MuscleMeat

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nee, hardloopschoenen zijn k*t! Je wilt een stabiel vlak hebben en geen vering in de zool. Volgens mij is de zool van een pl-schoen van hout, geen vering dus. Blote voeten zijn perfect om mee te squaten. Gaat dit goed dan zou ik geen schoenen aanschaffen.

Nice shoes loo, ik gebruik ook zo iets.
ik vind de stugge zolen vooral fijn met squatten deadliften en ook voor kuiten
Isolatie eerst, ik heb het een tijdje gedaan maar vond het niet echt geweldig.
beter goed opwarmen, dan knallen op de compound en afmaken met isolatie.
maar als afwisseling, waarom niet

Klopt maar hij gebruikt een 12-weeks schema waarbij hij deze dingen telkens afwisselt, ik zag dat hele trainingsplan nog een keer staan, zag er erg leuk uit.

Mooie borsttraining iig, ben benieuwd hoe snel je weer op de 110 zit met bench :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.944
DINSDAG

Isolatie eerst. Lekkere training wel, pomp zat er wel aardig in.
Met deadlift had ik niet zoveel zin om zwaar te gaan ivm spierpijn benen :o
Met barbell curls lichter gegaan ivm zenuwsteek achter m'n schouderblad.

Rug

Straight arm lat pulldown
12 * 25
12 * 30
12 * 35
10 * 40

Front pulldown
10 * 50
10 * 70
10 * 80
12 * 90

Yates row
10 * 60
10 * 80
12 * 100
10 * 110

Deadlift
10 * 60
10 * 100
10 * 120
8 * 120

Biceps

One arm db curls op scott bench
10 * 12
10 * 14
10 * 16
10 * 18

Barbell curls
12 * 40
8 * 40
12 * 30

Voeding

Matig; weer eens een beetje te laat wakker.:o
Nu vroeg naar bed en morgen voor straf om 7 uur eruit.

11.30 3 pannekoeken met kaas + whey shake
15.00 125gram zilvervliesrijst + 6 eieren (vit C + multi)
16.00 whey shake
16.30 trainen
pwo: AA + creatine
19.30 150gram rijst + 225gram kipfilet (vit E + visolie)
22.00 100gram noten + 500gram kwark (vit C)

Netjes weer met Tiger getraind!

****ign volumes altijd op die DL heavy.

Lekker die deads.. Wat betreft die pannekoeken savonds na training, bak je die volgens speciaal recept, of bak je gewoon 'normale' pannekoeken?

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.947
Netjes weer met Tiger getraind!

****ign volumes altijd op die DL heavy.

Vanaf volgende week gaan we 6 reppies maken.
Beter dan heb ik wat meer zuurstof.

Lekker die deads.. Wat betreft die pannekoeken savonds na training, bak je die volgens speciaal recept, of bak je gewoon 'normale' pannekoeken?

c1000 pannekoeken naturel.
Dirty calories, zeker met stroop of kaas erop.

Gaat lekker Loo, 2 top training achter de rug ;)

Lekkere training loo, gaat weer de goeie kant op eh? ;) Mja, als iso eerst goed vor jou voelt, moet je het doen, ik pak toch liever eerst compounds, ieder 't zijne maat.

:thumbs:

Thnx nog voor je feedback!

Extreme bulk sarge:D maar je hebt gelijk, clean food is best

heheheh nou dat "extreme bulk " zoals mensen dat hier noemen klopt geen reet van.

Wat is beter stel je eet 3 pannenkoeken met veel stroop wat 1000 kcal is of je eet 400 gram zilvervliesrijst, 300 gram rundertartaar en 300 gram groenten stel dat is ook 1000 kcal. Ik weet in ieder geval wel voor welke maaltijd ik kies om EXTREME te groeien.

Hier op DBB wordt altijd alles maar onder noemer van bulken geplaatst.
Zoals gasten die 2 pakken chocomel drinken of een zak chocolade pepernoten eten en dan denken dat ze bulken. Yeh ik zit nu op 7000 kcal per dag:D.....holy **** dat is toch lachwekkend. Als ik 3 potten ben en jerry`s ga vreten zit ik op 7500 kcal. De vraag is wat wil je aankomen kwaliteitsmassa of vocht en vet? Iedereen geilt maar op kg`s op de weegschaal alleen het zegt geen reet.

Ik eet momenteel iets van 6000 kcal op trainingsdagen met zo`n 520 gram proteine (heb het opgeschroefd met wat KH schema is dus oud) en het meeste komt toch echt uit proper voedsel dat is pas bulken. Als je wil groeien moet je vreten als een beest maar je lichaam kan alleen echt goed groeien met de juiste bouwstoffen.

Loo doet het juist niet overigens. Hij heeft juist vaak proper voedsel.

Bijlagen

heheheh nou dat "extreme bulk " zoals mensen dat hier noemen klopt geen reet van.

Wat is beter stel je eet 3 pannenkoeken met veel stroop wat 1000 kcal is of je eet 400 gram zilvervliesrijst, 300 gram rundertartaar en 300 gram groenten stel dat is ook 1000 kcal. Ik weet in ieder geval wel voor welke maaltijd ik kies om EXTREME te groeien.

Zoals gasten die 2 pakken chocomel drinken of een zak chocolade pepernoten eten en dan denken dat ze bulken. Yeh ik zit nu op 7000 kcal per dag:D.....holy **** dat is toch lachwekkend. Als ik 3 potten ben en jerry`s ga vreten zit ik op 7500 kcal. De vraag is wat wil je aankomen kwaliteitsmassa of vocht en vet? Iedereen geilt maar op kg`s op de weegschaal alleen het zegt geen reet.

Ik eet momenteel iets van 6000 kcal op trainingsdagen met zo`n 520 gram proteine (heb het opgeschroefd met wat KH schema is dus oud) en het meeste komt toch echt uit proper voedsel dat is pas bulken. Als je wil groeien moet je vreten als een beest maar je lichaam kan alleen echt goed groeien met de juiste bouwstoffen.

Bekijk bijlage 4815-Koolh.318 + Vitargo.doc

Loo doet het juist niet overigens. Hij heeft juist vaak proper voedsel.
Sarge, zou je in mijn log eens mijn voeding willen bekijken van hoe het nu is, ben benieuwd wat je ervan vind, want lijk alleen maar vetter te worden:(

OT: Goede training weer Loo! Al wakker voor wat goede meals??

Ik voel me toch niet aangesproken :D

Maar de rest vind ik een beetje onzin....

gaat lekker Loo...

hehehe hoeft ook niet je hebt een zeer brutale rug voor iemand die chocolade pepernoten eet.:D

Maar ik begrijp niet waarom het "onzin" is volgens jou?

Waarom zou ik geen kwaliteitsspiermassa aankomen met mijn voedingsschema en jij wel met de jouwne? Genoeg eiwit + overvloedige cals = spiermassa.

Ik ken jouw voedingsschemaof patroon niet. Maar denk maar niet dat een overvloed van kcal uit geraffineerde suikers en zeer slechte transvetten aanzet tot extra spiermassa.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven