AndroidHealthClinic

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik ben niet zo'n fan van weightgainers, het is wel een makkelijke manier om je kcal's te uppen maar vrijwel alle kcal's uit weightgainers worden gewonnen uit snelle suikers en daar ben ik nou weer geen voorstander van...
Ik moet de eerste weightgainer nog vinden die uit een merendeel van complexe carbs bestaat.
Vitargo misschien maar dan houdt het ook op.

dat zei ik ook altijd van wheightgainers niks . Een bom suiker is dat maar tegenwoordig gebruik die van body en fitshop. Deze bestaat naamelijk alleen uit complexe koolyhdraten namelijk alleen uit havermout de beste koolyhdratenbron. Mischien wel wat voor jou

Of Mutant Mass van PVL. Da's ook andere koek dan de huis tuin en keuken gainers. Want die bakken suiker hoef ik idd ook neit...

Loo, zo te zien gaat het alweer de goede kant op, mooi zo!:) Jouw trainingsverslagen lezen is niet te vermijden. Toch nog een mooie training, je komt snel weer op je oude niveau hoop ik, lift them bro!

Dit log heeft 500 posts meer dan de laatste keer dat ik hier kwam denk ik. :D

Flink volume (gewichten verlopig wat minder voor je doen? :)) op die training van vrijdag voor borst, maar heb je genoeg gedaan voor triceps? Ik heb zelf enkel baat bij minstens 3 oefeningen aan dat volume.

Hoe was je vakantie trouwens nog Loo?

Vandaag maar weer es trainen?

...tis stil hier...

Yo lootje kadootje, post eens een stoere training...

En stop whining, iedereen z'n e-derde been is eraf :eek:

Ik denk ik kom even kijken of hier alweer fatsoenlijk gedeadlift wordt, maar dat is niet het geval helaas. Ik kom over een aantal weken nog wel een keer kijken.

volgens mij is Loo gewoon een allejezus groot weekend verslag aan het tikken met al zn misstappen :D

Herstel gaat lekker, vrijdag laatste dag getraind, das 3 rustdagen.... Of hij moet nu aan het trainen zijn. Stel me niet teleur, Loo ;)

Mensen kan iemand Loo van dat k*tje af plukken en de gym in gooien?

Dank u.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.615
Dit log heeft 500 posts meer dan de laatste keer dat ik hier kwam denk ik. :D

Flink volume (gewichten verlopig wat minder voor je doen? :)) op die training van vrijdag voor borst, maar heb je genoeg gedaan voor triceps? Ik heb zelf enkel baat bij minstens 3 oefeningen aan dat volume.

Hoe was je vakantie trouwens nog Loo?

Ik ben zwaar ziek geweest de vakantie, had de hele maand eigenlijk al last van m´n darmen, daardoor al ****ed up gegeten, en heb vaak niet kunnen trainen (geen tijd of gym), maar de laatste week ben ik echt zwaar ziek geworden; darminfectie, aan de antibiotica en shit.
In ieder geval; 8,5kg afgevallen. Insane :eek:
Dus ik ben net weer een week aan het trainen, dit wordt m'n eerste week voluit. Ik ben zwaar teruggevallen, maar het komt wel weer goed.
It ain't no rocket science; hard trainen en eten, that's it.

(verder was m'n vakantie wel "oke")

Vandaag maar weer es trainen?

...tis stil hier...

Yo lootje kadootje, post eens een stoere training...

En stop whining, iedereen z'n e-derde been is eraf :eek:

Ik denk ik kom even kijken of hier alweer fatsoenlijk gedeadlift wordt, maar dat is niet het geval helaas. Ik kom over een aantal weken nog wel een keer kijken.

maaaaaaaaaanden.................................:rolleyes::rolleyes:

volgens mij is Loo gewoon een allejezus groot weekend verslag aan het tikken met al zn misstappen :D

Herstel gaat lekker, vrijdag laatste dag getraind, das 3 rustdagen.... Of hij moet nu aan het trainen zijn. Stel me niet teleur, Loo ;)

Mensen kan iemand Loo van dat k*tje af plukken en de gym in gooien?

Dank u.

Ijzerbroeders.

Ik heb rustig aan gedaan het weekend.

Wilde gister rug pakken, maar ik ben ff als stucadoor aan het werk deze week (wat een *%$#* werk) en ging gister meteen door m'n rug. Vorige week voelde hij ook al niet goed met trainen. Rust roest.
Vandaar gister voor de zekerheid niet getraind.

Ga nu ff rug pakken, verwacht er niet te veel van, was weer een zware dag vandaag, maar ain't nothing to it but to do it.

to be continued.

• Like
Waarderingen: BoTo
Gaat ie als stucadoor werken.....
ga eens doen waar je voor opgeleidt bent man:D

Daar is ie nu al te duur voor

:D

Hoe gaat het met het eten, begin je weer wat zwaarder te worden?
Benieuwd naar je rug training, zorg dat het hardcore gehalte omhoog gaat!

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.619
Gaat ie als stucadoor werken.....
ga eens doen waar je voor opgeleidt bent man:D

hahaha ja maatje van me zat in de stress dus ik help hem "ff".
Volgende week ga ik weer verder met m'n eigen beroep; ff wat sollicitaties de deur uit knallen.

Hoe gaat het met het eten, begin je weer wat zwaarder te worden?
Benieuwd naar je rug training, zorg dat het hardcore gehalte omhoog gaat!

Eten ging vorige week op zich best redelijk.
Het weekend wat minder; had zaterdag een crematie die eigenlijk de hele dag duurde en daarna had ik geen zin meer om te eten.
Zondag had ik zelf geen ballen en slecht gegeten.
Maandag was het zwaar buffelen in de bouw, was ff geen tijd om goed te eten.

Wegen doe ik voorlopig niet meer. Nutteloos, het demotiveert alleen als het niet snel genoeg naar m'n zin gaat.
Ik moet gewoon zoveel mogelijk eten en zo hard mogelijk trainen. That's it.

maar niet afwisselen met 3 dagen waar je voor jack shit eet;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven