- Waardering
- 383
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 28%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MAANDAG
Wederom weinig tijd om te trainen, daarom alleen borst gepakt.
Borst ging redelijk, geen spiervermoeidheid of verzuring meer gelukkig. Pomp zit er al beter in. Nou nog groeien
Borst
Bankdrukken
10 * 50
10 * 70
10 * 90
10 * 90
Schuindrukken
10 * 60
10 * 80
10 * 80 (spot)
10 * 60
Dumbbell fly's
10 * 14
10 * 20
10 * 26
10 * 26
Voeding
half 12 wakker.
12.00 bord brinta + whey shake
14.00 4 boterhammen + 4 eieren (vit C + multi)
17.00 bord pasta + 150gram tonijn + creatine (visolie + vit E)
19.00 trainen
20.00 AA met creatine + whey shake met dextrose
21.00 bord stamppot + 250 gram biefstuk (visolie)
23.30 100gram noten + 500 gram kwark (vit C)
Eiwit benadeelt de opname van creatine? Bron?Ik zie dat je na training AA met creatine neemt en whey met dextrose; maar proteine benadeelt de opname van creatine, daarom altijd half uurtje wachten met whey na creatine is het principe geloof ik..
Lekkere benches en fly's, voeding komt weer op gang zie ik, nice!
Lekker gewerkt Loo-tje even die borst uit elkaar geklapt.
Voeding is ook netjes man-->![]()
sterke chest, nu nog op tijd opstaan voor je 1e maaltijd en je bent right on track![]()
Gaat iets beter eh? Wel jammer dat je geen tijd hebt man... maja, komt ook wel weer eh..
Vreten is nog niet echt geweldig makker... maar beter dan vorige week. Hou het nu ff vast, anders gaat het met trainen ook k*t eh?
Kom op Loo, laat zien dat je DBB ownt![]()
Waarom drink je eigenlijk zoveel AA'tjes? Die dextrose is toch wel genoeg in principe?
Ik zie dat je na training AA met creatine neemt en whey met dextrose; maar proteine benadeelt de opname van creatine, daarom altijd half uurtje wachten met whey na creatine is het principe geloof ik..
degelijke training en voeding....maar WTF half 12 opstaan![]()

ik ga ff voor je kijken

Ik denk zelf dat het belang van suikers na de training wel beetje overdreven is. Zolang je gewoon een goede maaltijd krijgt.
Ik neem het zelf ook wel gewoon voor de zekerheid, wetenschap is er ook nog niet helemaal uit geloof ik.
Dat zal altijd een eeuwige discussie blijven, net zoals de invloed van cortisol-vorming tijdens (langere) trainingen.
Je zal altijd mensen hebben die zeggen; die post-wo shake of drank is niet zo belangrijk.
Ik zeg; het is een kleine moeite, en er zijn toch wel erg veel aanwijzingen dat het wel degelijk een significante werking heeft dus ik zie eigenlijk geen enkele reden om het niet te doen....

Wie zegt dan dat het niet werkt en waar is discussie over?