AndroidHealthClinic

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Echt respect voor je trainingen Loo :)

Dat is Loo op z'n hardst. Zoals het moet. Weg van de sosa en shizzle, gewoon 32k fly's!

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.026
thanks voor de comments beesten, i appreciate it. :thumb:

DINSDAG

8-reppers week 1.
Redelijke training, vandaag de hele dag in de zon op een steiger staan schuren en in principe ben ik zwaar allergisch voor werken, maar het had gelukkig geen invloed op de training. Kon niet tot failure gaan > geen spotter maar dat is prima voor m'n knieën. Het is genoeg to get the job done.

Benen

Leg Press (plate loaded)
12 * 50
10 * 100
8 * 200
8 * 300 (geen goede rom, overnieuw: )
8 * 300
8 * 325

Lunges in smith machine
12 * 20
8 * 60
8 * 80
8 * 100
15 * 60

Fullsquat
12 * 20
8 * 60
8 * 80
8 * 100
8 * 100

Seated Leg Curls
10 * 45
8 * 65
6 * 85 (fail)
10 * 65

Adductor machine
12 * 35
10 * 55
8 * 75 (fullstack)
8 * 75

Voeding

10.00 4 boterhammen met honing, whey shake
13.00 150gram rijst met 6 eieren (biergist, vit C + multi)
15.00 3 mueslirepen met whey shake
18.00 bord pasta met 250gram koolvis (biergist, visolie + vit E)
19.30 trainen
direct na trainen whey shake met dextose
21.45 150gram rijst met 200gram kipfilet (biergist, visolie)
23.30 50 gram noten met 500gram magere kwark

WTF maat.. 325kg.. ik wist dat je heel erg sterk was.. maar zo bikkel wist ook niet..
Echt respect voor jou trainingen.. je voedingen vind ik nu ook al stukken beter :D

Ga zo door :D

in principe ben ik zwaar allergisch voor werken,

Behalve in de gym :P

Oke, ik denk echt dat ik naar een andere gym ga, er is nooit iemand aan het squatten of deadliften, behalve ik, er is GEEN squatrek en de gewichten zijn echt laag als je het vergelijkt met Loo's gym, ik bedoel het maximum gewicht :o voor Leg Press is 175 Loo deed 325 en het maximum gewicht per dumbbell is 24.

OT: nette training Loo:cool:

Mooi, die 325 geeft me moed, ik kom je achterna Loo. Misschien nog één spiergroep waarop ik je ooit kan inhalen . ;) Netjes dat je die 8x300 opnieuw doet haha, zo moet het, streng voor jezelf zijn.

• #6.030
Oke, ik denk echt dat ik naar een andere gym ga, er is nooit iemand aan het squatten of deadliften, behalve ik, er is GEEN squatrek en de gewichten zijn echt laag als je het vergelijkt met Loo's gym, ik bedoel het maximum gewicht :o voor Leg Press is 175 Loo deed 325 en het maximum gewicht per dumbbell is 24.

OT: nette training Loo:cool:

Je moet met spoed naar een andere gym bro.

De gym waar ik nu trainde, daar heb ik voorheen jaren getraind. Toen wilde de eigenaar meer op cardio richten en verdwenen er ineens zware dumbbells en attributen. We zijn toen in staking gegaan (waarvan ik de leiding had:D) en nadat er geen gehoor werd gegeven aan onze dreigementen zijn we met een man of 8 weggegaan naar een andere gym. Uiteindelijk is z'n marketingplan verkeerd uitgepakt en heeft hij zich juist op kracht gericht. Toen zijn we allen weer teruggekeerd naar onze basis. Onder groepsdruk heeft de eigenaar de dumbbells zelfs uitgebreid tot 60kg.

Het is nu een heerlijke gym geworden, er lopen een aantal jongens rond die weten hoe je moet trainen. Het is misschien intimiderend voor ecto's, die komen niet graag in het krachthok, maar dat is prima.

Je moet altijd tussen jongens trainen die minstens net zo hard als jou trainen en sterker dan jou zijn, dan besef je dat je een ****ing nobody bent en alles moet geven.

---------- Toegevoegd om 22:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:59 ----------

Mooi, die 325 geeft me moed, ik kom je achterna Loo. Misschien nog één spiergroep waarop ik je ooit kan inhalen . ;) Netjes dat je die 8x300 opnieuw doet haha, zo moet het, streng voor jezelf zijn.

Waar zit je nou op dan?
Dan weet ik wat ik volgende week moet pakken namelijk.
Er gaat sowieso 350, dan weet je dat alvast.:D

edit; 6 x 260 na een squatsessie.
verkenkerd als ik squat als eerste pak dan blijf ik ook rond de 300 hangen.
Maakt niks uit ik blijf minimaal nog een week nuchter dus m'n krachtgains schieten in principe omhoog.

Laatst bewerkt:
Ahja, de ene leg press is de andere dan weer niet. De onze zijn best hardcore maar voor hetzelfde geld pak je er hier rustig 350+ op. ;) Maar kijkende naar je fullsquats blijf je sowieso wel nog even wat sterker, geen zorgen. :D

Je moet altijd tussen jongens trainen die minstens net zo hard als jou trainen en sterker dan jou zijn, dan besef je dat je een ****ing nobody bent en alles moet geven.

in de gym waar ik normaal train behoor ik tot de wat grotere gasten. niet dat ik zon beer ben maar er lopen voornamelijk mietjes die geen benen trainen.

nu trainde ik laatst in middelburg. grote hardcore gym! je voelt je ineens heel lullig klein. die gasten daar waren huges!

Je moet met spoed naar een andere gym bro.

De gym waar ik nu trainde, daar heb ik voorheen jaren getraind. Toen wilde de eigenaar meer op cardio richten en verdwenen er ineens zware dumbbells en attributen. We zijn toen in staking gegaan (waarvan ik de leiding had:D) en nadat er geen gehoor werd gegeven aan onze dreigementen zijn we met een man of 8 weggegaan naar een andere gym. Uiteindelijk is z'n marketingplan verkeerd uitgepakt en heeft hij zich juist op kracht gericht. Toen zijn we allen weer teruggekeerd naar onze basis. Onder groepsdruk heeft de eigenaar de dumbbells zelfs uitgebreid tot 60kg.

Het is nu een heerlijke gym geworden, er lopen een aantal jongens rond die weten hoe je moet trainen. Het is misschien intimiderend voor ecto's, die komen niet graag in het krachthok, maar dat is prima.

thanks man, zo zie je maar dat het maximum gewicht in mijn gym voor een dumbbell 24 is en in die van jouwe 60:o, ik zie ook niet veel jongens van mijn leeftijd 'serieus' trainen of het zijn superdudes die nog nooit van squats hebben gehoord.

Ahja, de ene leg press is de andere dan weer niet. De onze zijn best hardcore maar voor hetzelfde geld pak je er hier rustig 350+ op. ;) Maar kijkende naar je fullsquats blijf je sowieso wel nog even wat sterker, geen zorgen. :D

plate loaded zijn in het algemeen sowieso makkelijk...

in mijn ecto dagen duwde ik 8x200 plate loaded weg..... die bij ons werkt met pinnen en is bij 200 al kanker stroef.... andere plate loaded krijg je met 100 niet eens weg door de dike roest ertussen... it differs... daarom kun je nooit veel zeggen over leg press gewichten, een squat blijft een squat daarentegen

• #6.035
in de gym waar ik normaal train behoor ik tot de wat grotere gasten. niet dat ik zon beer ben maar er lopen voornamelijk mietjes die geen benen trainen.

nu trainde ik laatst in middelburg. grote hardcore gym! je voelt je ineens heel lullig klein. die gasten daar waren huges!

heerlijk toch?

Ik zit bij ons ook in de top, er zijn slechts een paar kasten die ik echt niet bij kan houden en een paar die ongeveer op hetzelfde niveau zitten, maar bij ons is de intensiteit gewoon altijd hoog. Allemaal mother****ers die alles geven.
En wat het meest relaxed is, we moedigen elkaar allemaal aan.
Als iemand z'n max-setje aan het doen is dan komen er vaak wel een paar man bij staan als ze in de buurt zijn die nog ff in je oor gaan schreeuwen om je die extra rep eruit te laten persen. Dat is gewoon klasse.

heerlijk toch?

Ik zit bij ons ook in de top, er zijn slechts een paar kasten die ik echt niet bij kan houden en een paar die ongeveer op hetzelfde niveau zitten, maar bij ons is de intensiteit gewoon altijd hoog. Allemaal mother****ers die alles geven.
Als iemand z'n max-setje aan het doen is dan komen er vaak wel een paar man bij staan als ze in de buurt zijn die nog ff in je oor gaan schreeuwen om je die extra rep eruit te laten persen. Dat is gewoon klasse.

was ik lekker trainen daar, echt een streven om die gasten te zien.

maar bij ons in de gym is de gem leeftijd in het krachthonk 18. en ik gok dat er maar 3/4 squaten. je hebt verder geen echt beren. maar de meeste komen stoned binnen of zuipen zich s avonds laveloos.... als je ze vraagt om te helpen, gewoon even spotten dan zullen ze dat wel doen maar nooit in je oor tetteren voor nog een rep.

per gym heb je een heel andere sfeer en cultuur... met voor en nadelen...

t*ring Loo, mooie training! Had ik maar iemand zoals jij om mee te trainen, dan ging ik ook veel harder :(

heerlijk toch?

dat lijkt me zwaar relaxt, waar staat die gym?

Lijkt me super motiverend.. ik zit tussen allemaal bejaarden omdat ik maandag ochtend ga want ja op de maandag avond is het enige squatrek wat we hebben heel de avond bezet.

De dumbbells bij ons gaan tot 36kg maarja het hoogste wat ik nu pak is 18kg dus ik hoef me nergens zorgen over te maken :D

gisteren zat ik tussen de senioren fitness club :lol:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven