Fitness Seller

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Zo voelt er eentje zich aangevallen..zullen de hormoontjes wel zijn haha.

Heb trouwens nooit iets ten nadele van Loo's fysiek gezegd, dus goed lezen voor je de t*fus uitdeelt ;)

Heb het vaak genoeg gezien in de sportschool, gasten nemen kuurtje, zijn in 1 maand flink gespierd en na weer 1 maand dondert het inelkaar en hebben ze hun oude vorm weer terug voor de kuur.

Door gebrek aan kennis, die figuren weten niet wat kuren is en ik zelf kies ervoor niet te kuren.

Ik heb meer respect voor de mensen die het op eigen kracht bereiken, dus waarom jij met zo'n zwak begaafd antwoord komt volg ik eff niet..

Je zegt dat Loo niet MAN genoeg is en dat hij geen karakter heeft... Bewijst alleen maar dat je gewoon geen idee hebt wat kuren inhoudt.

Bewijs je alleen maar meer door 2 jaar geleden een topic te openen over '25 StRoMba pilletjes' wat je 'wel leuk lijkt om te proberen'. Ben trouwens wel benieuwd naar het fysiek wat jij in die twee jaar hebt opgebouwd. Al van je 21% BF pens afgekomen?? (zoniet voor mij het bewijs dat JIJ iig al helemaal geen wilskracht en karakter hebt)

Ik plakte een text die ik wel humoristisch vond met zeker een kern van waarheid.

2 jaar geleden KREEG ik die stromba pilletjes die zonde vond om weg te gooien en heb ze uiteindelijk NIET gebruikt.
een specifieke vraag aan het forum dat mij daar geschikt voor leek, merk/procuct gericht.
Neem aan dat mensen die "wel" verstand van kuren hebben ook per product informeren ipv alles over 1 kam scheren. ;)

Weet in zijn algemeen wat kuren kan betekenen dus je beschuldiging is ongegrond vriend.

Vele mensen die de sport beoefenen denken er wel is overna, juist omdat het allemaal dan zoveel makkelijker gaat.
Denk dat jij degene bent die niet weet wat kuren is, maar zal het topic niet verder vervuilen met het reageren op frustratie van jou.

PM me dan maar ;)

Sorry pik maar ik ga dus echt niet meer tijd verspillen individuele e-riddertjes te bekeren. ;)

Prima, deed het voor jou. ;)

Zo voelt er eentje zich aangevallen..zullen de hormoontjes wel zijn haha.

Heb trouwens nooit iets ten nadele van Loo's fysiek gezegd, dus goed lezen voor je de t*fus uitdeelt ;)

Heb het vaak genoeg gezien in de sportschool, gasten nemen kuurtje, zijn in 1 maand flink gespierd en na weer 1 maand dondert het inelkaar en hebben ze hun oude vorm weer terug voor de kuur.

Door gebrek aan kennis, die figuren weten niet wat kuren is en ik zelf kies ervoor niet te kuren.

Ik heb meer respect voor de mensen die het op eigen kracht bereiken, dus waarom jij met zo'n zwak begaafd antwoord komt volg ik eff niet..

train je toevallig bij mij in de sportschool ? Volgens mij heb je het over mij?
Waar kom je vandaan?

Volgens mij heeft hij het niet persoonlijk over jou, waar haal je dat uit dan?

Amsterdamse zelfspothumor kip..

geeef mij ook eens wat -->:popcorn:

Onze expert van anabolen heeft dit topic geopend!
19 jaar en wel leuk om ff te proberen:roflol:

Ik heb van een vriend die gestopt is met bodybuilding stromba gehad, 25 pillen.

Ik ben nu 19 jaar en vroeg me af of kwaad kon omdat ik overal lees dat je tot je 21ste groeit en anabolen/steroide je groeischijven sluiten.

Nu vroeg ik me af is dit niet te testen of je nog groeit zonder allerlij scans bij het ziekenhuis.

Ik heb het gekregen dus vind eerlijk gezegt ook wel leuk om eff te proberen alleen gaat mijn gezondheid voor alles !

Graag jullie meningen iedereen alvast bedankt

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #6.809
Nee en Nee.

Daar is al zovaak discussie over geweest in dit log en de tendens op dit forum is dat het een shitload aan haters aan trekt en een discussie over voor en tegens uitlokt dus ik heb niet echt de behoefte om het er over te hebben. Ik ben al redelijk vaak "aan de tand gevoeld" en alles al van a tot z uitgelegd dus vandaar.

profetische woorden :rolleyes:

Nice dat het weer de goede kant op gaat Loo.
Over feestjes gesproken: nog amsterdam dance event meepakken? Ben zaterdag wel bij een of ander feestje te vinden daaro.

Hoe staat het met je chick trouwens? Nog steeds tot over je oren verliefd?

Ik heb geen zin om tig bladzijdes terug te lezen. Maar ga je echt kuren loo?

Geen hater, maar wel een verhaal op waarheid gebasseerd:

I Said it before and i'll say it again : ANYONE WHO USES STEROIDS HAS A LOSERS MENTALITY

What does it mean when an athlete turns to steroids use? It means he doesn't think he can do it on his own.

think about that for a second

Now consider this

What ARE anabolic steroids?

