MuscleMeat

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Haha, een fan van de lean mean chocomachine, zien we... De beste man tovert de ene na de andere foto van de Eensch Verloren Legende uit de mouw!

Say what????:roflol:!
317i8i0.jpg

Xtralarge tovert altijd oude foto's, posts en weet ik veel wat allemaal van jan en alleman uit de hoge hoed. Dat is helemaal niet raar hoor.

Best frappant dat jij zoveel foto's hebt, "mossel".
Care to explain?

Die kwam hij toevallig tegen toen hij het mapje "Jesaja" aanklikte onder DBB'ers.

Die legendarisch! FE-NO-ME-NAAL!!!! :D
Niks meer dan respect.

---------- Toegevoegd om 17:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:16 ----------

Wow, Mossel heeft zn post gedelete :eek:

Best frappant dat jij zoveel foto's hebt, "mossel".
Care to explain?

no care
Click op Jesaja ---> oude logboek (onderwerpen die gestart zijn) --> click laatste pagina ---> zelfs beeldmateriaal van de oude legende. Iedereen weet dat de legende hamburgers ook al is het rundertartaar verkiest boven een zak chips hij mag gewoon niet jokken.

Loo ben je al aan de crack begonnen? ben benieuwd wat je er van vind. Die shit is echt te leip voor woorden kom ik keer op keer weer achter. trainen als een idioot maar daarna nog hele lange tijd een mega vaag gevoel van zenuwen o.i.d. ben benieuwd wat jij er van vind ten opzichte van no explode

Loo ben je al aan de crack begonnen? ben benieuwd wat je er van vind. Die shit is echt te leip voor woorden kom ik keer op keer weer achter. trainen als een idioot maar daarna nog hele lange tijd een mega vaag gevoel van zenuwen o.i.d. ben benieuwd wat jij er van vind ten opzichte van no explode

+1 Jah Loo, hebbie je darmen er al uit gekotst? Gnah Gnah Gnah :evil:

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.030

+1 Jah Loo, hebbie je darmen er al uit gekotst? Gnah Gnah Gnah :evil:

Nog niet, m'n no-xplode is nog niet op.
Het potje ligt al klaar dat wel, ben benieuwd. :D
Ik hoop niet dat ik er zo verrot misselijk van wordt, ik moet nu al vechten om m'n pwo-meal naar binnen te krijgen (en houden) na die no-xplode, i ain't no p*ssy maar het is wel ****ed up.

ghehehe, ik ken dat Loo, ik kan er boekdelen over volschrijven, maar je gaat er echt gruwelijk op, no shit man!

• #7.032
WOENSDAG

woensdag gehaktdag? **** that woensdag kipdag.

Voeding

08.00 bord brinta + whey shake
12.00 4 boterhammen + 125gram kipfilet
15.00 4 boterhammen + 125gram kipfilet
17.00 banaan + whey shake
19.00 bord pasta + 200gram kipfilet
22.00 Big Mac + Cheesburger

Donderdag

Verdomme nog steeds spierpijn van zondagochtend.
Daarom maar hersteltraining gedaan, kon m'n quads niet eens goed aanspannen.
Misschien zondag weer benen pakken, ff kijken hoe ze aanvoelen.

Buik

Hanging knee raises
4 * 15hh

Leg raises (op dipapparaat)
4 * 15hh + 2kg per been

Benen

Leg extensions
Leg curls
Leg press
Adductor machine
Standing calve raises
Seated calve raises

Voeding

09.30 bord havermout + whey shake
12.30 125gram rijst + 6 eieren (vit C + multi)
16.00 3 mueslirepen + whey shake
18.00 bord rijst + boontjes + 150gram kipfilet
preworkout; no-xplode
19.30 trainen
postworkout; AA + creatine, whey shake + dextrose
22.30 125gram rijst + 200gram biefstuk (vit E + visolie)

LOL @ woensdag kipdag hahaha Ouwe Mac-junk ghehehe

vandaag nog wat doen, Loo?

• #7.034
LOL @ woensdag kipdag hahaha Ouwe Mac-junk ghehehe

vandaag nog wat doen, Loo?

Om 12.00 een bord pasta met tilapia eten.
En rond 13.30 schouders/traps pakken.

Ik heb zo'n gevoel dat vandaag 10 x 20kg ga pakken op side raises.
En 10 x 26kg met front raises.

Ik voel het gewoon.

Yo.

Om 12.00 een bord pasta met tilapia eten.
En rond 13.30 schouders/traps pakken.

Ik heb zo'n gevoel dat vandaag 10 x 20kg ga pakken op side raises.
En 10 x 26kg met front raises.

Ik voel het gewoon.

Yo.

Yeah buddy! Same here, ook schouder dag vandaag!

Wat zeg je daar? 10x26? Holy ****, genetic freak! :P
Nja, dan kan ik niet achterblijven eh.... Ik zal es kijken tot hoever ik van de zwaartekracht kan winnen :D

---------- Toegevoegd om 10:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:41 ----------

PS: Hoe zit het met je BW? Kom je al weer wat aan?

dikke raises dan!
ik zie trouwens dat je zovaak pasta eet, is dat gewone of volkoren?

Ben zoals jullie weten een van de weinige bb-ers het eens met het verhaal van Tjok. Ook op minder schoon eten kun je kwaliteitsmassa aanzetten. Ik kies ervoor tijdens de bulk niet laag in de 10% te zitten, zorg wel dat ik niet de 20% overschrijd. Uiteindelijk gaat deze quest door totdat ik beslis om droog te gaan staan en dan drop ik het vet.

Check master bulker Lee Piest.
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En ga me niet vertellen dat dit uitsluitend vocht is. :D

• #7.038
---------- Toegevoegd om 10:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:41 ----------

PS: Hoe zit het met je BW? Kom je al weer wat aan?

heb nu iets meer dan 4kg gepakt binnen een maand, vet % gelijk gebleven, misschien 1 a 2 % omhoog. Ben er wel redelijk tevreden mee, meeste kg's heb ik de laatste twee weken gepakt.
Nog een kilo of 4 te gaan dan zit ik wel op m'n oude gewicht.
Deze maand 2kg en volgende maand 2kg, dat is zo'n beetje m''n doelstelling.
(vet % gelijk houden uiteraard).

dikke raises dan!
ik zie trouwens dat je zovaak pasta eet, is dat gewone of volkoren?

Vaak gewone. Soms neem ik die spiraaltjes, die zijn gemixed; gewoon en volkoren. Ik zou eigenlijk meer volkoren pasta moeten eten, maar ik vind het niet zo lekker.

Ben zoals jullie weten een van de weinige bb-ers het eens met het verhaal van Tjok. Ook op minder schoon eten kun je kwaliteitsmassa aanzetten. Ik kies ervoor tijdens de bulk niet laag in de 10% te zitten, zorg wel dat ik niet de 20% overschrijd. Uiteindelijk gaat deze quest door totdat ik beslis om droog te gaan staan en dan drop ik het vet.

Check master bulker Lee Piest.

En ga me niet vertellen dat dit uitsluitend vocht is. :D

Dat dirty bulken en je vet % zo hoog op laten lopen is allang achterhaald, het is een tijdje een "hype" geweest in het pro-bb circuit, maar de laatste jaren zie je dat iedereen off season z'n vet % redelijk binnen de perken houdt.
Logisch, cutten is gewoon een katabole bezigheid, en als je van zo'n vet % moet komen dan ben je lang bezig met cutten en moet je uiteindelijk diep gaan wat potentieel katabool is, zeker voor een natural.

En als je een jongen bent zoals mij, die ook in de winter de mooiboy wilt uithangen, dan wil je niet richting de 20% gaan.
Daarom blijf ik lekker (redelijk) clean bulken. Maargoed ieder z'n methode...

• #7.040
Sorry Loo, maar dit was het enige zinnige dat ik las :D
Was dat moment niet hemels? Een calorie of 7-800 en 40+ gram eiwitten overgoten met een heerlijk sausje :meal:

Het was inderdaad genieten ja, ik rij er speciaal voor naar een Mac die verder weg is, omdat ik weet dat daar geen Marrokanen werken en de burgers met hygiëne en liefde bereid worden, hahaha. M'n vriendin wilde ook een hapje maar ik werd gewoon agressief omdat ze naar mijn idee een te grote hap nam.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven