Gaat weer lekker hier. Geen last meer van je knie? En waar o waar blijven die brute MP's nou
Ik moet zeggen; benen gaan gewoon gruwelijk lekker sinds ik terug ben uit Bali. Thanks for asking.
Die maand rust is toch goed geweest. Ik liep maanden te k*tten met die brakke knie, elke training pijn en zo'n vies zeurderig gevoel de dagen erna.
Maar sinds ik terug ben heb ik niet alleen nauwelijks last meer, m'n benen groeien ook als kool. Echt bizar, ze zitten nu al bijna op het oude niveau maar dan met betere vorm (meer outer quadsweep). M'n vriendinnetje zei het ook al; je benen worden met de week gewoon groter.
Da's mooi want voorheen wilde het niet zo. Als ze deze mate van progressie houden dan kan ik ze eindelijk bij laten trekken met m'n UB.
Misschien hield die ****ed up knie de groei gewoon tegen, ik heb er ook geen andere verklaring voor.
En ik heb nu andere, scheverige schoenen; m'n knie wilde nog weleens naar binnen klappen, sinds ik deze schoenen heb sta ik veel stabieler.
De komende weken gewoon nette vorm erin houden, er staat nu niet zo'n druk op m'n schouders om achtelijk zwaar te gaan, als ze groeien met deze intensiteit is het prima. Niks forceren.
Oja en die M.P's; still waiting till i've got my balls back bro...Maar moet goed komen, kan niet anders. Borst idem...