XXL Nutrition

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Dus je slaat benen gewoon over?

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.882
Ach ach, niet zo zeuren Loo, je moet gelukkig zijn met dat er uiteindelijk toch gedoet werd. Aangezien de frustratie over niet nken extreem veel cortisol opwekt en het nken zelf behoorlijk veel test is dit natuurlijk alsnog een dubbele winst. Daarbij maken mannen stoffen aan na coïtus die slaap in de hand werken dus zullen je resterende uren in een prima slaap verlopen zijn. Het enige minpuntje is dat je cortisol aangemaakt hebt omdat je je zorgen maakte over je bakje kwark en je dat vervelende gesprekje in bed nog even moest aanhoren. But take it like a man! Op dat soort feestje weet ik trouwens ongezien altijd wel alle worst, kaas, noten en andere versnaperingen naar binnen te werken wat natuurlijk een enorm cal overschot in de hand werkt. Immers de rest van mannen zit aan het bier en alle vrouwen willen toch liever lijnen dus staan de hapjes er voor de vorm (maar nu voor jou). De komkommer en tomaat laat je natuurlijk wel staan.

Zo genoeg geraaskald.

hehehehe gaat lekker Loo-tje~! lol dit blijft een prachtig dagboek..

mooi verslag weer Loo! opzich wel herkenbare situatie

training ziet er ook goed uit trouwens - sterke schouders, wat pak je eigenlijk op die db shoulder press?

Groot gelijk over dat bakje kwark hoor. Sex met volle maag is echt overkill. Concentratie valt telkens weg aangezien je bang bent dat je elk moment over haar heen kan kotsen.

Omdat op de checklist van ideale schoonzoon het vakje 'bodybuilder die non-stop aan zijn spieren denkt, zelfs terwijl hij mijn dochter doet' er niet bijstaat.

Hmm als je onzeker bent over wat mensen van je denken dan kan ik me voorstellen dat je je hier iets van aantrekt.

Groot gelijk over dat bakje kwark hoor. Sex met volle maag is echt overkill. Concentratie valt telkens weg aangezien je bang bent dat je elk moment over haar heen kan kotsen.

Van één bak kwark zit je echt niet gelijk tot de top vol.... Sowieso heb je eerst voorspel waarbij de kwark kan zakken. Gepijpt worden en nagenieten van je kwark, hoe nice :D

Van één bak kwark zit je echt niet gelijk tot de top vol.... Sowieso heb je eerst voorspel waarbij de kwark kan zakken. Gepijpt worden en nagenieten van je kwark, hoe nice :D[/QUOTE]
Haha nou ik wel + je stinkt uit je smoel.

Ik haat het ook wanneer er onverwachtse, en vaak katabole situaties:D optreden, maarja, niets aan te doen gast. Soms moet je wat tijd maken voor je vrouwtje en je familie, vrienden, etc.;)

Zo je gaat lekker vooruit man!
Mooie verhalen ook weer altijd leuk.

Ik heb het al vaker gezegd, loo. Jij kan een saaie dag zelfs nog omschrijven als een geweldige belevenis. Je meot een boek schrijven man. Serieus. Misschien iets over bodybuilding met een Loo sausje erover. Wordt gegarandeerd een bestseller :thumbs:

dat is zowat het raarste stuk over coïtus dat ik ooit heb gelezen:D

geweldig gewoon;)
ik zou zeggen koop een pot night proteine voor wanneer je echt geen zin hebt om te eten

welnee, hang er gewoon een infuus aan :D Probleem opgelost. Nu alleen nog wat verzinnen op dat slappe gezwets van de dames in bed (of elke willekeurige andere ongewenste plaats)

