dexter88
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 26
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 10%
Ik ben niet zo'n fan van weightgainers, het is wel een makkelijke manier om je kcal's te uppen maar vrijwel alle kcal's uit weightgainers worden gewonnen uit snelle suikers en daar ben ik nou weer geen voorstander van...
Ik moet de eerste weightgainer nog vinden die uit een merendeel van complexe carbs bestaat.
Vitargo misschien maar dan houdt het ook op.
dat zei ik ook altijd van wheightgainers niks . Een bom suiker is dat maar tegenwoordig gebruik die van body en fitshop. Deze bestaat naamelijk alleen uit complexe koolyhdraten namelijk alleen uit havermout de beste koolyhdratenbron. Mischien wel wat voor jou
Ik moet de eerste weightgainer nog vinden die uit een merendeel van complexe carbs bestaat.
Vitargo misschien maar dan houdt het ook op.
dat zei ik ook altijd van wheightgainers niks . Een bom suiker is dat maar tegenwoordig gebruik die van body en fitshop. Deze bestaat naamelijk alleen uit complexe koolyhdraten namelijk alleen uit havermout de beste koolyhdratenbron. Mischien wel wat voor jou

Jouw trainingsverslagen lezen is niet te vermijden. Toch nog een mooie training, je komt snel weer op je oude niveau hoop ik, lift them bro!