shit dat niemand deadlift echt kent...

Je hebt een vette borst btw loo , en ik post nog eens een pic van me GF speciaal voor jouw :').

Serieus , ik heb echt nog niemand zien deadliften bij mij , alleen mezelf...En iedereen altijd maar raar kjiken als ik deadlift maar ik own echt 60% van de fysieken in de gym. Er zijn er een stuk of 5 die echt wel beduidend hoger staan, waarvan er 4 juicen en 1 niet , waar ik echt superrespect voor heb. Die gast hielp me ook toen ik de 4de x 100 kg benchpress net niet omhoog kreeg. Topgozer traint al 15 jaar , heeft echt insane rug en traint puur naturel.

bij mij ook, vandaag ging ik dan weer deadliften, staan er 2 mannen naast me die me aan zitten te kijken zo van: wat doet hij daar nou? komt de structeur erbij en zegt zo: ja, je kan wel deadliften maar ik zal er nog een paar jaar mee wachten

ik zie naast mij dan dan ook niemand deadliften,squatten of wat dan ook, allemaal superdudes

bij mij ook, vandaag ging ik dan weer deadliften, staan er 2 mannen naast me die me aan zitten te kijken zo van: wat doet hij daar nou? komt de structeur erbij en zegt zo: ja, je kan wel deadliften maar ik zal er nog een paar jaar mee wachten

ik zie naast mij dan dan ook niemand deadliften,squatten of wat dan ook, allemaal superdudes

Idd man , zoveel superdudes , niet normaal weer. Vandaag ook weer 2 gasten die denken dat ze een fysiek bouwen met biceps en buikspieren. Ik wil echt es iemand zien deadliften buiten mij. Ik snap soms niet hoe die zotte mannen aan hun fysiek komen , terwijl ze niet squaten en deadliften. Roids doen mss veel... Ik zou ze zo grg gewoon eens zien die bar tot hun maximum heffen.

*slowchat slowchat*

wat een gezellig topic is dit toch. :roflol:

Nog getraind vandaag Loo?

Waar traint Loo eigenlijk?

Idd man , zoveel superdudes , niet normaal weer. Vandaag ook weer 2 gasten die denken dat ze een fysiek bouwen met biceps en buikspieren. Ik wil echt es iemand zien deadliften buiten mij. Ik snap soms niet hoe die zotte mannen aan hun fysiek komen , terwijl ze niet squaten en deadliften. Roids doen mss veel... Ik zou ze zo grg gewoon eens zien die bar tot hun maximum heffen.

en ik herinner me nu ineens( net aardig wat bier gedronken, dus ik ben een beetje aangeschoten:p) dat een jongen van denk rond de 20 tegen me zei dat 50kg deadliften vééls te zwaar is en dat het zowaar een gevaarlijke exercise is.

"ja man, je verdoet gewoon je hele rug ermee, je kan beter bankdrukken, ja is beter"

precies:rolleyes:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven