XXL Nutrition

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Lijkt me een goed grietje Loo.
Komt ze bij jou langs, mag je toch rustig nog even trainen.
Kom je terug van je training, mag je nog wat posten op DBB. :thumbs:

+1 She's a keeper ;)

Lekker getraind weer kerel ... de 50'ers liggen op je te wachten

Goei chick hoor Loo! Je moet wel trainingsvrijhgeid hebben natuurlijk! En die heb je superdude style goed gebruikt! we zijn trots op je Loo:sd:

Sterke Incline DB

Hahaha, LOL @ de mokro... Nice training Loo ;)

Tiger een mocro? :orly:

Haha, wat een sloef ben jij!:p

Heey beest, doe je de deadlift tegenwoordig met deadstop?

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.209
he pipo, ik maakte gvd geen grapje. waarom geen kuur in deze anabole periode?

Nou...ik heb er wel ernstig over nagedacht, vooral toen ik net terug kwam van vakantie. Ik was m'n hele identiteit verloren, en m'n naaste omgeving zag dat ook ik menselijk was en terug kon zakken naar een "average joe".
Ik bevond me dus weer even "tussen het gewone volk".
Verschrikkelijk gewoon.

Maar ik moet zeggen dat het nu weer erg lekker gaat, ik heb weer veel plezier in het trainen aangezien het loon naar werken is. Ik heb er weer vertrouwen in. "Like the good old days". Al weet ik dat het met wat shizzle nog vele malen lekkerder wordt, dat ik dan in een 7e hemel kom, the king of the mountain wordt.
Ik had iedereen graag laten zien, hoe hard je kan groeien. Het is een orgasme van 10 weken lang.
Maar om eerlijk te zijn ben ik te bang voor een slechte huid (über ijdelheid ik weet het) en de down na de kuur (op meerdere gebieden). En m'n chick (al zou ze het niet verbieden) zal het zeker niet leuk vinden en m'n naaste omgeving zou me zeker beschuldigen van gebruik. Ik krijg nu al wat valse beschuldigingen naar m'n hoofd hier en daar.

Dus de tegen's wegen net wat ff zwaarder dan voor's.

wat was het ook alweer wat je zei...

als jij 200kg squat maak ik filmpjes van 44 kg dumbbell press, dus bij deze... die 44 kg geloof ik niet eens... superdude acties of niet

Maar wat maakt het uit dat maakt dit logboek niet minder vermakelijk. In de dagboeken sectie van DBB moet je er gewoon 20-30% van aftrekken bij sommige oefeningen dan zit je gewoon goed.

Die gewichten zijn sowieso niet zo heel belangrijk die spiegel telt uiteindelijk. .

:roflol:, waarom zou ik in godsnaam gaan liegen? Niet alleen heb ik er nog nooit 1 rep bijgelogen, ik zet er ook nog eens altijd bij of er gespot is of niet. En mijn uitvoeringen zijn een van de betere van deze hele sectie, dat weet ik wel zeker. En als ik een keer een ****ed up uitvoering doe dan zet ik het erbij. Niet voor de lezers, voor mezelf.

Uiteindelijk is je fysiek inderdaad de beste weerspiegeling van je trainingen, als iemand pretendeert 120kg te benchen en ik op een foto een ****ed up chest zie dan weet ik genoeg; of hij liegt of hij heeft ****ed up uitvoeringen.

t**fus sterke delts Loo! Prettig weekend en neukse maar weer:D

thanks, done.

OK, ben benieuwd naar de NO-xplode effecten Loo. Net ff 2 scoops genomen, nu even opgeilen met wat mosh.

Zo ff knallen.

Enne? Wordt je al lid van de no-xplode fanclub of ben je een van de weinigen die er immuum voor is?

hoi loo

doe jij ook shakes ensow

groetjes jef

met brinta wake up erdoor tegenwoordig, ik "upgrade" m'n shakes.

sinds hoelang train je eigelijk Loo?

Ben ik ook wel benieuwd naar, toen je dit logje opende was je waarschijnlijk al wel een poosje bezig.

Ik denk dat je genoegen moet nemen met 'al enkele jaren''. Alleen zo kan hij de mythe in stand houden dat zijn goddelijke lichaam in slechts korte tijd werd geschapen zoals God in zes dagen de aarde schiep. :D

idd, trainingsjaren en bodyweight blijft topsecret om de mythe in stand te houden.

Heey beest, doe je de deadlift tegenwoordig met deadstop?

Ja man ik deed bv 170 voor reps en 180 kreeg ik niet eens los. Dat is bijdehand dacht ik!
Toen ben ik eens gaan informeren, bleek dat ik te vaak aan het bouncen/pompen was ipv een echte deadstop deed.
Nu doe ik de stang echt doodleggen, ik ging eerst een stuk terug in gewicht maar ik begin nu echt profijt te krijgen van die nieuwe methode; ik kan meer gewicht van de grond af krijgen.

Oh nee hoor ik niet. Ik en indogroep pinda trainen al bijna weer 2 jaar samen dus ik pak niet zo nu en dan een training mee. Overigens zat ik gister thuis.

Vanavond wel present met benen he viespeuk, gedeelde smart is halve smart.
Yo.

Loo, tijdje geleden heb je een filmpje gepost van je kuittrainingsmethode.
Weet je de link nog? Vind het precies niet meer.

Ik zeg niet dat jij liegt Loo maar dat er wel een tendens heerst in deze sectie. Laatst nog zo`n idioot van 18 jaar die 5 maanden aan het trainen is die 42 kg x8hh dumbbell shoulder dumbbell press noteerde in zijn dagboek.
Geloof ik gewoon geen reet van. Zelfs iemand met dumbbell kickbacks 65 kg per arm. En een dumbbell row van 90 kg.

In de powerlifsectie zie je dat toch veel minder die jongens kennen elkaar weten wat iedereen lift en anders val je toch wel door de mand tijdens een wedstrijd of een meeting.

Begrijp sowieso niet waarom mensen daarover liegen op het internet -->:roflol:

Ik zeg niet dat jij liegt Loo maar dat er wel een tendens heerst in deze sectie. Laatst nog zo`n idiootvan 18 jaar die 5 maanden aan het trainen is die 42 kg x8hh dumbbell shoulder dumbbell press noteerde in zijn dagboek.

Geloof ik gewoon geen reet van.
+1
liegen over stats is slecht

Loo zou nooit een filmpje van zichzelf posten, absoluut onmogelijk. Je bedoelt wellicht een artikel over kuiten trainen.
Waarom is dat onmogelijk? Begrijp niet dat mensen zo terughoudend zijn met filmpjes. Precies wat xtra zegt. Leden van de strongman en pl sectie zijn de gasten die hier filmpjes posten en kunnen dus niet liegen omdat ze dan door de mand vallen. Tevens kijken er een aantal kritisch mee waarvan je weer kunt leren.

Ik neem het dan ook met een korreltje zout als iemand zegt dat diegene alles perfect doet. Heb filmpjes van paljas gezien en dat ziet er toch altijd heel netjes en strikt uit. Maar zelf heeft hij het daar nooit over.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.217
Past niet bij onze macho-cultuur in the gym; foto's en filmpjes maken staan niet in het ongeschreven wetboek der hardcoreheid. Maar ik moet bekennen; ik ben ook altijd haantje de voorste bij de DBB-politie als er zware gewichten gepost worden; ik ben gek op filmpjes. Maar zelf zie ik me niet zo gauw iemand vragen om mijn set te filmen, of de gelegenheid moet toevallig daar zijn. Wel ben ik nooit de minste om foto's te posten bij voldoende groepsdruk, dus i ain't that much of a p*ssy.

POST FOTO DAN :fuu:

hehe..

Posten die hap dan baas, ben wel eens benieuwd hoe je er tegenwoordig bij staat.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven