Subz3ro
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
16KG (x 2 = 32kg) in beide handpalmen moet toch geen probleem zijn..![]()

voor Leg Press is 175 Loo deed 325 en het maximum gewicht per dumbbell is 24.
Oke, ik denk echt dat ik naar een andere gym ga, er is nooit iemand aan het squatten of deadliften, behalve ik, er is GEEN squatrek en de gewichten zijn echt laag als je het vergelijkt met Loo's gym, ik bedoel het maximum gewichtvoor Leg Press is 175 Loo deed 325 en het maximum gewicht per dumbbell is 24.
OT: nette training Loo![]()
) en nadat er geen gehoor werd gegeven aan onze dreigementen zijn we met een man of 8 weggegaan naar een andere gym. Uiteindelijk is z'n marketingplan verkeerd uitgepakt en heeft hij zich juist op kracht gericht. Toen zijn we allen weer teruggekeerd naar onze basis. Onder groepsdruk heeft de eigenaar de dumbbells zelfs uitgebreid tot 60kg. Mooi, die 325 geeft me moed, ik kom je achterna Loo. Misschien nog één spiergroep waarop ik je ooit kan inhalen .Netjes dat je die 8x300 opnieuw doet haha, zo moet het, streng voor jezelf zijn.

Je moet altijd tussen jongens trainen die minstens net zo hard als jou trainen en sterker dan jou zijn, dan besef je dat je een ****ing nobody bent en alles moet geven.
Je moet met spoed naar een andere gym bro.
De gym waar ik nu trainde, daar heb ik voorheen jaren getraind. Toen wilde de eigenaar meer op cardio richten en verdwenen er ineens zware dumbbells en attributen. We zijn toen in staking gegaan (waarvan ik de leiding had) en nadat er geen gehoor werd gegeven aan onze dreigementen zijn we met een man of 8 weggegaan naar een andere gym. Uiteindelijk is z'n marketingplan verkeerd uitgepakt en heeft hij zich juist op kracht gericht. Toen zijn we allen weer teruggekeerd naar onze basis. Onder groepsdruk heeft de eigenaar de dumbbells zelfs uitgebreid tot 60kg.
Het is nu een heerlijke gym geworden, er lopen een aantal jongens rond die weten hoe je moet trainen. Het is misschien intimiderend voor ecto's, die komen niet graag in het krachthok, maar dat is prima.
Je moet altijd tussen jongens trainen die minstens net zo hard als jou trainen en sterker dan jou zijn, dan besef je dat je een ****ing nobody bent en alles moet geven.
, ik zie ook niet veel jongens van mijn leeftijd 'serieus' trainen of het zijn superdudes die nog nooit van squats hebben gehoord.Ahja, de ene leg press is de andere dan weer niet. De onze zijn best hardcore maar voor hetzelfde geld pak je er hier rustig 350+ op.Maar kijkende naar je fullsquats blijf je sowieso wel nog even wat sterker, geen zorgen.
![]()
in de gym waar ik normaal train behoor ik tot de wat grotere gasten. niet dat ik zon beer ben maar er lopen voornamelijk mietjes die geen benen trainen.
nu trainde ik laatst in middelburg. grote hardcore gym! je voelt je ineens heel lullig klein. die gasten daar waren huges!
heerlijk toch?
Ik zit bij ons ook in de top, er zijn slechts een paar kasten die ik echt niet bij kan houden en een paar die ongeveer op hetzelfde niveau zitten, maar bij ons is de intensiteit gewoon altijd hoog. Allemaal mother****ers die alles geven.
En wat het meest relaxed is, we moedigen elkaar allemaal aan.
Als iemand z'n max-setje aan het doen is dan komen er vaak wel een paar man bij staan als ze in de buurt zijn die nog ff in je oor gaan schreeuwen om je die extra rep eruit te laten persen. Dat is gewoon klasse.
heerlijk toch?
Ik zit bij ons ook in de top, er zijn slechts een paar kasten die ik echt niet bij kan houden en een paar die ongeveer op hetzelfde niveau zitten, maar bij ons is de intensiteit gewoon altijd hoog. Allemaal mother****ers die alles geven.
En wat het meest relaxed is, we moedigen elkaar allemaal aan.
Als iemand z'n max-setje aan het doen is dan komen er vaak wel een paar man bij staan als ze in de buurt zijn die nog ff in je oor gaan schreeuwen om je die extra rep eruit te laten persen. Dat is gewoon klasse.