Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik geloof niks van die 30kg db pressRight, net of fotos met lor + 26 kg dumbbells het verschil zal maken, ik kan overgens ook dumbbell schoulder pressen met 30 kg dumbbells, zal morgen een FOTO maken..
Right, net of fotos met lor + 26 kg dumbbells het verschil zal maken, ik kan overgens ook dumbbell schoulder pressen met 30 kg dumbbells, zal morgen een FOTO maken..
Hoe kunnen je frontraises nou zwaarder zijn in totaal dan je MP erna? Met MP heb je de halve arm qua momentum ook nog te samen met een hoop tricep werk.. :S
Hier ook al van die monster raises, verdomme zegKwark ook al.. Goed weekend en niet teveel katabool zijn he.
![]()

Respect Loo!Hey Loo, afgestuurde indo, vrouwen verslinder, baco beast en geile honing, niets gelezen van deze log, kom zo binnen wandelen, hoe staat het er nu voor dan? Groeit er al wat of zijn er nog weekenden dat het vanuit anabool oogpunt huilen is met de pet op? En hoe zit het met het oestrogeen dan? Is er nog een die je buik doet kriebelen of hou je ze enkel verstandig en rationeel warm om ze incidenteel te prikken zodat het huwelijk met het ijzer er niet onder lijd?
De zonneschijn benauwd me soms, het doet pijn aan m'n ogen, ik wil soms terug naar het donker. Ik kan er soms niet zo goed tegen, tegen liefde, positiviteit, vrolijkheid. Het zijn geen goede emoties om op te trainen.

, maar gegeten niet zo veel) had ik wegens slaaptekort van te voren niet zoveel zin/energie om te trainen maar het ging toch wel aardig. 
Hoe zit het met het gewicht Loo, meen dat ik las dat je er weer 4 bij had, nog steeds zo ?