- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Netjes weer met Tiger getraind!
****ign volumes altijd op die DL heavy.
Lekker die deads.. Wat betreft die pannekoeken savonds na training, bak je die volgens speciaal recept, of bak je gewoon 'normale' pannekoeken?
Achja, cals zijn calsc1000 pannekoeken naturel.
Dirty calories, zeker met stroop of kaas erop.
maar je hebt gelijk, clean food is bestExtreme bulk sargemaar je hebt gelijk, clean food is best
.....holy **** dat is toch lachwekkend. Als ik 3 potten ben en jerry`s ga vreten zit ik op 7500 kcal. De vraag is wat wil je aankomen kwaliteitsmassa of vocht en vet? Iedereen geilt maar op kg`s op de weegschaal alleen het zegt geen reet. Sarge, zou je in mijn log eens mijn voeding willen bekijken van hoe het nu is, ben benieuwd wat je ervan vind, want lijk alleen maar vetter te wordenheheheh nou dat "extreme bulk " zoals mensen dat hier noemen klopt geen reet van.
Wat is beter stel je eet 3 pannenkoeken met veel stroop wat 1000 kcal is of je eet 400 gram zilvervliesrijst, 300 gram rundertartaar en 300 gram groenten stel dat is ook 1000 kcal. Ik weet in ieder geval wel voor welke maaltijd ik kies om EXTREME te groeien.
Hier op DBB wordt altijd alles maar onder noemer van bulken geplaatst.
Zoals gasten die 2 pakken chocomel drinken of een zak chocolade pepernoten eten en dan denken dat ze bulken. Yeh ik zit nu op 7000 kcal per dag.....holy **** dat is toch lachwekkend. Als ik 3 potten ben en jerry`s ga vreten zit ik op 7500 kcal. De vraag is wat wil je aankomen kwaliteitsmassa of vocht en vet? Iedereen geilt maar op kg`s op de weegschaal alleen het zegt geen reet.
Ik eet momenteel iets van 6000 kcal op trainingsdagen met zo`n 520 gram proteine (heb het opgeschroefd met wat KH schema is dus oud) en het meeste komt toch echt uit proper voedsel dat is pas bulken. Als je wil groeien moet je vreten als een beest maar je lichaam kan alleen echt goed groeien met de juiste bouwstoffen.
Bekijk bijlage 4815-Koolh.318 + Vitargo.doc
Loo doet het juist niet overigens. Hij heeft juist vaak proper voedsel.

Hier op DBB wordt altijd alles maar onder noemer van bulken geplaatst.
Zoals gasten die 2 pakken chocomel drinken of een zak chocolade pepernoten eten en dan denken dat ze bulken. Yeh ik zit nu op 7000 kcal per dag.....holy **** dat is toch lachwekkend. Als ik 3 potten ben en jerry`s ga vreten zit ik op 7500 kcal. De vraag is wat wil je aankomen kwaliteitsmassa of vocht en vet? Iedereen geilt maar op kg`s op de weegschaal alleen het zegt geen reet.

Ik voel me toch niet aangesproken
Maar de rest vind ik een beetje onzin....

hehehe hoeft ook niet je hebt een zeer brutale rug voor iemand die chocolade pepernoten eet.
Maar ik begrijp niet waarom het "onzin" is volgens jou?