Fitness Seller

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik vind je volumes nog altijd fockin ziek.

Hopelijk snel op de gewichten die het geweest zijn.
Wel beetje jammer van die 2 boterhammen vind je niet? Had er daar minstens 4 van gemaakt en waarom ook weer die mueslirepen erin?

Voeding valt nog wel wat op de krikken imo

Ziet er goed uit Meneer!

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.643
Ik vind je volumes nog altijd fockin ziek.

Hopelijk snel op de gewichten die het geweest zijn.
Wel beetje jammer van die 2 boterhammen vind je niet? Had er daar minstens 4 van gemaakt en waarom ook weer die mueslirepen erin?

Voeding valt nog wel wat op de krikken imo

Ik wil het volume vanaf volgende week eigenlijk wat omhoog gooien nog; wat isolatie-shit erbij.

Voeding is nog benedenmaats ja, had wederom weinig tijd om te eten.
Ik hou sowieso niet van brood. En die mueslirepen zijn gemakshalve; lekker makkelijk voor onderweg.

De vooruitgang in 2 jaar is een ruim - 10%

2007 21 juni:

"Enkele krachtstats op het moment (en dit doet me ook veel pijn)"

Benchpress; 100kg
Schuindrukken; 90kg

2009 7 oktober:

Benchpress; 90kg
Schuindrukken; 80kg

hmm...

Misschien intressant om terug te kijken voor je, misschien ook niet. :P

Hij doet wel 10 reps nu he ;)

En 12 setjes borst + 9 setjes triceps is wel normaal volume toch???

Toen ook 10 hh en ik doe het hem nog niet na hoor, maar het is soms wel goed te kijken naar wat je een bepaalde periode terug deed. :)

"G.woon tillen". Het komt vanzelf weer terug Loo, gewoon zorgen dat je elke week brutaal hard traint en eet. Dan volgen de gains vanzelf.

2007 21 juni:

Benchpress; 100kg
Schuindrukken; 90kg

2009 7 oktober:

Benchpress; 90kg
Schuindrukken; 80kg

hmm...

Vergeet niet dat het niet om het gewicht gaat maar om de uitvoering in deze sectie.

Jullie geilen teveel op gewichten.

Nice training loo, begint weer ergens op te lijken eh?

Alleen dat vreten is echt beneden de maat op goed door te groeien man...

Loo, 4 muesli repen dat kan niet he! Rijst willen we zien, rijst met kip, rijst met beef of rijst met panga ofzo..geen ****ing muesli repen!

Toch blijf ik je borst sterk vinden...een aantal sets op 10x90kg gaat mij namelijk niet lukken..al helemaal niet met nette uitvoering!

Waarom 2x10x90? Heeft zo' n laatste set dan toegevoegde waarde? Ook je CGBP, 3 setjes a 10 reps op 40k las ik geloof ik? Niet zeker, maargoed, das echt lightweight, en vermoei je je spier zoveel extra door na die eerste nog 2 additionele setjes te doen op eenzelfde gewicht?

het vordert wel alweer een beetje...dus steeds wat meer vreten en het komt wel goed...

moet er niet wat meer gespamd worden Loo?? je aantal pagina's in je log x2 is toch getal van de duivel...pas op voor niet te veel bad karma;)

K*t dat je niet goed kan eten op je werk man. Hopelijk kan dat straks wel als je als fysio gaat werken. Heb je al een plan daarvoor?
Ik ga binnekort ook werken (hoop ik, morgen 2e gesprek) en ik moet nog ff goed nadenken hoe ik ga zorgen dat ik goed kan blijven eten.

• #6.656

2007 21 juni:

Benchpress; 100kg
Schuindrukken; 90kg

2009 7 oktober:

Benchpress; 90kg
Schuindrukken; 80kg

hmm...

Toen ook 10 hh en ik doe het hem nog niet na hoor, maar het is soms wel goed te kijken naar wat je een bepaalde periode terug deed. :)

Ik heb wel betere tijden gekend, eerder dit jaar bijvoorbeeld;

DINSDAG

Business as usual, no pain no gain no life. Helaas had tiger4evah last van z'n schouder na de tweede oefening, daarom de training iets ingekort en triceps vooral op de pomp/bloedvolume. Maakt niet uit vrijdag pak ik weer triceps.

Borst

Schuindrukken dumbels
12 * 32
10 * 42
12 * 46
9 * 50

Bankdrukken
10 * 60
10 * 90
10 * 100
6 * 120
(lichte spot)

Schuine cable fly's
12 * 10
12 * 15
12 * 17,5 (spot)
12 * 17,5 (spot)

Triceps

Push down
12 * 25
12 * 40
12 * 50 (fullstack)
12 * 50 (fullstack)

Overhead rope triceps extensions
4 * 12 * ?

One arm cable triceps extensions
12 * 7,5
12 * 12,5
12 * 12,5 (spot)

Voeding

Beter.

10.00 bord brinta met whey shake, biergist
12.30 4 boterhammen met 125gram kipfilet, vit C + multi
15.00 3 mueslirepen, 1 banaan, whey shake
18.00 125gram rijst met 200gram gerookte makreel, visolie + vit E
19.00 trainen
direct na trainen whey shake met dextrose
21.30 100gram rijst, 3 eieren, 200gram biefstuk, biergist + visolie
23.00 100gram noten, 500gram magere kwark

Vlak voor de vakantie deed ik ook nog sets van 10 x 110 trouwens.

"G.woon tillen". Het komt vanzelf weer terug Loo, gewoon zorgen dat je elke week brutaal hard traint en eet. Dan volgen de gains vanzelf.

Ain't nothing to it but to do it. Hard trainen, veel eten, niet zuipen.
That's it.

Vergeet niet dat het niet om het gewicht gaat maar om de uitvoering in deze sectie.

Jullie geilen teveel op gewichten.

Klopt, gewicht zegt jack ****ing shit. En dat wordt vaak vergeten. Maar krachtstats is het enige bewijs dat er hard getraind wordt in deze virtuele wereld, dus ik probeer wel altijd wat schijven op die stang te gooien.

Nice training loo, begint weer ergens op te lijken eh?

Alleen dat vreten is echt beneden de maat op goed door te groeien man...

Loo, 4 muesli repen dat kan niet he! Rijst willen we zien, rijst met kip, rijst met beef of rijst met panga ofzo..geen ****ing muesli repen!

Toch blijf ik je borst sterk vinden...een aantal sets op 10x90kg gaat mij namelijk niet lukken..al helemaal niet met nette uitvoering!

Klopt dat eten is ff ****ed up en onder de maat, ik eet wat ik kan maar ik ben ff een maatje aan het helpen die met een deadline zit (morgen) dus het is lastig. Ik weet het maar het is ff lastig veranderen.
Volgende week heb ik weer jack shit te doen :D

Waarom 2x10x90? Heeft zo' n laatste set dan toegevoegde waarde? Ook je CGBP, 3 setjes a 10 reps op 40k las ik geloof ik? Niet zeker, maargoed, das echt lightweight, en vermoei je je spier zoveel extra door na die eerste nog 2 additionele setjes te doen op eenzelfde gewicht?

Ik train nu ff op spierconditie nog, iets anders dan ik normaal zou doen.
Normaal train ik progressief in gewicht en een laatste set juist meestal wat weer wat lichter en meer reps of dropset of whatever.
Maar het is echt spiervermoeidheid waar ik deze weken tegen aan bots, eerder dan echt kracht te kort. Heel verrot...

het vordert wel alweer een beetje...dus steeds wat meer vreten en het komt wel goed...

moet er niet wat meer gespamd worden Loo?? je aantal pagina's in je log x2 is toch getal van de duivel...pas op voor niet te veel bad karma;)

scherp ja. 333 x 2 = getal van de duivel.
Snel naar de 334 pagina's.

K*t dat je niet goed kan eten op je werk man. Hopelijk kan dat straks wel als je als fysio gaat werken. Heb je al een plan daarvoor?
Ik ga binnekort ook werken (hoop ik, morgen 2e gesprek) en ik moet nog ff goed nadenken hoe ik ga zorgen dat ik goed kan blijven eten.

Ik maak me er nu al ernstige zorgen om ja, in het grote mensen leven en werk is het niet altijd mogelijk om aan je 6 meals per dag te komen.
Fysio's hebben vaak enige eigen zeggenschap over het rooster, met m'n eerste stage was ik bijvoorbeeld in staat om m'n eigen rooster vol te plannen met patiënten ( = een paar keer een half uur geen patiënt zodat ik ff kon eten). Ik zou het echt super vinden als ik met m'n aankomende werk ook zo'n constructie kan maken. Loon van een fysio is meestal op basis van patiënten. Ik begin liever eerder en/of werk liever over dan dat ik weinig pauze heb....

• #6.657
DONDERDAG

Benen. 2e keer in maanden, eerste keer voluit.
Nog last van m'n onderrug en hamstrings van deadliften. Verder wel tevreden; gewicht is "acceptabel" en knie voelt pijnloos aan. Dat ben ik niet gewend.:D

Wheels

(warm up ; 3 x 20hh leg extensions superset 3 sets squat 20x20)

Fullsquat
12 * 60
12 * 80
10 * 100 (belt)
12 * 80

Leg press (plate loaded)
12 * 100
12 * 200
12 * 250
12 * 200

Seated leg curl
12 * 45
10 * 65
10 * 65
12 * 45 (1sec hold)

Leg extensions
12 * 50
12 * 65
12 * 75
12 * 75

Kuiten

Standing calve raises
20 * 100
20 * 150
20 * 200
20 * 200

Seated calve raises (1min rest)
20 * 30
20 * 30
20 * 30

Voeding

druk met werken...

08.00 bord brinta + whey shake + creatine (biergist + vit C + multi)
11.00 4 boterhammen met 150gram kipfilet
14.00 mc chicken menu
16.00 2 boterhammen met 75gram kipfilet
17.00 5 mueslirepen + whey shake + creatine
18.30 - 20.00 trainen
direct na trainen AA met creatine + whey shake met dextrose
21.00 150gram rijst + 6 eieren (biergist + visolie + vit E)
23.00 bord cruesli + 500gram kwark (vit C)

flinke beentraining kerel. Beter dat je geen pijn in de gewrichten hebt... Als ik hele dagen moest werken, maakte ik gewoon vantevoren shakes, in 1,5 liter flessen, die gooide ik op werk in de koelkast. Kan je kwark indoen, melk, banaan, wheypoeder, etc... Mc chicken menu zijn echt lege cals

Zo heeft de vakantie toch nog iets goed gedaan. Je knie heeft nu toch de rust gekregen die het nodig had.

Nice loo, mooi dat je knie nu niet opspeelt, en hou dat zo dus ga nou niet overdrijven met squatten en leg pressen de komende tijd! :thumbs:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven