- Waardering
- 761
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bij m'n schoonfamilie kon ik het niet maken om m'n shakebeker tevoorschijn te toveren of schaamteloos gewoon ff wat mueslirepen naar binnen te knallen.

omdat op de checklist van ideale schoonzoon het vakje 'bodybuilder die non-stop aan zijn spieren denkt, zelfs terwijl hij mijn dochter doet' er niet bijstaat.
Omdat op de checklist van ideale schoonzoon het vakje 'bodybuilder die non-stop aan zijn spieren denkt, zelfs terwijl hij mijn dochter doet' er niet bijstaat.
Groot gelijk over dat bakje kwark hoor. Sex met volle maag is echt overkill. Concentratie valt telkens weg aangezien je bang bent dat je elk moment over haar heen kan kotsen.

Ach ach, niet zo zeuren Loo, je moet gelukkig zijn met dat er uiteindelijk toch gedoet werd. Aangezien de frustratie over niet nken extreem veel cortisol opwekt en het nken zelf behoorlijk veel test is dit natuurlijk alsnog een dubbele winst. Daarbij maken mannen stoffen aan na coïtus die slaap in de hand werken dus zullen je resterende uren in een prima slaap verlopen zijn. Het enige minpuntje is dat je cortisol aangemaakt hebt omdat je je zorgen maakte over je bakje kwark en je dat vervelende gesprekje in bed nog even moest aanhoren. But take it like a man! Op dat soort feestje weet ik trouwens ongezien altijd wel alle worst, kaas, noten en andere versnaperingen naar binnen te werken wat natuurlijk een enorm cal overschot in de hand werkt. Immers de rest van mannen zit aan het bier en alle vrouwen willen toch liever lijnen dus staan de hapjes er voor de vorm (maar nu voor jou). De komkommer en tomaat laat je natuurlijk wel staan.
Zo genoeg geraaskald.
mooi verslag weer Loo! opzich wel herkenbare situatie
training ziet er ook goed uit trouwens - sterke schouders, wat pak je eigenlijk op die db shoulder press?

)Omdat op de checklist van ideale schoonzoon het vakje 'bodybuilder die non-stop aan zijn spieren denkt, zelfs terwijl hij mijn dochter doet' er niet bijstaat.

Groot gelijk over dat bakje kwark hoor. Sex met volle maag is echt overkill. Concentratie valt telkens weg aangezien je bang bent dat je elk moment over haar heen kan kotsen.
Hmm als je onzeker bent over wat mensen van je denken dan kan ik me voorstellen dat je je hier iets van aantrekt.
Van één bak kwark zit je echt niet gelijk tot de top vol.... Sowieso heb je eerst voorspel waarbij de kwark kan zakken. Gepijpt worden en nagenieten van je kwark, hoe nice![]()
Ik haat het ook wanneer er onverwachtse, en vaak katabole situatiesoptreden, maarja, niets aan te doen gast. Soms moet je wat tijd maken voor je vrouwtje en je familie, vrienden, etc.
![]()
Zo je gaat lekker vooruit man!
Mooie verhalen ook weer altijd leuk.

Ik heb het al vaker gezegd, loo. Jij kan een saaie dag zelfs nog omschrijven als een geweldige belevenis. Je meot een boek schrijven man. Serieus. Misschien iets over bodybuilding met een Loo sausje erover. Wordt gegarandeerd een bestseller![]()
dat is zowat het raarste stuk over coïtus dat ik ooit heb gelezen
geweldig gewoon
ik zou zeggen koop een pot night proteine voor wanneer je echt geen zin hebt om te eten
Nee ik ga zondag afgelopen donderdag inhalen.
Alleen zo kan ik weer met mezelf in het reine komen, zeker omdat ik het haat om zondagochtend te trainen.
Maar dat is de straf voor zondigen.
...). Geen probleem ik was sowieso van plan rond 12 uur naar huis>bed te gaan. Op verjaardag 2 had iemand een 'speciaal goedje"
mee wat "ff" getest moest worden. Achja, ik wilde ook geen spelbreker zijn dus ook ik offerde me op om aan het testpanel deel te nemen. What could possibly go wrong? Om 12 uur ging ik ook naar huis. Alleen om half 3 s'nachts had ik nog steeds plafond-dienst en lag ik naar het plafon te staren.
Het was goeie shizzle dat wel 
, gooide ik nog snel twee 50kg schijven op de leg press voordat het nummer was afgelopen.