XXL Nutrition

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
De t*ring die side- en frontraises zijn echt belachelijk goed gozer maar dat weet je al!

goed weekend.

( dumbbell press ook ;))

Insane die schouders Loo! DB press met 44kg en side raises met 20 0.o. Trippen :D

Zieke power heb jij toch in die delts. Als je zo doorgaat kun je voor de zomer van 2010 een beest worden. ;)

Loo'tje kun je echt niet een x van die front raises een filmpje maken? Lijkt me ziek om te zien.

Nice training verder, flink dooreten en die 50kg's DB's gaan weer sneuvelen!

Loo'tje kun je echt niet een x van die front raises een filmpje maken? Lijkt me ziek om te zien.

Nice training verder, flink dooreten en die 50kg's DB's gaan weer sneuvelen!

heb nog wat te goed van je Loo, dacht dat je een man van je woord was, jammer

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.167
Ohhh ik ben niet te beroerd om filmpjes/foto's whatever te posten.
Ik heb al zovaak (bij voldoende groepsdruk) foto's gepost.
Maar wij komen om te trainen, niet filmpjes te maken, ik wil niet als een superdude overkomen in the gym hahaha.

Maar wij komen om te trainen, niet filmpjes te maken, ik wil niet als een superdude overkomen in the gym hahaha.
Je moet uiteraard wel een beetje aan je reputatie denken he ;)

Heb ik echt schijt aan. Ik film gewoon. Ze vinden mij sowieso vreemd omdat ik alleen maar rond dat squatrek rondhang.

Als je wilt filmen moet je dat gewoon doen. Je trainingen zeggen genoeg dat je hardcore bezig bent dus maak je daar maar niet druk om.

Hangt ,imo, natuurlijk vanaf wat je filmt..want een BP is heel wat anders dan een squat/DL. Hardcore is ook als je voldoende met je techniek bezig bent.

sterke schouders man :o

he pipo, ik maakte gvd geen grapje. waarom geen kuur in deze anabole periode?

De krachtstoename is inderdaad wel verdacht...

Van 100 naar 180kg deadlift in een maand.
Van 80 naar 110 bench in een maand.
Van 80 naar 120 squat in een maand.

en 5kg bw erbij in iets meer dan een maand...

go figure...

Mooie Squat/Bench verhouding! :roflol:

wat was het ook alweer wat je zei...

als jij 200kg squat maak ik filmpjes van 44 kg dumbbell press, dus bij deze... die 44 kg geloof ik niet eens... superdude acties of niet

Och het begint weer :o :popcorn:

Maar wat maakt het uit dat maakt dit logboek niet minder vermakelijk. In de dagboeken sectie van DBB moet je er gewoon 20-30% van aftrekken bij sommige oefeningen dan zit je gewoon goed.

Die gewichten zijn sowieso niet zo heel belangrijk die spiegel telt uiteindelijk. .

Laatst bewerkt:
t**fus sterke delts Loo! Prettig weekend en neukse maar weer:D

Maar wat maakt het uit dat maakt dit logboek niet minder vermakelijk. In de dagboeken sectie van DBB moet je er gewoon 20-30% van aftrekken bij sommige oefeningen dan zit je gewoon goed.

Die gewichten zijn sowieso niet zo heel belangrijk die spiegel telt uiteindelijk. .

Kansloos. :yarly:

Hebben jullie Loo z'n schouders weleens gezien? Ik geloof die raises echt wel.

Liegen op een internetforum :roflol:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven