Ik denk niet dat er een echt eenduidig antwoord is, de meningen blijven hier rond wat verdeeld. Het ene lichaam is ook het andere niet, maar omdat je de spier isoleert, zullen de meeste lichamen wel gelijk reageren denk ik, het is immers geen compound. Ik zou het er in elk geval op wagen. Ik denk dat je sneller de aflijning bereikt (als je het juiste vetpercentage hebt), buiten een significant breder middel.
Kijk naar de pro's...
Je middel wordt uiteraard wel wat breder, maar het is maar een dun spiertje daar ga je echt geen centimeters op aanzetten.
Dat was ook al mijn bedenking bij het lezen van je eerste stukje tekst. Ik denk echt dat het breder worden van je middel niet gaat gebeuren na Side Bends 8 weken in je schema op te nemen. Zo snel zal je geen massieve Obliques kweken.
voor obliques zou ik niet zo snel aan side bents denken, eerder een romprotatie oefening in je schema opvoeren.
Rotatie is uiteindelijk de functie van die spier.
De obliques hebben wel meer groeipotentieel dan bijvoorbeeld de rectus, maar toch denk ik niet dat ze zo snel zullen groeien, of uberhaupt zullen groeien.
Ik moet nog altijd het eerste onderzoek zien dat aantoont dat het groeipotentieel van de rectus minder is dan van elke andere spier in het lichaam.
Staat hier gewoon ergens op het forum hoor... Massatoename is geloof ik maximaal 10% ofzo.
Akkoord.
In groepsoverleg is besloten dat het inderdaad wel meevalt met die (significante) groei van het middel door side bends e.d
Ik hou hem er wel ff in, in combinatie met schuine crunches en leg raises.
En dan hopen dat ik over een week of 10 van die schofterig dikke lijnen erin heb staan.
Wat is daar nou weer mis mee? IS prima bijvoer!
ja, om een keer per dag te pakken misschien. Gem weightgain portie is zo' n 750 kc' s, x 4 = 3000 kc' s aan weightgain shakes per dag

Wordt je vettig van
Ik ben niet zo'n fan van weightgainers, het is wel een makkelijke manier om je kcal's te uppen maar vrijwel alle kcal's uit weightgainers worden gewonnen uit snelle suikers en daar ben ik nou weer geen voorstander van...
Ik moet de eerste weightgainer nog vinden die uit een merendeel van complexe carbs bestaat.
Vitargo misschien maar dan houdt het ook op.
Loo, waar blijven weer je epic lange verhalen.
Ik mis ze.
Ik ook.
ik mis je hardcore trainingen
En z'n lange geweldige verhalen
Ik maak weinig mee de laatste tijd. De zomer is voorbij, geen festivals en feesten meer waar gekke dingen kunnen gebeuren. En ik heb een vriendinnetje, dus ik zit sowieso vast in m'n kooitje.
En hardcore trainingen....it's gonna be a hard road, but i'll try.
Wat een gaye training.. Succes met je Rebuild.
Vanaf volgende week weer knallen. Het zal nasty worden in het begin, maar ain't nothing to it but to do it.
Yeah Loo, dat wordt weer knallen volgende week!
Misschien pak ik vanavond al een borsttraining. Ik kan me bijna niet voorstellen dat m'n schouders rust moeten hebben na die training van gister.
Waar zijn de broccoli's en bloemkolen?
Gister toevallig broccoli gegeten. Maar je hebt gelijk, zal zo ff een kant en klare groentenmix bij de AH halen voor in de roerbakpan.
Thanks voor de comments beesten en beesten in wording.