Fitness Seller

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Mooie training zo op de zondag Loo!

t*ring Loo 12x110 fullsquats vind ik erg netjes met je BW. ! Is ruw geschat een 1rm van 155 kg op de full..

Lekker gewerkt op de zondag. Ik zat vandaag te cardio-en op zo`n mountain climber apparaat 30 minuten dacht dat ik doodging...:eek:
zwaaare shit is dat

Lekkere training! Coïtus met een bakkie kwark achter de kiezen is no problem imo. Ik was vrijdag wezen stappen, om 5uur in de ochtend nog een bakkie kwark naar binnen gewerkt, tanden poetsen, ineens misselijk, **** wat is dat??? Burp, bakkie kwark de wasbak in, goddamn. Wel nog om 23.00 50gr whey met melk genomen, maar ook dik katabole dag iig. Dag erna ook waardeloze voeding, herkenbaar huh ;)? Nu weer gauw goedmaken met extra dedication dus :thumb:

Pittige training, kan nog veel leren van deze logjes :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.905
Mooie training zo op de zondag Loo!

t*ring Loo 12x110 fullsquats vind ik erg netjes met je BW. !

Lekker gewerkt op de zondag. Ik zat vandaag te cardio-en op zo`n mountain climber apparaat 30 minuten dacht dat ik doodging...:eek:
zwaaare shit is dat

thanks man.

ja week 1 pakte ik 10 x 80, week 2 met moeite 10 x 100, vorige week pakte ik 15 x 100 en deze week pak ik gewoon 12 x 110 terwijl ik me niet top voelde.
hahaha mooi toch, thank god for muscle memory.
Woensdag pak ik weer benen dan hou ik hem op 110 en het zou leuk zijn als ik die week erop 10 x 120 pak. :D
En bij 130kg hoef ik me niet meer te schamen.

Lekkere training! Coïtus met een bakkie kwark achter de kiezen is no problem imo. Ik was vrijdag wezen stappen, om 5uur in de ochtend nog een bakkie kwark naar binnen gewerkt, tanden poetsen, ineens misselijk, **** wat is dat??? Burp, bakkie kwark de wasbak in, goddamn. Wel nog om 23.00 50gr whey met melk genomen, maar ook dik katabole dag iig. Dag erna ook waardeloze voeding, herkenbaar huh ;)? Nu weer gauw goedmaken met extra dedication dus :thumb:

hahaha ja dat is eeuwig zonde bro als het weer uit kotst.
Ik eet vaak brinta + een shake na het uitgaan, dat is ook een strijd om binnen te houden, maar het lukt me eigenlijk wel altijd.
Ik kijk altijd tv tijdens het eten dan wordt je een beetje afgeleid.
Je kan beter in de nacht nog wat eten dan jezelf voornemen om de volgende ochtend vroeg te gaan eten want mijn ervaring is dat je dat toch niet doet met een brute kater. Langer slapen wint het altijd van vroeg een maaltijd pakken...

Hallelujah! Prijs de heer!

En hij zijde tot hem: Groei, loo, groei!! Je quads zij gezegend, mijn zoon!

Heerlijk weer dit. Hard gewerkt, and it pays off, makker!
(ik ben nog herstellende... pfff...)

Toen metallica iin de Arena waren paar jaar terug, ben ik onbedoeld in de vip ruimte naar binnen gesneakt (ik had namelijk een blauw gekleurde armband die ze aanzagen voor een vip-bandje. ik was gewoon op zoek naar de plee :eek: Toen ik uiteindelijk het niet meer kon houden en toch maar naar die plee ging zoeken nadag ik face-to-face stond met de bassist :eek: attendeerde zo'n security knakker mij erop dat ik mijn bandje was verloren, en hij gaf mij er gewoon een! Priceless!! Gratis VIP, what a joke!

klasse training loo! zeker voor een vroege zondagmorgen.
lekker spul he die Noxplode, vooral als je eig geen kracht/zin heb om te trainen slaat het in als een bom.

haha, goed goedje meot dat geweest zijn.
Nette training, dat wel.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.909
Hallelujah! Prijs de heer!

En hij zijde tot hem: Groei, loo, groei!! Je quads zij gezegend, mijn zoon!

Heerlijk weer dit. Hard gewerkt, and it pays off, makker!
(ik ben nog herstellende... pfff...)

Toen metallica iin de Arena waren paar jaar terug, ben ik onbedoeld in de vip ruimte naar binnen gesneakt (ik had namelijk een blauw gekleurde armband die ze aanzagen voor een vip-bandje. ik was gewoon op zoek naar de plee :eek: Toen ik uiteindelijk het niet meer kon houden en toch maar naar die plee ging zoeken nadag ik face-to-face stond met de bassist :eek: attendeerde zo'n security knakker mij erop dat ik mijn bandje was verloren, en hij gaf mij er gewoon een! Priceless!! Gratis VIP, what a joke!

soms heb je gewoon geluk...
Ik ben niet zo'n die-hard Metallica fan maar vandaag was het toch wel een zeer aangename verrassing!

klasse training loo! zeker voor een vroege zondagmorgen.
lekker spul he die Noxplode, vooral als je eig geen kracht/zin heb om te trainen slaat het in als een bom.

Die no-xplode is echt super spul, ik blijf het zeggen.
Het is niet te zuipen, het doet gewoon pijn aan m'n tanden, ik word er zwaar misselijk van ik zit af en toe gewoon te kokhalzen tijdens en na de training, en na de training ben ik helemaal lamgeslagen.

Maar goddamnit; failure is not an ****ing option tijdens de training.
Je moet doorgaan, je hebt geen keus, hahaha.

Ik heb nu trouwens een pot Crack van Revolution, die zal ik over een tijdje eens testen. Ik hoor er goede verhalen over dus qua placebo-effect zit het sowieso al goed.
I'll keep you up to date.

haha, goed goedje meot dat geweest zijn.
Nette training, dat wel.

Iemand was in Curacao op vakantie geweest en was iets vergeten aan te geven bij de douane, hahaha.
Lef hoor trouwens...

vind je het werkelijk zoveel verschil als je No Xplode hebt genomen en wanneer je het niet hebt genomen?

ik heb er totaal geen ervaring mee (vind die dingen echt duur)

Mooie training Loo! Je benen schema is trekt wat op het mijne, doodgaan is het zeker! Geniet nog van je zondag, eet als een beest en moge je wheels lekker groeien.

Mooie squat sessie. Kuiten deed je niet mee bij de benen toch? Daar had je volgens mij een andere dag voor.

Waardige beentraining, binnekort weer die legpress op 300 met 12 reps!

Adductor machine
Bezet door een varken, helaas.

Valt mij ook altijd op dat dikke mensen denken dat ze al het vet op hun benen wegkrijgen met deze oefening.

Ik wist niet dat je kerkganger was, al lang?

Geloof mij maar, die Crack werkt ook als geen ander. Je kotst welliswaar je darmen eruit, maar je zet me er toch trainingen neer, buitenaards gewoon! :evil:

ZONDAG

Zaterdag gewerkt en daarna nog 2 verjaardagen. (vriendin = een extra sociale leven erbij :fuu:...). Geen probleem ik was sowieso van plan rond 12 uur naar huis>bed te gaan. Op verjaardag 2 had iemand een 'speciaal goedje":rolleyes: mee wat "ff" getest moest worden. Achja, ik wilde ook geen spelbreker zijn dus ook ik offerde me op om aan het testpanel deel te nemen. What could possibly go wrong? Om 12 uur ging ik ook naar huis. Alleen om half 3 s'nachts had ik nog steeds plafond-dienst en lag ik naar het plafon te staren. :fuu: Het was goeie shizzle dat wel :o
Vanmorgen zwaar verrot wakker geworden maar wel op tijd naar de kerk gegaan, uiteraard na een extra volle beker no-xplode.
En zoweer weer een zware kokhalzende maar toch lekkere training neergezet voor de zondag. The lord works in mysterious ways; als hoogtepunt van deze mentale overwinning kreeg ik een blijk van goedkeuring van boven; tussen de altijd zo verrote playlist van de gym (van die kk dance muziek als 'scooter') kwam ineens een nummer van Metallica door de speakers. Dit MOEST een teken zijn dacht ik. En terwijl de rest dacht; what the **** is dit voor muziek???, gooide ik nog snel twee 50kg schijven op de leg press voordat het nummer was afgelopen.
Fijne zondag nog beesten.

http://www.youtube.com/watch?v=ZsHtdgWGZvM&feature=related

Benen

Fullsquat
12 * 70
12 * 90
12 * 110
12 * 90

Leg press (plate loaded)
10 * 100
10 * 200
10 * 300 (geen fullrom)
12 * 200 (pijn in heup)

Leg extensions (1sec hold)
15 * 55
15 * 75
15 * 75
15 * 75

Seated leg curl
10 * 45
10 * 65
8 * 75
8 * 75

Adductor machine
Bezet door een varken, helaas.

bruute been afbeuling thats how it is and thats how its done :D

Goeie training Loo. Nette squats ! Wat is trouwens je 1 RM? Je hoeft je trouwens niet te schamen met squats < 130 kg, ik weet niet hoe het in jou gym zit, maar bij ons kijkt heel de gym mee als met 120 kg gaat squatten:D. Succes verder bro.

Hahha weer hulde aan je verhalen Loo.

En ik heb ook een zwaar katabool weekend achter de rug, dat is het nadeel van een nacht flink doorhalen in antwerpen + dat je een uur langer door kunt hossen vanwege de ''wintertijd'' Om 03:00 uur werd het plots weer 02:00 :rolleyes:

Nette Training chef!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven