Lennart010
Huge Freak
- Waardering
- 608
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 99kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou, ik zeg altijd maar zo; beter een dumbbell in de hand, dan schijt op een natte krant![]()

Over muziek gesproken. Wanneer kunnen we deel 2 verwachten van Loo's haat/ agressie/ trainingsmuziek?
Vorige training doe je 12x110 fullsquats en nu doe je 6x120 parallel.
Waarom heb je gewisseld naar parallel en daarnaast vind ik het verschil van full en parallel zeer matig als je maar 6 reppers maakt.
Wel lekker getraind beest!
Lekkere training beescht. Maaruh, 50 gram cashewnoten, das een flinke hand baas! (zakkie is meestal 150 gram).

lekker bezig loo die poten van je zullen weer groeien!
Nou, ik zeg altijd maar zo; beter een dumbbell in de hand, dan schijt op een natte krant![]()

Loo weer geweldige verhalen zoals altijd, zit je al weer op je oude niveau voor Bali ? dat is rond de 60blz terug daar begin ik niet meer aan![]()
Op welke muzieksniveau zit je nu Loo? Hatebreed of nog een toontje lager?![]()
Over muziek gesproken. Wanneer kunnen we deel 2 verwachten van Loo's haat/ agressie/ trainingsmuziek?
2 Supertrainingen Loo.
Genoten van je rustdag vandaag?
Vind je BP nog flink sterk na die Incline presses!
Veel plezier dit weekend bro.
Maar even zonder dollen, een feestje afblazen omdat je vriendin een weekend weg plant is echt not-done.
Ow ja, lekkere trainingen weer.
). Maar dan het bizarre; na de training rij ik in m'n auto naar huis; helemaal lamgeslagen, af en toe kokhalzen. En ik krijg ineens een raar gevoel; ik kan die ****ing herrie in de cd-speler niet meer verdragen, en apathisch als ik normaal gesproken ben, krijg ik ineens een sterk gevoel van empathie over me heen. Ik krijg ineens medelijden met andere mensen, voel me bijna schuldig dat ik zoveel met mezelf, met trainen bezig ben. Ik krijg bijna de behoefte om m'n vriendin een liefdesverklaring te smsen.