AndroidHealthClinic

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik ken jouw voedingsschemaof patroon niet. Maar denk maar niet dat een overvloed van kcal uit geraffineerde suikers en zeer slechte transvetten aanzet tot extra spiermassa.

Goed punt maar een voedingsschema bestaat uiteraard niet alleen uit snoep, pizza en patat. Maargoed dit is Loo z'n log.

zwart wit. kom op met die studies dan.
Heb je daar studies voor nodig?

Is toch logisch dat je niet alleen naar calorieën moet kijken maar ook vooral waar die uit bestaan?

Als het niet uit zou maken zou ik een halve liter frituurvet per dag kunnen drinken om aan mn calorieën te komen. Maar de juiste bouw- en voedingsstoffen zijn veel belangrijker. Daarmee haal je "cals is cals" al onderuit.

Heb je daar studies voor nodig?

Is toch logisch dat je niet alleen naar calorieën moet kijken maar ook vooral waar die uit bestaan?

Als het niet uit zou maken zou ik een halve liter frituurvet per dag kunnen drinken om aan mn calorieën te komen. Maar de juiste bouw- en voedingsstoffen zijn veel belangrijker. Daarmee haal je "cals is cals" al onderuit.

Goede wetenschapper zou je zijn.

Volgens mij maakt het ook niet zoveel uit waar je je stoffen uithaalt, als je maar genoeg eiwitten hebt..

Bn zelf nu aan ht experimenteren met kev verhoudingn..
Nu zit ik zeer hoog in kh, 480 gram, over 1 a 2 weken als ik een paar weken hoog in kh hb gezeten ga ik eens hoog in vetten, maar laag in kh, 150+ vetten, kijken wat dat doet..

heheheh nou dat "extreme bulk " zoals mensen dat hier noemen klopt geen reet van.

Wat is beter stel je eet 3 pannenkoeken met veel stroop wat 1000 kcal is of je eet 400 gram zilvervliesrijst, 300 gram rundertartaar en 300 gram groenten stel dat is ook 1000 kcal. Ik weet in ieder geval wel voor welke maaltijd ik kies om EXTREME te groeien.

Hier op DBB wordt altijd alles maar onder noemer van bulken geplaatst.
Zoals gasten die 2 pakken chocomel drinken of een zak chocolade pepernoten eten en dan denken dat ze bulken. Yeh ik zit nu op 7000 kcal per dag:D.....holy **** dat is toch lachwekkend. Als ik 3 potten ben en jerry`s ga vreten zit ik op 7500 kcal. De vraag is wat wil je aankomen kwaliteitsmassa of vocht en vet? Iedereen geilt maar op kg`s op de weegschaal alleen het zegt geen reet.

Ik eet momenteel iets van 6000 kcal op trainingsdagen met zo`n 520 gram proteine (heb het opgeschroefd met wat KH schema is dus oud) en het meeste komt toch echt uit proper voedsel dat is pas bulken. Als je wil groeien moet je vreten als een beest maar je lichaam kan alleen echt goed groeien met de juiste bouwstoffen.

Bekijk bijlage 4815-Koolh.318 + Vitargo.doc

Loo doet het juist niet overigens. Hij heeft juist vaak proper voedsel.
hoe wou jij in een maaltijd 400 gr zilvervlierijst naar binnen krijgen dude, das een heel pakje :D Tuurlijk is het een easy way out, maar beter eet je wat extra vieze cals dan geen cals op dat moment..

Goede wetenschapper zou je zijn.

No offence beginnerbb, maar misschien is het beter als je eens wat sterker en buffer wordt voordat je altijd om wetenschappelijke verklaringen gaat vragen. Je hebt het altijd maar over onderzoeken hier en onderzoeken daar, maar wat heb je daar aan als geen goeie fysiek en krachtstats hebt? Zo word je nog de Flying Fox van de BB-sectie. ;)

• Like
Waarderingen: Loo
No offence beginnerbb, maar misschien is het beter als je eens wat sterker en buffer wordt voordat je altijd om wetenschappelijke verklaringen gaat vragen. Je hebt het altijd maar over onderzoeken hier en onderzoeken daar, maar wat heb je daar aan als geen goeie fysiek en krachtstats hebt? Zo word je nog de Flying Fox van de BB-sectie. ;)

No offence, maar zoek nog eens een aantal posts van me op waarbij ik om wetenschappelijk bewijs vraag dan? Ik kan me namelijk niet heugen dat ik hier vaak om vraag, als het desalniettemin storend overkomt dan mijn excuses.

Maar ik vond het hier gewoon grappig dat iemand vraagt om wetenschappelijk bewijs, en dat iemand anders hierop reageert: pff, waarom heb je dat nodig, want het is toch logisch dat..... Moet je toch toegeven dat dat wel vermakelijk is.

Overigens geef ik al geen advies meer, omdat ik begrijp dat dat met mjin fysiek niet emer geloofwaardig overkomt. Zonde dat een bron van zoveel relevante informatie op deze manier in de doofpot wordt gestopt:D;)

Laatst bewerkt:
VOEDING
Matig; weer eens een beetje te laat wakker.:o
Nu vroeg naar bed en morgen voor straf om 7 uur eruit.
Hee man, ik ben ook zo iemand die graag laat opstaat, maar om toch nog een beetje fatsoenlijk te kunnen eten zet ik altijd mijn wekker om half 6 (of iets later kan ook), sta op en ontbijt ff snel en duik vervolgens weer terug mijn bed in. Is misschien wel k*t ff om zo vroeg op te staan, maar desnoods zet je de avond van tevoren al je ontbijt klaar en het idee dat je na een minuutje of 10 gewoon weer je nest in kan duiken maakt alles goed. Werkt erg goed bij mij, ook niet iets voor jou?

Ik snap niet dat mensen altijd moeilijk doen als ze laat opstaan? Ik kom zo vaak rond 11 of 12 uit mijn nest. Maaltijd 1 begint dan gewoon uren later. Maar die morgen heb ik toch maar wat in mijn nest liggen rotten, zoveel energie is daar niet voor nodig. Moet ik nou echt persee meer willen eten dan eet ik de maaltijden wat dichter op elkaar. No worries, dat wordt je ecto van, gewoon chillen, daar wordt je buff van.

Goed punt maar een voedingsschema bestaat uiteraard niet alleen uit snoep, pizza en patat. Maargoed dit is Loo z'n log.

Loo tje heeft geen log dit log is openbaar en van iedereen hehehehe.

Ik begrijp natuurlijk dat je niet alleen junkfood eet. Maar de stelling was of het overschot nu beter gehaald kan worden uit "clean voedsel " of "dirty voedsel. Het lijkt mij vrij duidelijk en begrijp nog steeds waarom mensen daar anders over denken. En het argument wat ik vaak hoor dat het makkelijk is --> vind ik bar slecht.

Ik ga vaak pas tegen 3 uur naar bed, maar zet mn wekker altijd 8 uur later. Vind slapen echt zonde van mn tijd :p

Als BB'er dient voeding niet enkel en alleen om de kachel te laten draaien (zoals vaak wel bij duursporters), dus natuurlijk is het belangrijk dat je kwaliteitsvoedsel binnen krijgt. Een cleane bulk lijkt me logisch beter voor kwaliteitsmassa. Maar sommige kunnen er ook in door draaien. Extreem gemierenneuk is voor niemand goed, iig niet als je in een bulk zit. Dat je niet de hele dag junk naar binnen ramt lijkt me logisch, maar kijken op 25 gram havermout of balen van een sausje meer of minder is een ander uiterste.

Ik snap niet dat mensen altijd moeilijk doen als ze laat opstaan? Ik kom zo vaak rond 11 of 12 uit mijn nest. Maaltijd 1 begint dan gewoon uren later. Maar die morgen heb ik toch maar wat in mijn nest liggen rotten, zoveel energie is daar niet voor nodig. Moet ik nou echt persee meer willen eten dan eet ik de maaltijden wat dichter op elkaar. No worries, dat wordt je ecto van, gewoon chillen, daar wordt je buff van.
Nee klopt heb je gelijk in, en ik maak me ook totaal niet druk om m'n maaltijden hoor. Maar feit is wel dat ik me enorm suf voel als ik echt 12+ uur niet heb gegeten, vandaar dat ik liever ff een ontbijt tussendoor pak dan dat ik pas om een uur of 11-12 opsta zonder iets binnen te hebben. Maar da's iets persoonlijks.

Hoe dan ook kan het gewoon een tip zijn :)

Ik ken een bodybuilder die zet s`nachts zijn wekker om of 4 magere rundertartaartjes weg te eten of een nightproteine shake te drinken.

Dat gaat mij veels te ver..

Laatst bewerkt:
Loo tje heeft geen log dit log is openbaar en van iedereen hehehehe.

Ik begrijp natuurlijk dat je niet alleen junkfood eet. Maar de stelling was of het overschot nu beter gehaald kan worden uit "clean voedsel " of "dirty voedsel. Het lijkt mij vrij duidelijk en begrijp nog steeds waarom mensen daar anders over denken. En het argument wat ik vaak hoor dat het makkelijk is --> vind ik bar slecht.
Het heeft imo niets met makkelijk te maken. Je moet ook altijd deze voeding voor handen hebben, 7 dagen per week, iedere 2/3 uur clean voedsel. Ik weet dat jij thuis werkt maar niet iedereen heeft deze mogelijkheden. Ik heb geen koelkast naast mijn bureau staan met lekkere cleane dingen erin. Ik heb helaas ook niet voldoende tijd om AL mijn eten voor te bereiden. Met andere woorden het is bijna ONMOGELIJK om al je voeding clean te eten, 6 a 7 maaltijden per dag rond de 5000+ kcal.

Prijs je gelukkig kerel dat jij het wel kan. Ik doe zeker mijn best en ik kan zeggen dat zeker 75% van mijn voeding clean is. Dat is beter dan het afgelopen jaar en ook toen heb ik best goede gains gemaakt. 100% is gewoon niet haalbaar voor mij, dus ga niet zeggen dat het makkelijk is.

Sorry mc chick, maar dat is dus echt wel mogelijk.

Zeg dan liever dat je geen tijd wil vrijmaken om al je eten te bereiden.

Sorry mc chick, maar dat is dus echt wel mogelijk.

Zeg dan liever dat je geen tijd wil vrijmaken om al je eten te bereiden.

Ik kan best begrijpen dat mensen die +10u per dag werken en 's avonds nog 2u in de gym zitten wel wat andere dingen liever doen dan nog eens anderhalf uur eten gaan voorbereiden voor de volgende dag. Denk maar aan tijd met de vrouw en kinderen..

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven