- Waardering
- 852
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 9%
Niet op dit board misschien... Maar bij mij op de sportschool wel een stuk of 10.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet op dit board misschien... Maar bij mij op de sportschool wel een stuk of 10.
Ik denk dan maar 1 ding; shut the **** up en zorg dat je zelf groot wordt ipv iedereen die beter dan jou is af te zeiken.
Ik ben die fase al lang voorbij, je ziet er goed uit of niet. Period.
Iedereen heeft altijd z'n zegje klaar zodra het over anabolen gaat, dat blijkt wel weer in dit log ondanks dat ik toch benadrukt heb dat ik niet zo'n zin heb in de zoveelste discussie over a.s
De mensen die het hardst roepen hoe "zwak anabolen-gebruikers wel niet zijn" zijn vaak de meest onwetenden en hebben vaak zelf een belabberde fysiek. Ik train nou al talloze jaren en het zijn altijd de wat zwakkere personen die over andere jongens roepen "ja maar hij zal wel gebruiken, of hij speelt vals, of ik verdenk hem ervan te kuren bij het leven". Ze zijn er bijna door geobsedeerd.
Ik denk dan maar 1 ding; shut the **** up en zorg dat je zelf groot wordt ipv iedereen die beter dan jou is af te zeiken.
Ik ben die fase al lang voorbij, je ziet er goed uit of niet. Period. En die eindeloze discussie over wel of niet gebruik is useless.
Voor mezelf; ik ben voorlopig zeker niet van plan te kuren, ik weet dat ik nog voldoende in m'n mars heb om in ieder geval op m'n oude niveau te komen, maar ik sluit zeker niet uit dat ik in de toekomst nog een keer ga kuren. Alleen de tijd is er nu niet voor.
Over en sluiten.
Ik heb geen zin om tig bladzijdes terug te lezen. Maar ga je echt kuren loo?
Hahaha ****ing bullshit, ouwe rellert. Sneaky een rel proberen op te zetten, ik ken jou soort.
Hahaha ****ing bullshit, ouwe rellert. Sneaky een rel proberen op te zetten, ik ken jou soort.
Nice dat het weer de goede kant op gaat Loo.
Over feestjes gesproken: nog amsterdam dance event meepakken? Ben zaterdag wel bij een of ander feestje te vinden daaro.
Hoe staat het met je chick trouwens? Nog steeds tot over je oren verliefd?
Ik heb geen zin om tig bladzijdes terug te lezen. Maar ga je echt kuren loo?
hehehe the mirror in may/june is all that counts....
Hardcore training vanavond ?

Ja jij kent mij echt door en door he?
Hey in het vervolg trouwens, als ik een post aan jou richt typ ik hem wel in het rose oke? Dan kun je me andere posts negeren, succes!
Thanks ouwe.
Helaas kan ik zaterdag niet, ik heb verdomme elke zaterdag wel wat.
Als je alleen bent dan is het nog vrij makkelijk om jezelf in een sociaal isolament te plaatsen maar m'n vriendinnetje zorgt er wel voor dat er elke zaterdag een sociale bezigheid is, zowel in haar of mijn sociale kringetje.
Dus ja; nog steeds verliefd, niet tot over m'n oren, maar het gaat nog steeds goed. Laatst kreeg ik bijna een hartaanval toen ze zei; "ik begin steeds meer van je te houden", maar ik wimpelde het snel af met een kus zodat ze geen weder; "ik hou ook van jou" antwoord kreeg.

Prima rugtraining Loo. Nog eens van plan om die deads met wat lagere reps te doen? Zo 3 sets van 10 reps naar je max set kost zoveel energie.
Voor mezelf; ik ben voorlopig zeker niet van plan te kuren, ik weet dat ik nog voldoende in m'n mars heb om in ieder geval op m'n oude niveau te komen, maar ik sluit zeker niet uit dat ik in de toekomst nog een keer ga kuren. Alleen de tijd is er nu niet voor.
Over en sluiten.

lol
nee Loo gaat zeker niet kuren, gezien die elke keer ALS hij zijn oude niveau haalt of overstijgt weer finaal de herhaling in gaat.... epic circle of fail...... het hoort gewoon bij zijn routine, lijkt wel bijna of je je erdoor voedt en als je genoeg hebt kotst je alles uit en begin je weer met voeden
dus nee, kuren gaat Loo nooit doen, is ie ook te klein voor trouwens![]()

hoi MarcJ
leuk dat je af en toe nog ff komt kijken.
tot de volgende keer!

hoi MarcJ
leuk dat je af en toe nog ff komt kijken.
tot de volgende keer!
!!!Dat werkt ook andersom. Hoe meer je eet hoe hoger je stofwisseling zal zijn, je moet de kachel vol laten branden.Ik zou eigenlijk ook iets hoger in carbs willen zitten maar ik krijg het nog niet echt weg. Ik doe eigenlijk ook jack ****ing shit per dag, dus ik verbrand weinig. Maar als ik weer meer spiermassa ga pakken dan gaat m'n stofwisseling automatisch omhoog = meer eten.