Anabolic steroids are synthetic male hormonos.

Male hormones are what make you MAN

So if you take anabolic steroids, what are you admitting?

...You are admitting that you don't have enough of what it takes to be a MAN
========================================================

Met een kuurtje kan iedereen "breed" worden.
Dacht juist bij het volgen van deze log de trainingen van iemand te lezen die alles bereikt heeft op pure wilskracht en doorzettingsvermogen, karakter dus.

Ieder zijn keuze, je trainingen gaan wel weer de goede kant op.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/stromba-op-19e-94313/

pwned ;)

WEEKEND
Zondag nog wel heel fanatiek de wekker om 10.00 gezet om te eten

12.00 bord brinta + whey shake
14.30 bord pasta + 150 gram tonijn (creatine + vit C + multi)
16.00 banaan + whey shake
18.00 bord aardappelpuree/prei + whey shake
19.00 trainen
post work out; AA + creatine
21.00 125 gram rijst + 6 eieren
23.30 100 gram noten + 500 gram kwark (visolie)

Je liegt! :o

@ Xtralarge, is dat Lenn op je foto?

Daster;4288269Ik ken er genoeg die 5 of 6 kuurtjes gehad hebben en bij lange na het fysiek van Loo niet hebben. Ook met kuren blijft karakter van wezenlijk belang om je te onderscheiden van de rest.[/QUOTE zei:

• #6.817
Herkuul is een mooi voorbeeld.

BDW: in de maatschappij wordt zo kortzichtig over kuren gedaan, dan ben je op een bb forum... En gaat het door. Typisch :P

---------- Toegevoegd om 14:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:10 ----------

Herkuul is een mooi voorbeeld.
:lol: herkuul is een randdebiel. No offence :rolleyes:

Laatst bewerkt:
  • #6.819
Iedereen heeft altijd z'n zegje klaar zodra het over anabolen gaat, dat blijkt wel weer in dit log ondanks dat ik toch benadrukt heb dat ik niet zo'n zin heb in de zoveelste discussie over a.s

De mensen die het hardst roepen hoe "zwak anabolen-gebruikers wel niet zijn" zijn vaak de meest onwetenden en hebben vaak zelf een belabberde fysiek. Ik train nou al talloze jaren en het zijn altijd de wat zwakkere personen die over andere jongens roepen "ja maar hij zal wel gebruiken, of hij speelt vals, of ik verdenk hem ervan te kuren bij het leven". Ze zijn er bijna door geobsedeerd.
Ik denk dan maar 1 ding; shut the **** up en zorg dat je zelf groot wordt ipv iedereen die beter dan jou is af te zeiken.
Ik ben die fase al lang voorbij, je ziet er goed uit of niet. Period. En die eindeloze discussie over wel of niet gebruik is useless.

Voor mezelf; ik ben voorlopig zeker niet van plan te kuren, ik weet dat ik nog voldoende in m'n mars heb om in ieder geval op m'n oude niveau te komen, maar ik sluit zeker niet uit dat ik in de toekomst nog een keer ga kuren. Alleen de tijd is er nu niet voor.

Over en sluiten.

Iedereen heeft altijd z'n zegje klaar zodra het over anabolen gaat, dat blijkt wel weer in dit log ondanks dat ik toch benadrukt heb dat ik niet zo'n zin heb in de zoveelste discussie over a.s

De mensen die het hardst roepen hoe "zwak anabolen-gebruikers wel niet zijn" zijn vaak de meest onwetenden en hebben vaak zelf een belabberde fysiek. Ik train nou al talloze jaren en het zijn altijd de wat zwakkere personen die over andere jongens roepen "ja maar hij zal wel gebruiken, of hij speelt vals, of ik verdenk hem ervan te kuren bij het leven". Ze zijn er bijna door geobsedeerd.
Ik denk dan maar 1 ding; shut the **** up en zorg dat je zelf groot wordt ipv iedereen die beter dan jou is af te zeiken.
Ik ben die fase al lang voorbij, je ziet er goed uit of niet. Period. En die eindeloze discussie over wel of niet gebruik is useless.

Voor mezelf; ik ben voorlopig zeker niet van plan te kuren, ik weet dat ik nog voldoende in m'n mars heb om in ieder geval op m'n oude niveau te komen, maar ik sluit zeker niet uit dat ik in de toekomst nog een keer ga kuren. Alleen de tijd is er nu niet voor.

Over en sluiten.

Dat is jouw kant van het verhaal.
Ik zie juist vaak dat mensen die een belabberd fysiek hebben kiezen voor anabolen uit gemakzucht.

Neemt niet weg dat erook mensen zijn die het wel verstandig gebruiken en dat is verder prima, ieder zijn keuze, maar het grootste deel denkt gewoon eff snel massa aan te komen.
En dat soort figuren zorgen voor een slechte naam van de sport.

Begrijp me niet verkeerd heb niks tegen anabolen, maar naturel vind ik een mooiere manier op eigen lichaamskracht.

Is jouw log dus zal hier verder niet op ingaan, vertel ons maar hoe je erbij staat, is veel intressanter.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven