AndroidHealthClinic

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik denk dan maar 1 ding; shut the **** up en zorg dat je zelf groot wordt ipv iedereen die beter dan jou is af te zeiken.
Ik ben die fase al lang voorbij, je ziet er goed uit of niet. Period.

hehehe the mirror in may/june is all that counts....

Hardcore training vanavond ?

Iedereen heeft altijd z'n zegje klaar zodra het over anabolen gaat, dat blijkt wel weer in dit log ondanks dat ik toch benadrukt heb dat ik niet zo'n zin heb in de zoveelste discussie over a.s

De mensen die het hardst roepen hoe "zwak anabolen-gebruikers wel niet zijn" zijn vaak de meest onwetenden en hebben vaak zelf een belabberde fysiek. Ik train nou al talloze jaren en het zijn altijd de wat zwakkere personen die over andere jongens roepen "ja maar hij zal wel gebruiken, of hij speelt vals, of ik verdenk hem ervan te kuren bij het leven". Ze zijn er bijna door geobsedeerd.
Ik denk dan maar 1 ding; shut the **** up en zorg dat je zelf groot wordt ipv iedereen die beter dan jou is af te zeiken.
Ik ben die fase al lang voorbij, je ziet er goed uit of niet. Period. En die eindeloze discussie over wel of niet gebruik is useless.

Voor mezelf; ik ben voorlopig zeker niet van plan te kuren, ik weet dat ik nog voldoende in m'n mars heb om in ieder geval op m'n oude niveau te komen, maar ik sluit zeker niet uit dat ik in de toekomst nog een keer ga kuren. Alleen de tijd is er nu niet voor.

Over en sluiten.

+1

Zeer goed uitgangspunt, dat ontschiet bij de meeste mensen..

Hahaha ****ing bullshit, ouwe rellert. Sneaky een rel proberen op te zetten, ik ken jou soort.

Ja jij kent mij echt door en door he?

Hey in het vervolg trouwens, als ik een post aan jou richt typ ik hem wel in het rose oke? Dan kun je me andere posts negeren, succes!

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.827
Nice dat het weer de goede kant op gaat Loo.
Over feestjes gesproken: nog amsterdam dance event meepakken? Ben zaterdag wel bij een of ander feestje te vinden daaro.

Hoe staat het met je chick trouwens? Nog steeds tot over je oren verliefd?

Thanks ouwe.
Helaas kan ik zaterdag niet, ik heb verdomme elke zaterdag wel wat.
Als je alleen bent dan is het nog vrij makkelijk om jezelf in een sociaal isolament te plaatsen maar m'n vriendinnetje zorgt er wel voor dat er elke zaterdag een sociale bezigheid is, zowel in haar of mijn sociale kringetje.
Dus ja; nog steeds verliefd, niet tot over m'n oren, maar het gaat nog steeds goed. Laatst kreeg ik bijna een hartaanval toen ze zei; "ik begin steeds meer van je te houden", maar ik wimpelde het snel af met een kus zodat ze geen weder; "ik hou ook van jou" antwoord kreeg.

Maar eerlijk is eerlijk, ik ben wel redelijk mak geworden sinds deze chick. Ik ben de bindingsangst fase voorbij.
Nou nog een baantje, samenwonen, en een golden retriever met zo'n boeren zakdoek om z'n nek.

Hoe'st met jou bro, waar blijven die trainingen je log zakt weg naar bladzijde 3 en verder....

Ik heb geen zin om tig bladzijdes terug te lezen. Maar ga je echt kuren loo?

ik zit al een paar weken aan het witte goud, wel op blijven letten he.
Hij begint nou een beetje in te kicken.

hehehe the mirror in may/june is all that counts....

Hardcore training vanavond ?

i did my best...

Hahaha ****ing bullshit, ouwe rellert. Sneaky een rel proberen op te zetten, ik ken jou soort.

:D

Jammer om te horen man, maar succes met je gains. Ik hoop dat je zult behalen wat je wilt behalen.

• #6.829
DINSDAG

Goede training, intensiteit was goed. Weer zwaarder dan vorige week.
Nog geen Hatebreed, maar wel Mudvayne.
Zou wel leuk zijn als ik deze lijn van progressie nog een paar weken vast hou dan zit ik zo weer op m'n oude niveau.

http://www.youtube.com/watch?v=5lIpEo8jWes

Rug

Deadlift (1sec stop)
10 * 60
10 * 100
10 * 140
6 * 160 (belt)
10 * 100

Yates row
10 * 60
10 * 80
12 * 100
15 * 80

Wide grip pull down
12 * 50
12 * 70
10 * 80 + 10 * 40

Straight arm pull down
10 * 30
10 * 30
12 * 17,5

Biceps

Barbell curls
10 * 35
10 * 45
10 * 45

One arm db curl op scott bench
10 * 12
10 * 14
12 * 10

Voeding

10.00 bord brinta + whey shake (biergist)
12.30 125 gram rijst + 200 gram makreel (vit C + multi)
15.30 6 boterhammen + 125 gram kipfilet (biergist)
pre-workout; no-xplode
16.30 trainen
post-workout; AA + creatine, 15min later; whey shake + dextrose
19.30 bord pasta + 250gram tilapia (vit E + visolie)
22.30 100 gram noten + 500 gram kwark (biergist + vit C)

de discussie...ach ja - de zoveelste, is genoeg over gezegd nu.

doe gewoon je ding ouwe, sowieso goed dat je nog ff naturel doorknalt. op naar je oude niveau!

training ziet er goed uit, 6x160 DeadLift is niet tof, gewoon ****ing zwaar!
die one-arm db curls op scott bench zijn echt té bruut gewoon!

Ja jij kent mij echt door en door he?

Hey in het vervolg trouwens, als ik een post aan jou richt typ ik hem wel in het rose oke? Dan kun je me andere posts negeren, succes!

Ja, laten we dit maar via pm uitvechten.

---------- Toegevoegd om 18:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:50 ----------

Thanks ouwe.
Helaas kan ik zaterdag niet, ik heb verdomme elke zaterdag wel wat.
Als je alleen bent dan is het nog vrij makkelijk om jezelf in een sociaal isolament te plaatsen maar m'n vriendinnetje zorgt er wel voor dat er elke zaterdag een sociale bezigheid is, zowel in haar of mijn sociale kringetje.
Dus ja; nog steeds verliefd, niet tot over m'n oren, maar het gaat nog steeds goed. Laatst kreeg ik bijna een hartaanval toen ze zei; "ik begin steeds meer van je te houden", maar ik wimpelde het snel af met een kus zodat ze geen weder; "ik hou ook van jou" antwoord kreeg.

Dat was een hint van haar.:D

Goed bezig baas, mooie training weer, goede voeding, vaste relatie. Nog een tijdje en Loo gaar in zijn stationwagon naar de gym met zijn golden retriever achterin ;)

Prima rugtraining Loo. Nog eens van plan om die deads met wat lagere reps te doen? Zo 3 sets van 10 reps naar je max set kost zoveel energie.

• Like
Waarderingen: Loo
Weinig carbs of ligt het aan mij ???

• #6.835
Prima rugtraining Loo. Nog eens van plan om die deads met wat lagere reps te doen? Zo 3 sets van 10 reps naar je max set kost zoveel energie.

Thanks beest.

Ja, vanaf volgende week ga ik een paar weken 4 x 6 reps draaien.
Ik wilde na zo'n lange tijd niet deadliften eerst ff wat aan m'n techniek werken (met deadstop, zonder bounce), en met 10 reps kom ik niet zo hoog in gewicht = veiliger voor m'n tere onderruggetje. Maar de deads voelen goed aan nu dus ik ben er klaar voor om lager in reps te gaan en meer gewicht erop te gooien.

Weinig carbs of ligt het aan mij ???

Ik zou eigenlijk ook iets hoger in carbs willen zitten maar ik krijg het nog niet echt weg. Ik doe eigenlijk ook jack ****ing shit per dag, dus ik verbrand weinig. Maar als ik weer meer spiermassa ga pakken dan gaat m'n stofwisseling automatisch omhoog = meer eten.

Voor mezelf; ik ben voorlopig zeker niet van plan te kuren, ik weet dat ik nog voldoende in m'n mars heb om in ieder geval op m'n oude niveau te komen, maar ik sluit zeker niet uit dat ik in de toekomst nog een keer ga kuren. Alleen de tijd is er nu niet voor.

Over en sluiten.

lol

nee Loo gaat zeker niet kuren, gezien die elke keer ALS hij zijn oude niveau haalt of overstijgt weer finaal de herhaling in gaat.... epic circle of fail...... het hoort gewoon bij zijn routine, lijkt wel bijna of je je erdoor voedt en als je genoeg hebt kotst je alles uit en begin je weer met voeden

dus nee, kuren gaat Loo nooit doen, is ie ook te klein voor trouwens :p:p

• #6.837
lol

nee Loo gaat zeker niet kuren, gezien die elke keer ALS hij zijn oude niveau haalt of overstijgt weer finaal de herhaling in gaat.... epic circle of fail...... het hoort gewoon bij zijn routine, lijkt wel bijna of je je erdoor voedt en als je genoeg hebt kotst je alles uit en begin je weer met voeden

dus nee, kuren gaat Loo nooit doen, is ie ook te klein voor trouwens :p:p

hoi MarcJ :wave:

leuk dat je af en toe nog ff komt kijken.

tot de volgende keer!

Ik zou eigenlijk ook iets hoger in carbs willen zitten maar ik krijg het nog niet echt weg. Ik doe eigenlijk ook jack ****ing shit per dag, dus ik verbrand weinig. Maar als ik weer meer spiermassa ga pakken dan gaat m'n stofwisseling automatisch omhoog = meer eten.
Dat werkt ook andersom. Hoe meer je eet hoe hoger je stofwisseling zal zijn, je moet de kachel vol laten branden. ;)
Door weinig te eten forceer je je lichaam wel weinig te verbranden.
Hoe beter je stofwisseling hoe sneller je spiermassa wint en hoe sneller je je BF kunt laten droppen mocht je in een cut zitten.
Gouden regels van BFFM.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven