Luc M
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 42
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind je volumes nog altijd fockin ziek.
Hopelijk snel op de gewichten die het geweest zijn.
Wel beetje jammer van die 2 boterhammen vind je niet? Had er daar minstens 4 van gemaakt en waarom ook weer die mueslirepen erin?
Voeding valt nog wel wat op de krikken imo
De vooruitgang in 2 jaar is een ruim - 10%
2007 21 juni:
"Enkele krachtstats op het moment (en dit doet me ook veel pijn)"
Benchpress; 100kg
Schuindrukken; 90kg
2009 7 oktober:
Benchpress; 90kg
Schuindrukken; 80kg
hmm...
Misschien intressant om terug te kijken voor je, misschien ook niet.![]()
Vergeet niet dat het niet om het gewicht gaat maar om de uitvoering in deze sectie.
De vooruitgang in 2 jaar is een ruim - 10%
2007 21 juni:
"Enkele krachtstats op het moment (en dit doet me ook veel pijn)"
Benchpress; 100kg
Schuindrukken; 90kg
2009 7 oktober:
Benchpress; 90kg
Schuindrukken; 80kg
hmm...
Misschien intressant om terug te kijken voor je, misschien ook niet.![]()
Toen ook 10 hh en ik doe het hem nog niet na hoor, maar het is soms wel goed te kijken naar wat je een bepaalde periode terug deed.![]()
DINSDAG
Business as usual, no pain no gain no life. Helaas had tiger4evah last van z'n schouder na de tweede oefening, daarom de training iets ingekort en triceps vooral op de pomp/bloedvolume. Maakt niet uit vrijdag pak ik weer triceps.
Borst
Schuindrukken dumbels
12 * 32
10 * 42
12 * 46
9 * 50
Bankdrukken
10 * 60
10 * 90
10 * 100
6 * 120 (lichte spot)
Schuine cable fly's
12 * 10
12 * 15
12 * 17,5 (spot)
12 * 17,5 (spot)
Triceps
Push down
12 * 25
12 * 40
12 * 50 (fullstack)
12 * 50 (fullstack)
Overhead rope triceps extensions
4 * 12 * ?
One arm cable triceps extensions
12 * 7,5
12 * 12,5
12 * 12,5 (spot)
Voeding
Beter.
10.00 bord brinta met whey shake, biergist
12.30 4 boterhammen met 125gram kipfilet, vit C + multi
15.00 3 mueslirepen, 1 banaan, whey shake
18.00 125gram rijst met 200gram gerookte makreel, visolie + vit E
19.00 trainen
direct na trainen whey shake met dextrose
21.30 100gram rijst, 3 eieren, 200gram biefstuk, biergist + visolie
23.00 100gram noten, 500gram magere kwark
"G.woon tillen". Het komt vanzelf weer terug Loo, gewoon zorgen dat je elke week brutaal hard traint en eet. Dan volgen de gains vanzelf.
Vergeet niet dat het niet om het gewicht gaat maar om de uitvoering in deze sectie.
Nice training loo, begint weer ergens op te lijken eh?
Alleen dat vreten is echt beneden de maat op goed door te groeien man...
Loo, 4 muesli repen dat kan niet he! Rijst willen we zien, rijst met kip, rijst met beef of rijst met panga ofzo..geen ****ing muesli repen!
Toch blijf ik je borst sterk vinden...een aantal sets op 10x90kg gaat mij namelijk niet lukken..al helemaal niet met nette uitvoering!

Waarom 2x10x90? Heeft zo' n laatste set dan toegevoegde waarde? Ook je CGBP, 3 setjes a 10 reps op 40k las ik geloof ik? Niet zeker, maargoed, das echt lightweight, en vermoei je je spier zoveel extra door na die eerste nog 2 additionele setjes te doen op eenzelfde gewicht?
het vordert wel alweer een beetje...dus steeds wat meer vreten en het komt wel goed...
moet er niet wat meer gespamd worden Loo?? je aantal pagina's in je log x2 is toch getal van de duivel...pas op voor niet te veel bad karma![]()
K*t dat je niet goed kan eten op je werk man. Hopelijk kan dat straks wel als je als fysio gaat werken. Heb je al een plan daarvoor?
Ik ga binnekort ook werken (hoop ik, morgen 2e gesprek) en ik moet nog ff goed nadenken hoe ik ga zorgen dat ik goed kan blijven eten.