Fitness Seller

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #6.621
DINSDAG

Om te huilen. Geen goede mind-muscle connection, geen pomp, geen kracht, onzekere onderrug.
Hele lichaam is trillerig na wat miezerige deadlifts, alsof ik het koud heb.
Het enige lichtpuntje is dat ik wel ben gegaan, ondanks een dag lang en zwaar pauperwerk in de bouw. En vooral vroeg opstaan haat ik. Zeker als je vriendin in de nacht 3x d'r bed uit gaat om te kotsen.
Gelukkig is het vandaag minder, ik was al bang dat ze zwanger was.
Ik wil nu het liefst m'n bed in, maar het enige wat dit tranendal nog een beetje kan opfleuren is een bord rijst met biefstuk.
Dus met m'n laatste krachten ga ik daar aan beginnen. Morgen beter (hopelijk).

Rug

Deadlift (1 sec deadstop)
10 * 60
10 * 100
10 * 120
10 * 120
12 * 100 (touch and go)

Yates row (1sec hold)
10 * 60
10 * 80
10 * 80
10 * 60

Wide grip pulldowns
10 * 50
10 * 60
10 * 60
10 * 50

Biceps

Barbell curls
10 * 30
10 * 40
10 * 40
10 * 30 (1sec hold)

Voeding

Weinig tijd om te eten. Morgen tijd afdwingen, no matter what. Al dondert de hele zooi in elkaar.

08.00 bord brinta + whey shake (vit C + multi + visolie + vit E)
2. 4 boterhammen met 125 gram kipfilet
3. 3 kippepoten + patat
18.00 150gram rijst + 6 eieren (vit C + multi)
pre-workout; AA + creatine
20.00 trainen
post-workout; AA + creatine, whey shake + druivesuiker
22.00 125 gram rijst + 200 gram biefstuk (visolie + vit E)

Dat is ****ed up Loo. Hopen dat de je je volgende training wel lekker voelt. Niet elke dag kan mee zitten!
Geniet van je biefstuk en morgen alles op alles zetten op een goeie training eruit te krijgen.

DINSDAG

Om te huilen. Geen goede mind-muscle connection, geen pomp, geen kracht, onzekere onderrug. Weinig tijd om te eten.

arnold-schwarzenegger-20051030-81109.jpg

Arnold's blik zegt meer dan 1000 woorden.

t*ring wat een maand vakantie met je kan doen. :(

Wel aardig volume op de dl's, maar jah... ik weet dat je veel meer in je mars hebt maat...

Je vreten slaat ook als een lul op een drumstel. Maar ja, toch beter dan ik, want ik laat me inpakken door "troubles" en ga meteen in de put zitten.

Heb je het toch nog beter gedaan dan ik in dat geval.
Laat je niet kisten man, FOCUS! :thumbs:

Big up yourself Loo!:D

maar, waarom werk je dan in de bouw? das toch fock zwaar? Je hebt toch diploma?
Hoeveel dagen werk je?

Zelf ook in de bouw gewerkt, in de steigerbouw. Gewoon een kwestie van discipline gozer.
Je hebt echter wel getraind dat is in ieder geval iets.

Ik weet niet hoe je er op dit moment bij staat maar kan me een gruwelijke foto herinneren van jou op vakantie in een zwembad een hele tijd geleden. Dat zou voor jou genoeg motivatie moeten zijn om er volle bak voor te gaan..!

Grote mannen werken in de bouw Spank!

Loo, next time better. Maar al met al wel lekker volume.

Klinkt allemaal bekend hier, 8,5 kg afgevallen .. ****ed up man .. tenminste geen blessure die weer
lang blijft naslepen. Beterschap kerel .. train eat sleep repeat he, ga ik ook maar weer eens doen.

Kom op Loo, het kopje nu niet laten hangen hé, je kan niet verwachten dat je nu na zwaar ziek te zijn geweest en antibiotica te hebben genomen al direct terug op je niveau van een maand geleden zal zitten. Daarbij komt nog dat je nu in de bouw bent gaan werken, wat toch redelijk zwaar werk is en je dit ook niet gewoon bent om te doen en daarbovenop komt nog dat je slecht geslapen hebt...

Geef het wat tijd en het zal wel in orde komen ;)

Ik weet zeker dat wanneer je weer lekker rustig aan kan doen en laat opstaan dat alles beter gaat, gewoon effen paar sollicitaties insturen maar niet teveel. Succes hoor!

kop op Loo - komt vanzelf weer, ook al gaat nu alles met tegenzin. zorg er iig voor dat je kan vreten!

kop op loo gewoon knallen!

Volg nu een aantal weken je log en heeft me gemotiveerd om eerdags ook een log te gaan starte! :)

Hoop pech man, maar afentoe heb je het ook aan jezelf te danken.
Eigenlijk zou je is goed inelkaar geschopt meoten worden door wat ecto's dat zou je wel wakker schudden. :D

onthoud:
It ain't about how hard you can hit. It's about hard you can get hit and keep moving forward. How much you can take and keep moving forward. That's how winning is done !

Eye of the tiger man!

Suc7 ijzervretende brulkikker!

• Like
Waarderingen: Loo
  • Topic Starter Topic Starter
  • #6.639
thanks bro's!:thumbup:

WOENSDAG

Iets betere training dan de voorgaande. Begin weer een pomp in m'n borst te krijgen. Triceps blijft nog k*t, spierconditie moet omhoog, hij is na borst al uitgeput en dan moet ik nog aan triceps beginnen.
Bizar trouwens; nauwelijks biceps getraind en vandaag echt brute spierpijn, ook in m'n aanhechting thv m'n elleboog. Vet retro, jaren niet gehad hahaha.

Borst

Bankdrukken
10 * 50
10 * 70
10 * 90
10 * 90

Schuindrukken
10 * 60
10 * 80 (1spot)
10 * 70
12 * 60

Dumbbell fly's
10 * 16
10 * 22
10 * 26
14 * 16 (superslow)

Triceps

Dips
5 * 10 * bw

C.G.B.P
10 * 50
10 * 40
10 * 40
10 * 40

Voeding

Op m'n werk nog te weinig gegeten, post work out wel wat decent voeding erin geknald.

08.00 bord brinta + whey shake + creatine (biergist + vit C + multi)
10.30 4 boterhammen met 125 gram kipfilet
13.00 2 boterhammen met 75 gram kipfilet
15.00 2 boterhammen met 75 gram kipfilet
17.00 halve banaan (onderste helft was verrot) + 4 mueslirepen + whey shake + creatine
18.00 trainen
19.30 AA + creatine + whey shake + dextrose
20.30 bord rijst + groenten + 250gram zalm (biergist + visolie + vit E)
22.30 3 pannekoeken met stroop, 500gram magere kwark

Mooie training Loo! Je Bench is nog steeds machtig en owned die van mij in ernstige levels. :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven