teakwonboxer
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 184
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Burp, bakkie kwark de wasbak in, goddamn. Wel nog om 23.00 50gr whey met melk genomen, maar ook dik katabole dag iig. Dag erna ook waardeloze voeding, herkenbaar huh
? Nu weer gauw goedmaken met extra dedication dus t*ring Loo 12x110 fullsquats vind ik erg netjes met je BW. !
Lekker gewerkt op de zondag. Ik zat vandaag te cardio-en op zo`n mountain climber apparaat 30 minuten dacht dat ik doodging...
zwaaare shit is dat

Lekkere training! Coïtus met een bakkie kwark achter de kiezen is no problem imo. Ik was vrijdag wezen stappen, om 5uur in de ochtend nog een bakkie kwark naar binnen gewerkt, tanden poetsen, ineens misselijk, **** wat is datBurp, bakkie kwark de wasbak in, goddamn. Wel nog om 23.00 50gr whey met melk genomen, maar ook dik katabole dag iig. Dag erna ook waardeloze voeding, herkenbaar huh
? Nu weer gauw goedmaken met extra dedication dus
![]()
Toen ik uiteindelijk het niet meer kon houden en toch maar naar die plee ging zoeken nadag ik face-to-face stond met de bassist
attendeerde zo'n security knakker mij erop dat ik mijn bandje was verloren, en hij gaf mij er gewoon een! Priceless!! Gratis VIP, what a joke!Hallelujah! Prijs de heer!
En hij zijde tot hem: Groei, loo, groei!! Je quads zij gezegend, mijn zoon!
Heerlijk weer dit. Hard gewerkt, and it pays off, makker!
(ik ben nog herstellende... pfff...)
Toen metallica iin de Arena waren paar jaar terug, ben ik onbedoeld in de vip ruimte naar binnen gesneakt (ik had namelijk een blauw gekleurde armband die ze aanzagen voor een vip-bandje. ik was gewoon op zoek naar de pleeToen ik uiteindelijk het niet meer kon houden en toch maar naar die plee ging zoeken nadag ik face-to-face stond met de bassist
attendeerde zo'n security knakker mij erop dat ik mijn bandje was verloren, en hij gaf mij er gewoon een! Priceless!! Gratis VIP, what a joke!
klasse training loo! zeker voor een vroege zondagmorgen.
lekker spul he die Noxplode, vooral als je eig geen kracht/zin heb om te trainen slaat het in als een bom.
haha, goed goedje meot dat geweest zijn.
Nette training, dat wel.
ZONDAG
Zaterdag gewerkt en daarna nog 2 verjaardagen. (vriendin = een extra sociale leven erbij...). Geen probleem ik was sowieso van plan rond 12 uur naar huis>bed te gaan. Op verjaardag 2 had iemand een 'speciaal goedje"
mee wat "ff" getest moest worden. Achja, ik wilde ook geen spelbreker zijn dus ook ik offerde me op om aan het testpanel deel te nemen. What could possibly go wrong? Om 12 uur ging ik ook naar huis. Alleen om half 3 s'nachts had ik nog steeds plafond-dienst en lag ik naar het plafon te staren.
Het was goeie shizzle dat wel
Vanmorgen zwaar verrot wakker geworden maar wel op tijd naar de kerk gegaan, uiteraard na een extra volle beker no-xplode.
En zoweer weer een zware kokhalzende maar toch lekkere training neergezet voor de zondag. The lord works in mysterious ways; als hoogtepunt van deze mentale overwinning kreeg ik een blijk van goedkeuring van boven; tussen de altijd zo verrote playlist van de gym (van die kk dance muziek als 'scooter') kwam ineens een nummer van Metallica door de speakers. Dit MOEST een teken zijn dacht ik. En terwijl de rest dacht; what the **** is dit voor muziek, gooide ik nog snel twee 50kg schijven op de leg press voordat het nummer was afgelopen.
Fijne zondag nog beesten.
http://www.youtube.com/watch?v=ZsHtdgWGZvM&feature=related
Benen
Fullsquat
12 * 70
12 * 90
12 * 110
12 * 90
Leg press (plate loaded)
10 * 100
10 * 200
10 * 300 (geen fullrom)