• #6.898
Ach ach, niet zo zeuren Loo, je moet gelukkig zijn met dat er uiteindelijk toch gedoet werd. Aangezien de frustratie over niet nken extreem veel cortisol opwekt en het nken zelf behoorlijk veel test is dit natuurlijk alsnog een dubbele winst. Daarbij maken mannen stoffen aan na coïtus die slaap in de hand werken dus zullen je resterende uren in een prima slaap verlopen zijn. Het enige minpuntje is dat je cortisol aangemaakt hebt omdat je je zorgen maakte over je bakje kwark en je dat vervelende gesprekje in bed nog even moest aanhoren. But take it like a man! Op dat soort feestje weet ik trouwens ongezien altijd wel alle worst, kaas, noten en andere versnaperingen naar binnen te werken wat natuurlijk een enorm cal overschot in de hand werkt. Immers de rest van mannen zit aan het bier en alle vrouwen willen toch liever lijnen dus staan de hapjes er voor de vorm (maar nu voor jou). De komkommer en tomaat laat je natuurlijk wel staan.

Zo genoeg geraaskald.

kijk dat is het advies van een dertig jarige, daar is over nagedacht.
De cortisol-level van niet-nken is hoger dan van de stress van niet eten + woman talk aanhoren, dus netto ben je beter uit als uiteindelijk wel coïtus hebt dan dat je de boel afkapt en gaat slapen zonder coïtus.
Thanks for the advice, zal m'n relatie ook ten goede komen denk ik.

mooi verslag weer Loo! opzich wel herkenbare situatie

training ziet er ook goed uit trouwens - sterke schouders, wat pak je eigenlijk op die db shoulder press?

Ik kan me nog herrineren dat ik in m'n glorietijd (volgens mij ergens begin dit jaar ofzo) een keer 10 nette reps op 44kg deed. Ik weet nog dat ik zelfs meer dan G-men deed. Helaas pakte hij de week erop iets van 10 x 46 dus het was van korte duur. :mad:
Maar ik pakte vorige week ff als 2e oefening voor de gein die presses, en 10 x32 ging vrij vlot. Dus 40-ers moet ik wel kunnen pakken nu als ik hem als eerste oefening doe. (met deze uitspraak mag ik geconfronteerd worden als ik weer ga db pressen trouwens ;) )

Omdat op de checklist van ideale schoonzoon het vakje 'bodybuilder die non-stop aan zijn spieren denkt, zelfs terwijl hij mijn dochter doet' er niet bijstaat.

hahaha, it sad but its so true. Sterker nog, het woord "bodybuilding" komt niet eens in m'n vocabulaire voor bij schoonfamilie.
"ik sport altijd veel mevrouw", en als ze er op door gaan dan zeg ik "ik fitness 4x in de week". :rolleyes:

Hmm als je onzeker bent over wat mensen van je denken dan kan ik me voorstellen dat je je hier iets van aantrekt.

Van één bak kwark zit je echt niet gelijk tot de top vol.... Sowieso heb je eerst voorspel waarbij de kwark kan zakken. Gepijpt worden en nagenieten van je kwark, hoe nice :D

Het is gewoon ****ed up om met een volle maag coïtus te hebben.
Of je moet met 5 min klaar zijn, dan is er niks aan de hand.
Maar als je in mijn leeftijdscatogerie komt dan moet je hard werken om vuurwerk te krijgen. Je gaat ook niet rennen met een volle maag, dat is een beetje te vergelijken..

Ik haat het ook wanneer er onverwachtse, en vaak katabole situaties:D optreden, maarja, niets aan te doen gast. Soms moet je wat tijd maken voor je vrouwtje en je familie, vrienden, etc.;)

Dat is zo verrot van deze sport he. Deze sport is prima te be-oefenen, als je je zelf in een sociaal isolament plaatst. Geen verjaardagen, geen feestjes, bruiloften, crematies, etentjes, en andere sociale activiteiten.
Maar als je niet als kluizenaar wilt leven dan moet je inderdaad soms de deur uit. En om nou krampachtig overal je tupperware bakje mee naar toe te nemen gaat wel heel ver. Ten eerste wordt je overal belachelijk gemaakt, want in deze maatschappij is het nou eenmaal leuker om iemand af te zeiken vanwege zijn dedication dan respect te geven. Ten tweede; het moet wel leuk blijven; het leven bestaat niet alleen uit squats en deadlifts.

Zo je gaat lekker vooruit man!
Mooie verhalen ook weer altijd leuk.

Het gaat wel redelijk ja ik merk nu echt elke training dat ik gewoon zwaarder pak + fysiek begint ook weer op te vullen. Eerlijk is eerlijk ik draai qua voeding en rust niet helemaal op 110 % nou, maar dat komt zoals eerder gezegd omdat ik een beetje een balans probeer te vinden tussen sociale bezigheden en dedicated zijn. Het moet niet doorslaan de een of de andere kant op.
Al heb ik soms de neiging om ff een paar weken m'n telefoon uit te zetten :D

Ik heb het al vaker gezegd, loo. Jij kan een saaie dag zelfs nog omschrijven als een geweldige belevenis. Je meot een boek schrijven man. Serieus. Misschien iets over bodybuilding met een Loo sausje erover. Wordt gegarandeerd een bestseller :thumbs:

hahaha thanks man. Achja het leven is al verrot genoeg, je moet het soms ff relativeren he.

dat is zowat het raarste stuk over coïtus dat ik ooit heb gelezen:D

geweldig gewoon;)
ik zou zeggen koop een pot night proteine voor wanneer je echt geen zin hebt om te eten

dat is op zich wel een goede tip ja. Ik kom toch redelijk vaak vrij laat thuis, je zou eigenlijk dan nog een meal moeten pakken maar je wilt ook zo snel mogelij naar bed. En ik heb niet echt veel zin om nog te eten. Een caseïne shake is wel op z'n plaats dan. Lekker makkelijk. Zal zo eens googlen.

• #6.899
ZONDAG

Dus je slaat benen gewoon over?

Nee ik ga zondag afgelopen donderdag inhalen.

Alleen zo kan ik weer met mezelf in het reine komen, zeker omdat ik het haat om zondagochtend te trainen.
Maar dat is de straf voor zondigen.

Zaterdag gewerkt en daarna nog 2 verjaardagen. (vriendin = een extra sociale leven erbij :fuu:...). Geen probleem ik was sowieso van plan rond 12 uur naar huis>bed te gaan. Op verjaardag 2 had iemand een 'speciaal goedje":rolleyes: mee wat "ff" getest moest worden. Achja, ik wilde ook geen spelbreker zijn dus ook ik offerde me op om aan het testpanel deel te nemen. What could possibly go wrong? Om 12 uur ging ik ook naar huis. Alleen om half 3 s'nachts had ik nog steeds plafond-dienst en lag ik naar het plafon te staren. :fuu: Het was goeie shizzle dat wel :o
Vanmorgen zwaar verrot wakker geworden maar wel op tijd naar de kerk gegaan, uiteraard na een extra volle beker no-xplode.
En zoweer weer een zware kokhalzende maar toch lekkere training neergezet voor de zondag. The lord works in mysterious ways; als hoogtepunt van deze mentale overwinning kreeg ik een blijk van goedkeuring van boven; tussen de altijd zo verrote playlist van de gym (van die kk dance muziek als 'scooter') kwam ineens een nummer van Metallica door de speakers. Dit MOEST een teken zijn dacht ik. En terwijl de rest dacht; what the **** is dit voor muziek???, gooide ik nog snel twee 50kg schijven op de leg press voordat het nummer was afgelopen.
Fijne zondag nog beesten.

http://www.youtube.com/watch?v=ZsHtdgWGZvM&feature=related

Benen

Fullsquat
12 * 70
12 * 90
12 * 110
12 * 90

Leg press (plate loaded)
10 * 100
10 * 200
10 * 300 (geen fullrom)
12 * 200 (pijn in heup)

Leg extensions (1sec hold)
15 * 55
15 * 75
15 * 75
15 * 75

Seated leg curl
10 * 45
10 * 65
8 * 75
8 * 75

Adductor machine
Bezet door een varken, helaas.

Toch een lekkere training hoor.:thumb:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven