JoHn87
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 7
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Biergist is een schimmel waarvan de cellen worden samengeperst en gedroogd. Het is een rijke bron van chroom, een mineraal dat noodzakelijk is voor de suikerstofwisseling. Chroom vormt de verbinding tussen insuline en glucose en vergroot daardoor de effectiviteit van insuline. Een verminderde effectiviteit van insuline, dat het lichaam tracht te compenseren door meer insuline aan te maken, kan leiden tot verminderde glucosetolerantie of diabetes. Biergist bevat onder meer vitaminen van het B-complex, die het lichaam gebruikt om energie uit voedsel te halen. Het gebruik van biergist wordt wel eens aangeraden als men zich moe en lusteloos voelt of last heeft van diarree.
Staat er nog een winter bulk kuurtje in de planning?
Hehe, had zelf al wel gezocht, maar vroeg me meer af waar JIJ het voor nam?
Helder iig!
waar haal je zo'n biergisttabs?
ik heb er nog nooit van gehoord![]()
Toen ik net terug kwam uit Bali toen kon ik wel janken en dacht ik; goddamn als ik niet snel m'n kilo's terug heb dan pak ik een kuurtje, nood breekt wet.
Maar ik moet zeggen dat sinds afgelopen week wel weer lekker gaat, ik ben weer aan het groeien (ook in kracht). Dus nu denk ik er weer heel anders over; ik heb niet zo'n zin in spuiten, puisten, een dip na de kuur, etc.
Ik heb/had een tijdje last van wat verminderde stofwisseling/eetlust, dus ik ging me wat verdiepen in iets om hem te boosten.
Zo kwam ik op biergist uit.
En naast een verbeterde stofwisseling is het ook nog goed voor tal van andere processen. En het is vooral niet al te duur.
Vandaar dat ik het in m'n dieet hou.
Ik haal ze trouwens bij de etos.
Loo je zij dat je ooit kuurde..; negatieve ervaringen? Zoja wat en wat hebje gebruikt als we het mogen weten?
En ben je ooit van plan nog eens te kuren?
ga zo door buffel!
Morgenavond heb ik een groot verjaardagsfeest van m'n baas, ergens een zaal afgehuurd met bandje etc, dus dat zal wel een aardig gekkenhuis worden. Ik ga gewoon lekker een baco'tje drinken, maar wel zondag m'n wekker zetten om m'n eerste meal te pakken. **** it je moet ook plezier maken af en toe.
Fijn weekend beesten.

WEEKEND
Zaterdag overdag nog goed gegeten, zaterdagavond is het zoals verwacht finaal uit de hand gelopen.
Ontelbaar veel baco's gedronken. Zondag nog wel heel fanatiek de wekker om 10.00 gezet om te eten, maar daarna heb ik gewoon weer de hele dag op bed gelegen. Voeding om te huilen dus. Achja af en toe moet je ff de joker inzetten. Het was iets van twee maanden geleden dat ik gedronken had.
Maandag
start week 4 van schema > compound + isolatie erbij
Matig dagje. De straf van het weekend. Slecht gegeten en ook matige training. Wel weer sterker dan de week ervoor, maar niet sterk genoeg. Had ook nog wat spierpijn in m'n front delts van vrijdag (k*t eten het weekend = slecht herstellen).
Borst
Bankdrukken
10 * 60
10 * 80
10 * 95
8 * 95
Schuindrukken
10 * 60
10 * 80
10 * 80 (2spot)
Schuine db fly's
10 * 18
10 * 26
11 * 26
Standing cable fly's
10 * 10
10 * 15
10 * 20
Triceps
Dips
12 * bw
14 * bw
14 * bw
14 * bw
C.G.B.P
7 * 50
10 * 50
12 * 40
Rope pull down
12 * 20
12 * 30
12 * 25
Voeding
Matig. Overdag zelfs nog ff geslapen
12.00 bord brinta + whey shake
14.30 bord pasta + 150 gram tonijn (creatine + vit C + multi)
16.00 banaan + whey shake
18.00 bord aardappelpuree/prei + whey shake
19.00 trainen
post work out; AA + creatine
21.00 125 gram rijst + 6 eieren
23.30 100 gram noten + 500 gram kwark (visolie)
training en voeding gaan weer goed looloo keep it up!
Nee en Nee.
Daar is al zovaak discussie over geweest in dit log en de tendens op dit forum is dat het een shitload aan haters aan trekt en een discussie over voor en tegens uitlokt dus ik heb niet echt de behoefte om het er over te hebben. Ik ben al redelijk vaak "aan de tand gevoeld" en alles al van a tot z uitgelegd dus vandaar.