Fitness Seller

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
als ik het echt druk heb neem ik altijd een havermoutshake met een banaan erbij, op voorhand gemaakt en in de frigo gestoken op school (weet niet of dat op je werk gaat)

misschien handige tip voor je:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.662
als ik het echt druk heb neem ik altijd een havermoutshake met een banaan erbij, op voorhand gemaakt en in de frigo gestoken op school (weet niet of dat op je werk gaat)

misschien handige tip voor je:)

ik vond dit wel handige tips, ik ga me zondag eens ff goed verdiepen in een makkelijke manier om extra carbs tot me te nemen;

Zelf neem ik 2 maal daags (ontbijt en in de middag) een shake van 45gr whey met 120 gr fine scottish oats, met water. Lost perfect op, helemaal geen klonten, snel weg, en toch die witjes en complexe carbs binnen. Misschien een idee?

Oats:
http://www.bulkpowders.co.uk/product.php/267/0/ultra_fine_scottish_oats/

100gr:
Energy: 1525kJ, 361kcal

Protein: 11g

Carbohydrates: 61.1g of which sugars: 1.5g

Fat: 8.1g of which saturates: 1.6g of which mono unsaturates: 3.8g of which poly unsaturates: 2.7g

Dietary Fibre: 8.5g

XXL Complex Carb Gainer!

http://www.xxlnutrition.nl/best_product/167/XXL%20Nutrition/Complex%20Carb%20Gainer

"Het unieke aan de Complex Carb Gainer is dat het geen enkelvoudige koolhydraten (suikers)bevat."

Daar heb ik een emmertje van weggetikt toen mn verstandskiezen getrokken waren :)

Ik doe trouwens hetzelfde als crackerjack, maar dan gewoon met brinta. Goed te doen.

Die complex carb gainer van XXl is toch gewoon oats met protein... Ofwel hetzelfde als brinta met melk en eiwitpoeder.. Hoef je geen shakies voor te kopen. Edit: zie dat het zo'n 390 kc's per 100 gram is, zelfde als brinta dus zo'n beetje (360). Alleen brinta is een stuk goedkoper.

Als je brinta gebruikt, maximaal 50gr per keer, anders wordt het zo'n dikke smurrie en krijg je het echt niet meer door je keel heen ;)

Als je brinta gebruikt, maximaal 50gr per keer, anders wordt het zo'n dikke smurrie en krijg je het echt niet meer door je keel heen ;)
ik neem sochtends 70gr tot 100gr brinta met 500 ml melk, in de blender, en vloeibaar drie glaasjes atten. Laat je het staan wordt het dik.

wat voor mueslirepen zijn da?

daarom dat ik havermout drink.

kun je maklijk 150 gram wegwerken op 5 minuten, daar whey, een banaan en melk bij = 800 kcal op 5 minuten. veel beter kan niet als je buiten de mcdonalds blijft;)

Wat een stelletje achterlijke pisnichten met hun troetelbeertjes avatars. Het zijn ook echt wel weer alle volgelingen types hehehe

Loo lekker bezig kerel back on track. Voeding hoeft niet persee 8 keer als je het in 4 of 5 keer kan doen ook goed gewoon grotere porties.

s6 bro

kun je maklijk 150 gram wegwerken op 5 minuten, daar whey, een banaan en melk bij = 800 kcal op 5 minuten. veel beter kan niet als je buiten de mcdonalds blijft;)

100gr brinta icm 400ml melk is ook gewoon goed te doen. wel dik maar gewoon doorbuffelen

Wat een stelletje achterlijke pisnichten met hun troetelbeertjes avatars. Het zijn ook echt wel weer alle volgelingen types hehehe

Loo lekker bezig kerel back on track. Voeding hoeft niet persee 8 keer als je het in 4 of 5 keer kan doen ook goed gewoon grotere porties.

s6 bro

Geil troetel beertje dat je bent.

Ik doe het met water (en whey) in de shakebeker... Gaat natuurlijk geen 500ml in dan zit die al vol.

Maar ik drink twee van dat soort shakes sochtends dus kom zo ook wel aan mn calorieën :). De eerste keer deed ik dus wel gewoon 100gr in de shakebeker. Respect als je het dan nog wegkrijgt ;)

Goed dat die knie beter is! Nice beentraining al.

Je hebt iig weer spirit toch. :)
Misschien is het een ideetje iets met jezelf af te spreken over je drankgebruik/feesten 1 x per 2 weken ofzo?

Duidelijke haalbare doelen stellen, anders blijf je op en neer gaan als ik het zo lees.

Gewoon concreet geen bullshit meer.

Mja met brinta kun je inderdaad niet veel in shake doen, en je moet t ook snel wegdrinken. Ik dacht altijd dat als je gewone havermout gaat malen in een koffiemolentje dat dan GI zou stijgen maar blijkbaar is dit niet significant. Zelf ben ik weg van die oats want die zijn al zo fijn, kun je echt veel in je beker dumpen. Las laatst dat GI tussen 60 en 70 ligt wel, dus zo 'ultralow' is het niet trouwens. Ideaal als 2e PWO shake. Goed genoeg voor ontbijt.

brinta wordt van die dikke tjap man, zeker wanneer het meer dan 100gram is.
havermout blendere, whey erbij en klaar.
120gr geblenderde havermout met 40gr whey krijg je makkelijk met een halve liter water weg. en het is nog goedkoper.
wat crackerjack zegt, als 2e pwo en ontbijt zo gebruik ik het ook.

s6 bro

En helemaal nu je zo buff bent :eyebrow:

---------- Toegevoegd om 08:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:08 ----------

Haal nou een zak hondebrokken ehhh mutant mass van pvl. Dat zet zoden aan de dijk ;)

en nee, dat bestaat niet uit suikers, dat spul rockt!

• #6.677
DONDERDAG

Benen. 2e keer in maanden, eerste keer voluit.
Nog last van m'n onderrug en hamstrings van deadliften. Verder wel tevreden; gewicht is "acceptabel" en knie voelt pijnloos aan. Dat ben ik niet gewend.:D

Wheels

(warm up ; 3 x 20hh leg extensions superset 3 sets squat 20x20)

Fullsquat
12 * 60
12 * 80
10 * 100 (belt)
12 * 80

Leg press (plate loaded)
12 * 100
12 * 200
12 * 250
12 * 200

Seated leg curl
12 * 45
10 * 65
10 * 65
12 * 45 (1sec hold)

Leg extensions
12 * 50
12 * 65
12 * 75
12 * 75

Kuiten

Standing calve raises
20 * 100
20 * 150
20 * 200
20 * 200

Seated calve raises (1min rest)
20 * 30
20 * 30
20 * 30

Voeding

druk met werken...

08.00 bord brinta + whey shake + creatine (biergist + vit C + multi)
11.00 4 boterhammen met 150gram kipfilet
14.00 mc chicken menu
16.00 2 boterhammen met 75gram kipfilet
17.00 5 mueslirepen + whey shake + creatine
18.30 - 20.00 trainen
direct na trainen AA met creatine + whey shake met dextrose
21.00 150gram rijst + 6 eieren (biergist + visolie + vit E)
23.00 bord cruesli + 500gram kwark (vit C)

VRIJDAG

Slecht gegeten.
Te laat klaar met werken, geen tijd meer om te trainen.
S'avonds nog een verjaardag. 03.00 thuis. ke*ker!

Zaterdag

Werken van 09.00-17.00
****ING spierpijn in m'n benen.
s'avonds weer een feestje. Slecht gegeten maar wel nuchter gehouden. 02.30 thuis.

Zondag

30 min cardio

Buik

crunches 4 * 25hh
hanging knee raises 4 * 15hh
ab-machine 3 * 20hh op 45kg

Benen

Nog steeds gruwelijke spierpijn, daarom een extra hersteltraining ingelast; bloed erin pompen en rekken/strekken.

Evaluatie afgelopen week;

Erg drukke week, 6 dagen gewerkt, en op vrijdag en zaterdag een verjaardagsfeestje. Maar het was ff nodig. Maatje van me zat in nood. Uiteindelijk wel zwaar geld verdiend dus dat verzacht het leed. Jammer genoeg een matige trainingsweek. Maar vanaf deze week ben ik van plan ff volgas hardcore te knallen.

Merk je al wat vooruitgang in je fysiek?

Komop Loo, volgend week moet je volop aan de bak anders blijf je maar uitstellen.

• #6.680
MAANDAG

Wederom weinig tijd om te trainen, daarom alleen borst gepakt.
Borst ging redelijk, geen spiervermoeidheid of verzuring meer gelukkig. Pomp zit er al beter in. Nou nog groeien :D

Borst

Bankdrukken
10 * 50
10 * 70
10 * 90
10 * 90

Schuindrukken
10 * 60
10 * 80
10 * 80 (spot)
10 * 60

Dumbbell fly's
10 * 14
10 * 20
10 * 26
10 * 26

Voeding

half 12 wakker.:o

12.00 bord brinta + whey shake
14.00 4 boterhammen + 4 eieren (vit C + multi)
17.00 bord pasta + 150gram tonijn + creatine (visolie + vit E)
19.00 trainen
20.00 AA met creatine + whey shake met dextrose
21.00 bord stamppot + 250 gram biefstuk (visolie)
23.30 100gram noten + 500 gram kwark (vit C)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven