Fitness Seller

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
true dedication , dat wel :D

:eek: Dan moet iemand jou wel erg veel sponsoren dan...

Voor mij is het no job, no muscle :(

In Juli m'n diploma gehaald. Daarna ff vakantie gehouden, ik ben nog geen week terug van een maand afzien in Bali.
Volgende week ga ik sollicitaties schrijven en begint het echte k*tleven.
Maar om eerlijk te zijn heb ik er niet bijster veel haast bij, moet eerst ff een kilo of 8 terug pakken.

Ow man.:roflol: Zo erg was student zijn niet he? (Begin zelf ook steeds meer te zien hoe verwend studenten zijn:D)

Ik ben student ==> teringveel tijd om te trainen (plus gratis op uni, in high tech sportcentrum), genoeg geld om te eten en supps aan te schaffen zonder bijbaantje, Muahaaha :D

WTF Loo, waar betaal jij je vreten, sos, drank e.d dan mee?

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.548
WTF Loo, waar betaal jij je vreten, sos, drank e.d dan mee?

En sportschool abbo, telefoon abbo, auto, vakantie van een paar ruggen, verzekering, feestjes/festivals.

Het leven is ****ing duur.

Daarom moet ook ik af en toe een beetje werken, maar niet teveel.

In Juli m'n diploma gehaald. Daarna ff vakantie gehouden, ik ben nog geen week terug van een maand afzien in Bali.
Volgende week ga ik sollicitaties schrijven en begint het echte k*tleven.
Maar om eerlijk te zijn heb ik er niet bijster veel haast bij, moet eerst ff een kilo of 8 terug pakken.

Prioriteiten hé, Loo!
Ik heb niet alles teruggelezen, maar je bent nu dus afgestudeerd? Zo ja, welke opleiding heb je gedaan?

En sportschool abbo, telefoon abbo, auto, vakantie van een paar ruggen, verzekering, feestjes/festivals.

Het leven is ****ing duur.

Daarom moet ook ik af en toe een beetje werken, maar niet teveel.

:roflol:

Gewoon constant werken Loo, het loont. :D

• #6.551
DONDERDAG

Laatste dagje op onder failure. Deze week was ondanks de lage gewichten precies goed; toch nog behoorlijk wat spierpijn gehad tegen verwachting.
Volgende week eens ff wat meer gewicht erop gooien en kijken hoe dat gaat.

Schouders

M.P's
10 * 20/40/40/40

Seated db press
10 * 16/20/20

Barbell upright row (hip width grip)
10 * 10/20/30/30

Side raises (1min rest)
10 * 6/8/10/10

Voeding

09.00 3 pannekoeken met stroop + whey shake (biergist)
12.00 125 gram rijst + 6 eieren (vit C + multi)
13-14.00 trainen
14.00 whey shake + dextrose
15.30 bord pasta + 150 gram tonijn (visolie + vit E)
18.00 avondeten (?)
20.30 100 gram noten + 500 gram kwark (vit C)
23.00 whey shake

:roflol:

Gewoon constant werken Loo, het loont. :D

haha, die is goed... "het loont"; letterlijk!
Goed bedacht dinosaurus!

---------- Toegevoegd om 14:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:33 ----------

Dat zijn voldoende eiwitjes Loo. Kan je niet net zo goed ff een weightgainertje knallen, keer of 4 per dag? Liggen die plakken biefstuk er zo weer op!

haha, die is goed... "het loont"; letterlijk!
Goed bedacht dinosaurus!

---------- Toegevoegd om 14:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:33 ----------

Dat zijn voldoende eiwitjes Loo. Kan je niet net zo goed ff een weightgainertje knallen, keer of 4 per dag? Liggen die plakken biefstuk er zo weer op!

'ff' een weightgainertje knallen 4x per dag. Ga je mond spoelen

• #6.557
Als je wil dat je een nog groter middel (love handles) krijgt moet je vooral side bends doen met gewicht. Beter is "twisten" ,met een stok in je nek naar links en rechts draaien of zo,..

luister niet naar hem. Hij is de blessureman :angstig:

Het is wel een hele goede opmerking, ik zat er toevallig van de week over na te denken.

Ik doe die side bends omdat ik de schuine aflijning van m'n buikspieren (van zijkant naar schaambeen) dikker wil hebben.
Maar inderdaad; als die obliques externus dikker wordt dan wordt automatisch je middel breder. En toch moet je hem trainen om die schuine belijning erin te krijgen.

Met side bends leg je echter wel heel erg nadruk op de zijkant.
Met schuine crunches pak je ook (deels) die obliques externes mee, maar leg je de nadruk meer op de voorzijde.

De grote vraag is....wat is het groeipotentieel van die spier? Kan hij dusdanig groeien dat je middel significant breder wordt, of is het een storm in een glas water....

Wie een zinning antwoord heeft, post hem hier.

Ik denk niet dat er een echt eenduidig antwoord is, de meningen blijven hier rond wat verdeeld. Het ene lichaam is ook het andere niet, maar omdat je de spier isoleert, zullen de meeste lichamen wel gelijk reageren denk ik, het is immers geen compound. Ik zou het er in elk geval op wagen. Ik denk dat je sneller de aflijning bereikt (als je het juiste vetpercentage hebt), buiten een significant breder middel.

Kijk naar de pro's...

Je middel wordt uiteraard wel wat breder, maar het is maar een dun spiertje daar ga je echt geen centimeters op aanzetten.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven