- Waardering
- 383
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 28%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat werkt ook andersom. Hoe meer je eet hoe hoger je stofwisseling zal zijn, je moet de kachel vol laten branden.
Door weinig te eten forceer je je lichaam wel weinig te verbranden.
Hoe beter je stofwisseling hoe sneller je spiermassa wint en hoe sneller je je BF kunt laten droppen mocht je in een cut zitten.
Gouden regels van BFFM.
Dat werkt ook andersom. Hoe meer je eet hoe hoger je stofwisseling zal zijn, je moet de kachel vol laten branden.
Door weinig te eten forceer je je lichaam wel weinig te verbranden.
Hoe beter je stofwisseling hoe sneller je spiermassa wint en hoe sneller je je BF kunt laten droppen mocht je in een cut zitten.
Gouden regels van BFFM.
Volgens mij hebben we het hier over Loo en hij sport momenteel hard en intensief lijkt me. Harder en intensiever is onzin om je stofwisseling sneller te laten werken. Vaker en meer eten, wel de juiste voeding en minder shakes. Ik zou zeggen lees BFFM. Ik weet dat jij andere methoden hanteerd maar ook jij hebt een stofwisseling die bijna stil staat als je op 1500kcal zit.-1
Dat werkt imo als je er harder en intensiever bij sport. Als je meer eet en je blijft hetzelfde
doen, wordt je gewoon vetter
Volgens mij hebben we het hier over Loo en hij sport momenteel hard en intensief lijkt me. Harder en intensiever is onzin om je stofwisseling sneller te laten werken. Ik zou zeggen lees BFFM. Ik weet dat jij andere methoden hanteerd maar ook jij hebt een stofwisseling die bijna stil staat als je op 1500kcal zit.

Ok goed om te lezen dat je weer wat hoger zit.
Je hebt zeker gelijk dat als je bijvoorbeeld 5000 kcal zit je niet nog een paar 1000 kcal meer moet eten voor een betere stofwisseling maar als je heel weinig eet dan MOET je lichaam wel je stofwisseling omlaag brengen. Dat is gewoon een overlevingsmechanisme van het lichaam. Dus als je weinig eet en je zou dat wat opvoeren dan gaat zeker wel je stofwisseling beter werken.
Ik heb het zelf een tijdje terug mogen ervaren en was van 5000kcal naar 2500kcal gegaan en mijn buikje bleef staan, begreep er niks van. Na BFFM gelezen te hebben begreep ik het en ben toen ruim 500kcal hoger gaan zitten. Vanaf dat moment zag je het vet verdwijnen. Ieder lichaam is anders dus het onderhoud niveau is anders maar door hiermee te experimenteren leer je je lichaam beter kennen en weet je dat lage kcal voedingen de boel vertragen.

Ok ik zal eens kijken, altijd interessant om nieuwe materie door te nemen.Ook waar
Ik vind het BFFM boek verre van slecht hoor, maar ik vind ook dat de mensen
zicht soms blind staren op alle formule'tjes en methodes die erin staan. En
zelfs voedingsdeskundige kunnen mis zijn. Kijk maar eens wat Chad Nicols bv
met Dennis Wolf deed. (en dat is imo toch nog een trapje hoger dan Venuto)
Dat is ook een hele goede methode. En het blijft zeker maatwerk. Formules zijn er om een beginner een indicatie te geven maar uiteindelijk weet je pas echt wat je onderhoud is als je je lichaam goed in de gaten houdt door bijvoorbeeld de spiegel of vetmetingen.Ik pak gewoon lange tijd low carbs dagen met af en toe refeed dat werkt monsterlijk althans bij mij. Ieder lichaam is anders wat voor de 1 werkt hoeft niet persee voor de ander te werken. In BFFM staan veel interessante dingen maar ook kant&klare brokken en dat is juist wat niet werkt omdat het maatwerk blijft.
No problem, check je pm.Chick heb jij dat boek, hardcopy? of heb je hem gewoon gedownload? kun je dan een linkje pm''en
Thanks beest.
Ja, vanaf volgende week ga ik een paar weken 4 x 6 reps draaien.
Ik wilde na zo'n lange tijd niet deadliften eerst ff wat aan m'n techniek werken (met deadstop, zonder bounce), en met 10 reps kom ik niet zo hoog in gewicht = veiliger voor m'n tere onderruggetje. Maar de deads voelen goed aan nu dus ik ben er klaar voor om lager in reps te gaan en meer gewicht erop te gooien.
Ik zou eigenlijk ook iets hoger in carbs willen zitten maar ik krijg het nog niet echt weg. Ik doe eigenlijk ook jack ****ing shit per dag, dus ik verbrand weinig. Maar als ik weer meer spiermassa ga pakken dan gaat m'n stofwisseling automatisch omhoog = meer eten.

t wordt inderdaad eens tijd voor een nieuwe rode kaart,thnx voor de tippas maar op chick, dadelijk heb je een rode kaart
Ik spreek uit ervaring
Die kleine dwarf verraad iedereen

Meen je niet, ok thnx voor de tip.pas maar op chick, dadelijk heb je een rode kaart
Ik spreek uit ervaring
Die kleine dwarf verraad iedereen