ahaha, je bent er weer Loo! Nice lifts kerel

Ja, no-xplode rockt idd
Hoest met vreten, nog steeds treurig of valt het mee?
wat vond je zelf van die dinsdag bro?
potverdomme loo deed jij DL touch and go--> p*ssy
Nette workout bro.....and no-xplode ga je dus retegoed op je had crack al eens geprobeerd toch of niet...en dit vind je dus beter?
Dream team weer united netjes bro een t-maat help echt veel
hahaha ja man, ik deed op een gegeven moment 170 op reps en 180 of 190 kreeg ik niet eens van de grond. Dus ik ging ff informatie vergaren, toen bleek dat ik hem niet genoeg doodlegde waardoor ik eigenlijk helemaal niet voldoende het loskomen van de grond trainde. Dus sindsdien probeer ik hem na elke rep ff dood te leggen, dat is verdomme meteen 3x zo zwaar

Nu met 160 ook, de lock out is geen enkel probleem als ik eenmaal los ben ga ik als een speer omhoog zonder hitch, maar iedere keer dood gewicht pakken zuigt.
Maargoed ik ga dit ff een tijdje doen, ik vind het nu wel ff prima dat er niet zoveel gewicht op de bar zit, en dan weer een tijdje touch and go met zwaarder gewicht doen, dat vind ik voor de pomp toch lekkerder.
Die crack moet ik nog proberen, thanks voor het herrineren zal hem zo ff bestellen.
Ik gebruik ook wel es NO-Xplode. Kan nou niet zeggen dat het me zo geweldig is opgevallen. It's al in the mind bro.
Ik heb in die tijd dat ik train al talloze supplementen de revu zien passeren, en ik geloofde er nooit zo in (op creatine na). Tot ik een aantal ervaren jongens over no-xplode hoorde. Ik dacht; gasten waar hebben jullie het over jullie zijn ****ing beesten en dan ga je mij vertellen dat no-xplode heftig is en werkt?
Dus ik werd nieuwsgierig en ik kan echt voor 1000% zeker zeggen dat het werkt, niet alleen placebo-effect.
Je wordt niet sterker ervan, je krijgt niet een brute pomp ervan, maar de drive en focus is zeker weten beter. Ik kan beter doorgaan, agressief, een beetje hyper, gewoon knallen, doorgaan, no pain no gain.
En na de training ben ik helemaal verrot, beetje duizelig, misselijk, ****ing bezweet, omdat ik alles gegeven heb. En zo hoort het ook.
Nee die shit werkt zeker, het is geen wondermiddel maar het doet zeker wat, zonder twijfel. Het is geloof ik ook een van de best verkochte supps van het moment.
Misschien moet je wat intensiever trainen bro, misschien merk je dan wel verschil
gehehehe
Nou, die crack deed anders aardig zijn best, maar ik gebruik het nu ff niet meer, ik wordt zonder al misselijk in de gym, laat staan dat ik het met doe, dan kots ik het hele kracht honk onder...
Ik krijg het ook richting het einde van m'n training en op weg naar huis, duizelig, warm, misselijk. Maakt niks uit zolang de training maar goed is.
Kijk aan Loo! Decent voedsel en dito training! Weer back on track!
Gister was een nette dag ja.
Vandaag ook ff goed eten tijdens m'n rust dag, en hopen dat ik morgen niet teveel last heb van m'n hams tijdens een brute wheels-training