Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan moet iemand jou wel erg veel sponsoren dan...
Voor mij is het no job, no muscle![]()
In Juli m'n diploma gehaald. Daarna ff vakantie gehouden, ik ben nog geen week terug van een maand afzien in Bali.
Volgende week ga ik sollicitaties schrijven en begint het echte k*tleven.
Maar om eerlijk te zijn heb ik er niet bijster veel haast bij, moet eerst ff een kilo of 8 terug pakken.
Zo erg was student zijn niet he? (Begin zelf ook steeds meer te zien hoe verwend studenten zijn
)WTF Loo, waar betaal jij je vreten, sos, drank e.d dan mee?

WTF Loo, waar betaal jij je vreten, sos, drank e.d dan mee?
In Juli m'n diploma gehaald. Daarna ff vakantie gehouden, ik ben nog geen week terug van een maand afzien in Bali.
Volgende week ga ik sollicitaties schrijven en begint het echte k*tleven.
Maar om eerlijk te zijn heb ik er niet bijster veel haast bij, moet eerst ff een kilo of 8 terug pakken.
En sportschool abbo, telefoon abbo, auto, vakantie van een paar ruggen, verzekering, feestjes/festivals.
Het leven is ****ing duur.
Daarom moet ook ik af en toe een beetje werken, maar niet teveel.

Als je wil dat je een nog groter middel (love handles) krijgt moet je vooral side bends doen met gewicht. Beter is "twisten" ,met een stok in je nek naar links en rechts draaien of zo,.....
WOENSDAG
Buik
Side bends
25 * 10 / 12 / 14 / 16 kg
....
Als je wil dat je een nog groter middel (love handles) krijgt moet je vooral side bends doen met gewicht. Beter is "twisten" ,met een stok in je nek naar links en rechts draaien of zo,..

Geloof je het zelf?Als je wil dat je een nog groter middel (love handles) krijgt moet je vooral side bends doen met gewicht. Beter is "twisten" ,met een stok in je nek naar links en rechts draaien of zo,..
haha, die is goed... "het loont"; letterlijk!
Goed bedacht dinosaurus!
---------- Toegevoegd om 14:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:33 ----------
Dat zijn voldoende eiwitjes Loo. Kan je niet net zo goed ff een weightgainertje knallen, keer of 4 per dag? Liggen die plakken biefstuk er zo weer op!
Als je wil dat je een nog groter middel (love handles) krijgt moet je vooral side bends doen met gewicht. Beter is "twisten" ,met een stok in je nek naar links en rechts draaien of zo,..
'ff' een weightgainertje knallen 4x per dag. Ga je mond spoelen