XXL Nutrition

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Loo weer geweldige verhalen zoals altijd, zit je al weer op je oude niveau voor Bali ? dat is rond de 60blz terug daar begin ik niet meer aan :D

Op welke muzieksniveau zit je nu Loo? Hatebreed of nog een toontje lager? :p

Over muziek gesproken. Wanneer kunnen we deel 2 verwachten van Loo's haat/ agressie/ trainingsmuziek?

2 Supertrainingen Loo.
Genoten van je rustdag vandaag?
Vind je BP nog flink sterk na die Incline presses!

Nog een training in het verschiet vandaag??:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.108
Vorige training doe je 12x110 fullsquats en nu doe je 6x120 parallel.
Waarom heb je gewisseld naar parallel en daarnaast vind ik het verschil van full en parallel zeer matig als je maar 6 reppers maakt.

Wel lekker getraind beest!

Scherpe opmerking; Inderdaad die 120 viel me eigenlijk tegen, aangezien 110 fullsquat me "makkelijk afging.
Ik heb er nog eens over nagedacht
1. geen riem gebruikt; waardoor ik sowieso al veel kracht verlies.
(maar dat is niet zo erg zolang ik geen lage rug problemen heb wil ik wat vaker zonder belt trainen)
2. parallel is voor mij juist zwaar; omdat ik eigenlijk nooit parallel squat, en nu wel is het juist wennen voor mij; ik moet die negatieve eerder "afremmen" wat me alleen maar energie kost. Ik pak eigenlijk liever full; je moet van dieper komen maar het afremmen van de negatieve kost me minder kracht dan bij parallel (simpelweg omdat ik niet gewend ben eerder die negatieve te remmen).

Snap je?

Lekkere training beescht. Maaruh, 50 gram cashewnoten, das een flinke hand baas! (zakkie is meestal 150 gram).

Ik eet meestal 75/100 gram baas, dus 50 is nog weinig voor mij. :D

lekker bezig loo die poten van je zullen weer groeien!

M'n poten gaan wel lekker sinds ik terug ben van vakantie, heel apart (je hoort me niet klagen trouwens). "
Quads beginnen al wat voller te raken.
Misschien komt het omdat ik geen knie probs meer heb, of omdat de lieve heer me nu eindelijk degelijke wheels gunt....

Nou, ik zeg altijd maar zo; beter een dumbbell in de hand, dan schijt op een natte krant:D

:roflol:

Loo weer geweldige verhalen zoals altijd, zit je al weer op je oude niveau voor Bali ? dat is rond de 60blz terug daar begin ik niet meer aan :D

kracht gaat wel lekker, scheelt niet veel meer.
gewicht stijgt gestaag; 25 september-25oktober; iets meer dan 4kg gepakt.
Ik denk dat ik inmiddels op een kleine 5kg zit. Nog 3 te gaan dus.
Die 3 worden wat lastiger, maar uiteindelijk komt het goed.
Kan m'n eten nog iets opschroeven, misschien doe ik dat vanaf December.

Op welke muzieksniveau zit je nu Loo? Hatebreed of nog een toontje lager? :p

Nou het scheelt niet veel meer, ik durf het nog net geen Hatebreed te noemen maar niveau Linkin Park/Korn heb ik nu wel stevig te pakken.
Ik zit er nog een paar procent pijn en haat per training vanaf, het kan nou nooit lang meer duren.

You ****ing bleed now!

http://www.youtube.com/watch?v=m3m_oCQnbW0

Over muziek gesproken. Wanneer kunnen we deel 2 verwachten van Loo's haat/ agressie/ trainingsmuziek?

De nieuwe cd van Hatebreed (Hatebreed) is uit, die is wel aardig PR-garant.
Ik zal binnenkort ff een nieuwe playlist maken, moet nog ff een en ander downloaden.

En verder;

Hier pikkies!

Hatebreed live @ Detroit

Moet goed zijn voor 2 trainingen.

thanks Lennart!

2 Supertrainingen Loo.
Genoten van je rustdag vandaag?
Vind je BP nog flink sterk na die Incline presses!

Ik vond het ook niet tegenvallen nee.
Ik heb woensdag trouwens buik en kuiten gepakt:

Buik; Leg raises en knee raises, totaal 8 sets van 15 reps (met 5kg gewicht per been)

Kuiten; supersets: standing & seated calve raises; totaal 10 sets van 20-25reps.

Nog een training in het verschiet vandaag??:D

No back no life. 7 uur.

Laatst bewerkt door een moderator:
Veel plezier dit weekend bro.
Maar even zonder dollen, een feestje afblazen omdat je vriendin een weekend weg plant is echt not-done.

Ow ja, lekkere trainingen weer.

• #7.110
Veel plezier dit weekend bro.
Maar even zonder dollen, een feestje afblazen omdat je vriendin een weekend weg plant is echt not-done.

Ow ja, lekkere trainingen weer.

quoted for truth.

Ik weet het, schandalig eigenlijk, maar ik sta open voor een herkansing (zonder "de vriendinnetjes van de vriendjes").

Wordt tijd dat er in jouw log ook weer trainingen gepost worden bro, keep the muscles alive.

Ik volg je log graag Loo, doe zo voort !

Nieuwe Hatebreed cd, ik ben er blij mee. Nummers als Destroy Everything, Call for Blood, I will be heard, Never let it die en To the thresshold werden gewoon leuk.
Dat motiveerde totaal niet meer :D tijd voor nieuwe takkeherrie dus.

haha loo jij bent dus ook weer terug. Succes met trainen gast en met de chica's playen,

je weet zelluf!?

Loo:

[Link niet meer beschikbaar]

Aardig toegankelijk hardcore plaatje, maar verdomme lekker om op te knallen.

• #7.115
WOENSDAG

Rustdag; **** rust; buik + kuiten.

Buik

Hanging knee raises
15 x
15 x
15 x + 5kg
15 x + 10kg

Hanging leg raises (op dip)
15 x
15 x + 2kg per been
12 x + 4kg per been
15x

Kuiten

Standing calve raises
5 x 20 x 200

superset met;

Seated calve raises
5 x 20 x 40

Voeding

09.30 bord brinta + whey shake (biergist)
12.30 4 boterhammen + 125gram kipfilet (vit C + multi)
16.00 125gram rijst + 3 eieren + 200gram hamburger
17.00 trainen
post work out; AA + creatine, whey shake
19.00 aardappelpuree + 200gram tilapia + groente (biergist, vit E + visolie)
23.00 bordje cruesli + 500gram magere kwark

DONDERDAG

Soms heb je echt een dag ertussen zitten waarin alles klopt, en dat zijn dan trainingen die de geschiedenis in gaan als memorabele trainingen. Vandaag was zo'n training.
Ik had niet overdag niet het gevoel dat het een brute training ging worden. Om half 7 nam ik m'n no-xplode, na een week niks genomen te hebben. Ik werd vrijwel meteen misselijk, nog ff snel gedoucht maar met het afdrogen nog ff gekotst (wel bijna alles binnen gehouden gelukkig). Op weg naar de gym had ik al een raar gevoel; opgefokt, onrustig. Tiger4evah deed meteen het welbekende gebaar (tikken met z'n vinger op z'n pols; zo van; te laat jongen!). "ff rustig aan man ik heb net overgegeven".
En dan, na de tweede warm up set voor deads, voel je het al; dit gaat een goede training worden. Je krijgt je mindset goed, je hebt geen pijntjes, en jij en je trainingspartner zitten precies op 1 lijn. Geen ****ing bullshit, gewoon knallen.
Af en toe een loeiharde klap met de platte hand op de rug van je trainingspartner; de ecto's kijken met open mond, maar de grote jongens weten hoe laat het is. Time to go to war. Hatebreed waardig. (yo Minotaurus;)). Maar dan het bizarre; na de training rij ik in m'n auto naar huis; helemaal lamgeslagen, af en toe kokhalzen. En ik krijg ineens een raar gevoel; ik kan die ****ing herrie in de cd-speler niet meer verdragen, en apathisch als ik normaal gesproken ben, krijg ik ineens een sterk gevoel van empathie over me heen. Ik krijg ineens medelijden met andere mensen, voel me bijna schuldig dat ik zoveel met mezelf, met trainen bezig ben. Ik krijg bijna de behoefte om m'n vriendin een liefdesverklaring te smsen.
Maar...ik wijt die rare rollercoaster van onrustigheid > totale focus en agressie > en vervolgens overdreven empathisch, aan de no-xplode. Ik heb het al eens vaker gehad.
En ik wacht nu maar stil in een hoekje tot het over is. Wat een heerlijk spul is het toch. :D

Rug

Deadlift
6 * 60
6* 100
6* 140
5 * 180 (gripfail; kon nog 1 a 2 reps)
3 * 180

Pull ups (wide grip
4 * 8 * bw

Bent over rows
6 * 60
6 * 90
6 * 130 (goddamn te zwaar)
20 * 90 (6 slow + 14 pompuh)

Small grip pull downs
6 * 70
6 * 100
8 * 100 (spot)
9 * 100 (spot)
6 * 100 + 8 * 60

Traps

Barbell shrugs
6 * 60
6 * 100
8 * 140
10 * 160
14 * 100

Voeding

11.00 bord havermout + whey shake
14.00 bord brinta + 250gram tonijn (biergist + vit C + multi)
16.30 125 gram rijst + 4 eieren + groente
18.00 whey shake + 75 gram brinta wake up
preworkout ; no-xplode
19.00 trainen
postworkout; AA+creatine
22.00 125gram rijst + 200gram biefstuk

• Like
Waarderingen: X.
Lekker :D

Gebruik je magnesium bij je deads? Dat maakt bij mij echt een wereld van verschil :)

En niet slecht van die rows :eek:

whoow
Dat no explode gedoe klinkt te gek..
Is het vergelijkbaar met CRACk??

Flinke deads en borst neergezet..

Wat zou je 1rm DEAD zijn? Dat zal wel rond de 200 zijn denk ik?

****ing brute Bor's Loo!

no explode is gewoon drugs xD!!! j/k
maare nette training en natuurlijk weer een leuk verhaal. beter kopiereen je al die stukjes uit je log naar een doc bestand. print die shit en verkoop het. ik zal het kopen :D

haha, zotte training. Gefeliciteerd Loo.
Maar toch een vraag: je doucht vóór je gaat trainen?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven