MuscleMeat

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Jammer loo, ga weer is wat uitvreten dan!

je lijkt wel een bodybuilder man!

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.583
Zelf neem ik 2 maal daags (ontbijt en in de middag) een shake van 45gr whey met 120 gr fine scottish oats, met water. Lost perfect op, helemaal geen klonten, snel weg, en toch die witjes en complexe carbs binnen. Misschien een idee?

Oats:
http://www.bulkpowders.co.uk/product.php/267/0/ultra_fine_scottish_oats/

100gr:
Energy: 1525kJ, 361kcal

Protein: 11g

Carbohydrates: 61.1g of which sugars: 1.5g

Fat: 8.1g of which saturates: 1.6g of which mono unsaturates: 3.8g of which poly unsaturates: 2.7g

Dietary Fibre: 8.5g

XXL Complex Carb Gainer!

http://www.xxlnutrition.nl/best_product/167/XXL%20Nutrition/Complex%20Carb%20Gainer

"Het unieke aan de Complex Carb Gainer is dat het geen enkelvoudige koolhydraten (suikers)bevat."

Daar heb ik een emmertje van weggetikt toen mn verstandskiezen getrokken waren :)

Ik doe trouwens hetzelfde als crackerjack, maar dan gewoon met brinta. Goed te doen.

thanks voor de tips gasten, ik ga me er het weekend ff in verdiepen. :thumbup:
Ik kan wel een weightgainertje gebruiken nou :o

@Crackerjack; bestel jij die shizzle ook via die site?

Jammer loo, ga weer is wat uitvreten dan!

Is goed zodra ik weer op niveau ben.

je lijkt wel een bodybuilder man!

nood breekt wet, ik moet wel nou...

Laatste jaren was het alleen maar; "wat ben jij een ter***lijer! flink zuipen en feesten en nog zo'n fysiek hebben"

Nou is het; "what the **** is er met jou gebeurd???"

Ik kan het me nu dus niet meer veroorloven om te gaan zuipen, eerst ff m'n "average joe" fysiek transformeren. Voelt ****ed up zeg, net zo als de rest te zijn.

straks sterf je nog als een John Doe :D

Die bulkpowders is ckers bang for bucks ;) No nonsense

• #6.585
straks sterf je nog als een John Doe :D

Die bulkpowders is ckers bang for bucks ;) No nonsense

Al ga ik failliet, ik mot aankomen, en ****ing snel.

Er is trouwens ook getraind vandaag, ik kon het niet laten.
Toch twee dagen rust nu.

VRIJDAG

Training om te huilen. Spierconditie is gewoon zielig, ik zit met trillende armpjes een zielige 80kg te drukken. Het goede nieuws is dat ik het witte goud weer uit de kast heb gehaald. Nu is het slechts een kwestie van tijd...
Het mooie van zulke trainingen is dat je denkt; what the **** man, 120kg benchen is eigenlijk ****ing veel. Ik zou er een moord voor doen om weer op dat niveau te zitten. Tot je 120kg drukt, dan denk je, **** man ik wil verdomme 130kg drukken, ik MOET over die 120 heen. Lichaamsgewicht hetzelfde verhaal natuurlijk.
Bodybuilding, een gebed zonder einde. Wie er aan begint wordt verdoemd tot een eindeloze reis.

Buik

4 sets Rope crunches (25hh) superset met Hanging leg raises (20hh)

Borst

Bankdrukken
15 * 50
10 * 80
10 * 80
10 * 80

Schuindrukken
10 * 50
10 * 70
10 * 70
10 * 70

Dumbbell fly's
10 * 16
10 * 20
10 * 24
10 * 24

Triceps

Dips
4 * 10 * BW

C.G.B.P
10 * 50
10 * 50
10 * 50
12 * 40

Voeding

09.30 bord brinta + whey shake
12.30 6 boterhammen + 150gram kipfilet (kiwi, vit C + multi)
15.30 150 gram rijst + 200 gram makreel (creatine)
16.30 - 18.00 trainen
direct na trainen AA met creatine + whey shake met dextrose
19.30 125 gram rijst + 200 gram kipfilet + roerbakgroenten (vit E + visolie)
?? 100 gram noten + 500 gram magere kwark (visolie, creatine)

Het goede nieuws is dat ik het witte goud weer uit de kast heb gehaald. Nu is het slechts een kwestie van tijd...
Het witte goud kan veel dingen zijn.. laten we het op whey houden ? :D
Verder goed gevreten :)

Agja er is weer een begin!:D

Je komt er echt wel weer.

Succes.

Sterke bench Lootje :P

Die complex carb gainer van XXl is toch gewoon oats met protein... Ofwel hetzelfde als brinta met melk en eiwitpoeder.. Hoef je geen shakies voor te kopen. Edit: zie dat het zo'n 390 kc's per 100 gram is, zelfde als brinta dus zo'n beetje (360). Alleen brinta is een stuk goedkoper.

---------- Toegevoegd om 19:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:37 ----------

of creatine ?

toch lekker volume op die benches! =]
Creatine het witte goud... Heb ik nog nooit iemand horen zeggen :D

Witte goud is crea.. :p
Mooie training Loo! Als je faillet gaat word dat maar de appie beroven he? :p

• #6.593
dan ga ik dat andere witte goud maar weer verkopen om dat ene witte goud te financiëren.

PM tiger4evah als je wilt weten wat het witte goud is, hij weet het ook.

dan ga ik dat andere witte goud maar weer verkopen om dat ene witte goud te financiëren.

PM tiger4evah als je wilt weten wat het witte goud is, hij weet het ook.

Je mag ook gewoon zeggen als je wil dat tiger4evah een mail bom krijgt :)

Loo ik heb al een paar keer in je log gekeken en het blijft op en af gaan he?
nu knallen en je bent zo weer terug op niveau.

oja en ipv die oats uit engelan halen, koop een blender voor 2 tientjes (bijna net zo duur als de verzendkosten) en havermout van euroshopper bij de appie (40cent voor een halve kilo), zo doe ik het in ieder geval.
complex carb gainer heeft naast havermoutmeel ook maltodextrine (50/50 dacht ik)

succes

In Juli m'n diploma gehaald. Daarna ff vakantie gehouden, ik ben nog geen week terug van een maand afzien in Bali.
Volgende week ga ik sollicitaties schrijven en begint het echte k*tleven.
Maar om eerlijk te zijn heb ik er niet bijster veel haast bij, moet eerst ff een kilo of 8 terug pakken.

Haha, wat een ellende zeg. Ik bedacht bij mezelf altijd dat als ik klaar ben met studeren dat ik eerst even zolang mogelijk die uitkering trek, daarna nog even een poosje een simpel parttime baantje tot ik uiteindelijk weer wil beginnen aan het echte leven. Maarja, als je graag veel geld uitgeeft gaat dat plan natuurlijk in rook op.

Nette presses ook, als je er langzaam weer in rolt zul je snel weer op je oude nivo zitten.

Ik vind dat je je maaltijd met complexe carbs erg laat na je training neemt.

Persoonlijk zou ik die eerder pakken.

Verder gewoon vreten als een beest, bulken! gewoon 4000kcal vreten.

Al ga ik failliet, ik mot aankomen, en ****ing snel.

Er is trouwens ook getraind vandaag, ik kon het niet laten.
Toch twee dagen rust nu.

VRIJDAG

Training om te huilen. Spierconditie is gewoon zielig, ik zit met trillende armpjes een zielige 80kg te drukken. Het goede nieuws is dat ik het witte goud weer uit de kast heb gehaald. Nu is het slechts een kwestie van tijd...
Het mooie van zulke trainingen is dat je denkt; what the **** man, 120kg benchen is eigenlijk ****ing veel. Ik zou er een moord voor doen om weer op dat niveau te zitten. Tot je 120kg drukt, dan denk je, **** man ik wil verdomme 130kg drukken, ik MOET over die 120 heen. Lichaamsgewicht hetzelfde verhaal natuurlijk.
Bodybuilding, een gebed zonder einde. Wie er aan begint wordt verdoemd tot een eindeloze reis.

Buik

4 sets Rope crunches (25hh) superset met Hanging leg raises (20hh)

Borst

Bankdrukken
15 * 50
10 * 80
10 * 80
10 * 80

Schuindrukken
10 * 50
10 * 70
10 * 70
10 * 70

Dumbbell fly's
10 * 16
10 * 20
10 * 24
10 * 24

Triceps

Dips
4 * 10 * BW

C.G.B.P
10 * 50
10 * 50
10 * 50
12 * 40

Voeding

09.30 bord brinta + whey shake
12.30 6 boterhammen + 150gram kipfilet (kiwi, vit C + multi)
15.30 150 gram rijst + 200 gram makreel (creatine)
16.30 - 18.00 trainen
direct na trainen AA met creatine + whey shake met dextrose
19.30 125 gram rijst + 200 gram kipfilet + roerbakgroenten (vit E + visolie)
?? 100 gram noten + 500 gram magere kwark (visolie, creatine)

Tel je zegeningen Loo, ik kan met mijn schouder nog niet eens 2 x 80 kilo drukken :roflol: Best nice. Vreten ook.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven