XXL Nutrition

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Het was inderdaad genieten ja, ik rij er speciaal voor naar een Mac die verder weg is, omdat ik weet dat daar geen Marrokanen werken en de burgers met hygiëne en liefde bereid worden, hahaha. M'n vriendin wilde ook een hapje maar ik werd gewoon agressief omdat ze naar mijn idee een te grote hap nam.

:roflol:

Dat gevoel ken ik, het is zo irritant als je een pizza of dik stuk vlees aan het eten bent en iemand vraagt of die een hapje mag. 9 van de 10 keer zeg ik ook dat ik in de bulk zit en dat ze weg moeten gaan.

Het was inderdaad genieten ja, ik rij er speciaal voor naar een Mac die verder weg is, omdat ik weet dat daar geen Marrokanen werken en de burgers met hygiëne en liefde bereid worden, hahaha. M'n vriendin wilde ook een hapje maar ik werd gewoon agressief omdat ze naar mijn idee een te grote hap nam.

Naw hell no b*ch, get yo own food n**ga!

Dat gevoel ken ik, het is zo irritant als je een pizza of dik stuk vlees aan het eten bent en iemand vraagt of die een hapje mag. 9 van de 10 keer zeg ik ook dat ik in de bulk zit en dat ze weg moeten gaan.
Haha, herkenbaar. Ik wil ook niet dat mensen van mijn eten eten, maar ik eet maar al te graag vanhet eten van andere mensen. :D

Haha, herkenbaar. Ik wil ook niet dat mensen van mijn eten eten, maar ik eet maar al te graag vanhet eten van andere mensen. :D

Hahaha, hier precies hetzelfde. Ik word er ook echt agressief van. Zeker als ik echt honger heb.

Als je je meisje een hapje van je eten laat nemen doe je natuurlijk altijd de welbekende 'geef met je vinger de grens aan tot waar gebeten kan worden' move. Zorg dat ze nooit een grote hap kan nemen zonder je halve hand er bij te moeten eten.

Ben zoals jullie weten een van de weinige bb-ers het eens met het verhaal van Tjok. Ook op minder schoon eten kun je kwaliteitsmassa aanzetten. Ik kies ervoor tijdens de bulk niet laag in de 10% te zitten, zorg wel dat ik niet de 20% overschrijd. Uiteindelijk gaat deze quest door totdat ik beslis om droog te gaan staan en dan drop ik het vet.

Check master bulker Lee Piest.
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En ga me niet vertellen dat dit uitsluitend vocht is. :D

hehehehehe dat was een tijdje een grote hype Chick.
Think twice -->

Als Lee gaat cutten gaat er T3, clen eventueel een dnp-tje bij en verliest bijna geen spiermassa icm met aassoorten met als basis test.

Als jij gaat cutten als naturel van zo`n hoog BF blijft er niks van je over gozer.

Je moet je BF niet zo ver laten oplopen het is ook al bewezen dat als je BF rond de 12 zit % je het beste spiermassa kan aanzetten.

Gewoon verstandig en VEEL eten.

Think twice -->

Als Lee gaat cutten gaat er T3, clen eventueel een dnp-tje bij en verliest bijna geen spiermassa icm met aassoorten met als basis test.

Als jij gaat cutten als naturel van zo`n hoog BF blijft er niks van je over gozer.

Je moet je BF niet zo ver laten oplopen het is ook al bewezen dat als je BF rond de 12 zit % je het beste spiermassa kan aanzetten.

Damn zo moeilijk is het toch niet? Gewoon verstandig en VEEL eten.

Jamaar in een verstandig dieet horen ook verzadigde vetten thuis.. Niet enkel kip en tonijn eten, ook is een keer mager rundergehakt of iets deregelijks.. Want dat maak ik op uit jouw opmerkingen sarge, of bedoel je het anders?

net als eieren.. net zo gezond als noten en vis.. Wissel het af..

Junk is dan wel weer bullshit idd.. Net als chocomelk (Auw Auw, jullie weten toch niet waar mijn bed slaapt en mn huis woont, Gelukkig :rolleyes: :p)
Ben het er meer eens dat het looze kcal zijn.. Melk daarentegen.. Dat is de zuivere vorm van choco..

Overgens las ik een tijdje terug iets in de m&F over Visolievet.. Dit heeft geen meerwaarde om het 7 x pw te eten t.o.v. het 2 keer per week te nemen.. Dioxine gevaar was waar het om draaide, de violie capsules hbben hier geen last van.. Maar als je je portie vette vis moet suplementeren ben je al gauw 15 pillen verder..

Hahaha zie dit zo voor met met die hamburger, van wat flik jij me nou :eek:

Wel hele heftige raises idd , netjes man

Think twice -->

Gewoon verstandig en VEEL eten.
Alles is een hype, zolang het maar werkt. ;)

Zoals ik al eens eerder aangaf moet je als naturel een overschot aan kcal binnenkrijgen aangevuld met voldoende eiwitten om maximaal te groeien. Ik blijf van mening dat je als naturel niet te droog moet staan als je flinke spiermassa wilt aanzetten. Spieren zijn een risico voor je lichaam en met weinig energie reserves werkt het lichaam niet mee om flinke spiermassa naturel aan te zetten. Op de AS tart je natuurlijk al deze natuurwetten. Zo werkt het dus ook. Gasten die op de AS zitten groeien met een laag BF nog steeds als kool en dat gaan veel naturel sporters ook proberen, droog zijn en massa aanzetten wie wilt dat nou niet? Alleen dat kost nogal wat tijd wil je resultaat boeken.

Naturel cutten kan zeker met behoud van spiermassa als je het op de juiste wijze doet en geduld hebt, check BFFM. Wil je in 3 weken droog staan dan is het een ander verhaal of als je onder de 10% gaat zitten, maar zo'n laag BF wil ik niet hebben.

Alles is een hype, zolang het maar werkt. ;)

Zoals ik al eens eerder aangaf moet je als naturel een overschot aan kcal binnenkrijgen aangevuld met voldoende eiwitten om maximaal te groeien. Ik blijf van mening dat je als naturel niet te droog moet staan als je flinke spiermassa wilt aanzetten. Spieren zijn een risico voor je lichaam en met weinig energie reserves werkt het lichaam niet mee om flinke spiermassa naturel aan te zetten. Op de AS tart je natuurlijk al deze natuurwetten. Zo werkt het dus ook. Gasten die op de AS zitten groeien met een laag BF nog steeds als kool en dat gaan veel naturel sporters ook proberen, droog zijn en massa aanzetten wie wilt dat nou niet? Alleen dat kost nogal wat tijd wil je resultaat boeken.

Naturel cutten kan zeker met behoud van spiermassa als je het op de juiste wijze doet en geduld hebt, check BFFM. Wil je in 3 weken droog staan dan is het een ander verhaal of als je onder de 10% gaat zitten, maar zo'n laag BF wil ik niet hebben.

Mja, kan me wel vinden in je punt, maar ik zie nog steeds niet in waarom je dan hoger dan 14 a 15% zou gaan zitten. Das denk ik wel genoeg energie reserve.

Misschien een nieuw topic erover aanmaken gasten, dit zijn grote lappen teksten, in de trend van 'door de bomen het bos niet meer zien ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.052
Misschien een nieuw topic erover aanmaken gasten, dit zijn grote lappen teksten, in de trend van 'door de bomen het bos niet meer zien ;)

Oke laat ik snel van de hak op de tak springen door een training te posten in mijn eigen log;

VRIJDAG

Zoals voorspelt heb ik die 20kg side raises en 26kg front raises gepakt.
Moest wel flink inleveren met M.P's, maar maakt niet m'n schouders stonden goed in de fik. Burn mother****ers!

Schouders

Side raises
12 * 10
12 * 14
10 * 18
10 * 20
12 * 12

Front raises
10 * 14
10 * 18
10 * 22
10 * 26

M.P's
4 * 12 * 40

Traps

Barbell shrugs
10 * 70
10 * 110
10 * 130
10 * 140

Dumbbell shrugs (1sec hold)
12 * 32
12 * 38
12 * 44
12 * 52

Voeding

Goed man.

Fijn weekend beesten.

Wajoowerie, brute front raises zou mij nooit lukken!:eek:

Fijn weekend vieze.

Oke laat ik snel van de hak op de tak springen door een training te posten in mijn eigen log;

VRIJDAG

Zoals voorspelt heb ik die 20kg side raises en 26kg front raises gepakt.
Moest wel flink inleveren met M.P's, maar maakt niet m'n schouders stonden goed in de fik. Burn mother****ers!

Schouders

Side raises
12 * 10
12 * 14
10 * 18
10 * 20
12 * 12

Front raises
10 * 14
10 * 18
10 * 22
10 * 26

M.P's
4 * 12 * 40

Traps

Barbell shrugs
10 * 70
10 * 110
10 * 130
10 * 140

Dumbbell shrugs (1sec hold)
12 * 32
12 * 38
12 * 44
12 * 52

Voeding

Goed man.

Fijn weekend beesten.
ZO! Nette training! Als de kat van huis is, dansen de muizen op tafel ;)

t*ring wat een gewicht op de side en front raises :-o

MP zie ik dan door de vingers omdat je die raises lekker zwaar hebt gedaan :p
Netjes hoor.

Zeg Loo, gaan we bijdehand doen, bro? Met je 26 kilo front raises, tsssss!
Hard gewerkt gap!

godsamme waar haal je die frontraises vandaan man. Ik moet er niet aan denken met 26kg.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven