- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 115kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Best frappant dat jij zoveel foto's hebt, "mossel".
Care to explain?
Loo ben je al aan de crack begonnen? ben benieuwd wat je er van vind. Die shit is echt te leip voor woorden kom ik keer op keer weer achter. trainen als een idioot maar daarna nog hele lange tijd een mega vaag gevoel van zenuwen o.i.d. ben benieuwd wat jij er van vind ten opzichte van no explode

Loo ben je al aan de crack begonnen? ben benieuwd wat je er van vind. Die shit is echt te leip voor woorden kom ik keer op keer weer achter. trainen als een idioot maar daarna nog hele lange tijd een mega vaag gevoel van zenuwen o.i.d. ben benieuwd wat jij er van vind ten opzichte van no explode
+1 Jah Loo, hebbie je darmen er al uit gekotst? Gnah Gnah Gnah![]()

LOL @ woensdag kipdag hahaha Ouwe Mac-junk ghehehe
vandaag nog wat doen, Loo?
Om 12.00 een bord pasta met tilapia eten.
En rond 13.30 schouders/traps pakken.
Ik heb zo'n gevoel dat vandaag 10 x 20kg ga pakken op side raises.
En 10 x 26kg met front raises.
Ik voel het gewoon.
Yo.

---------- Toegevoegd om 10:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:41 ----------
PS: Hoe zit het met je BW? Kom je al weer wat aan?
dikke raises dan!
ik zie trouwens dat je zovaak pasta eet, is dat gewone of volkoren?
Ben zoals jullie weten een van de weinige bb-ers het eens met het verhaal van Tjok. Ook op minder schoon eten kun je kwaliteitsmassa aanzetten. Ik kies ervoor tijdens de bulk niet laag in de 10% te zitten, zorg wel dat ik niet de 20% overschrijd. Uiteindelijk gaat deze quest door totdat ik beslis om droog te gaan staan en dan drop ik het vet.
Check master bulker Lee Piest.
En ga me niet vertellen dat dit uitsluitend vocht is.![]()

Sorry Loo, maar dit was het enige zinnige dat ik las
Was dat moment niet hemels? Een calorie of 7-800 en 40+ gram eiwitten overgoten met een heerlijk sausje![]()