AndroidHealthClinic

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Die gewichten zijn goed mogelijk als je beetje cheat hoor :)

hoi loo

doe jij ook shakes ensow

groetjes jef

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:rolleyes::D

Whahaha, jah man, iedereen weet dat Loo elke dag foto's van internet af zit te trekken, om ze daarna te photoshoppen tot onmogelijke/ onnatuurlijke properties. :roflol:

Al die trainingen zuigt hij ook uit z'n duim en Tiger is een kloontje van Loo waardoor het lijkt alsof Loo echt traint. :roflol:

Maar goed, 'k snap je punt. :o

sinds hoelang train je eigelijk Loo?

Ben ik ook wel benieuwd naar, toen je dit logje opende was je waarschijnlijk al wel een poosje bezig.

OMG wat een spam weer whahaha

Lijkt mijn log wel... :rolleyes:

Ben ik ook wel benieuwd naar, toen je dit logje opende was je waarschijnlijk al wel een poosje bezig.

Ik denk dat je genoegen moet nemen met 'al enkele jaren''. Alleen zo kan hij de mythe in stand houden dat zijn goddelijke lichaam in slechts korte tijd werd geschapen zoals God in zes dagen de aarde schiep. :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.194
MAANDAG

Yo yo ff snel een superdude training posten verder weinig tijd; m'n chick is 2 dagen vrij dat betekent dat ik 2 dagen weinig vrije tijd heb. (ze zit nu beneden op de bank, gelukkig mocht ik wel ff de deur uit om te trainen).
Goeie training wel ondanks weinig slaap maar met no-xplode hoef je feitelijk helemaal niet meer te slapen.
Heb me niet helemaal aan het 6-reps protocol gehouden omdat ik met een sterke mocro trainde (hij wilde meetrainen) en die moest ik uiteraard ff achter z'n oren wassen en meteen knippen en scheren dus ook wat hoger in reps gezeten. Dat zal hem leren!

Borst

Schuindrukken dumbels
6 * 32
6 * 40
8 * 48 (1spot)
12 * 40

Bankdrukken
6 * 80
6 * 100
6 * 110 (1spot)
10 * 80
15 * 60 (extra wide)

Schuine cable fly's
6 * 10
6 * 15
8 * 20
9 * 15

Biceps

Barbell curls
6 * 35
6 * 45
10 * 50
10 * 40

Hammer curls
6 * 20
6 * 22
10 * 16

One arm db curl op scott bench
6 * 14
6 * 18
6 * 20
14 *12 (slow reps)

''ze zit nu beneden op de bank, gelukkig mocht ik wel ff de deur uit om te trainen''

Mocht je even los rennen zonder riem bro ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.197
''ze zit nu beneden op de bank, gelukkig mocht ik wel ff de deur uit om te trainen''

Mocht je even los rennen zonder riem bro ?

epic; ze at mee met m'n ouders (ik eet m'n eigen voedsel), dus op een gegeven moment zeg ik; ik ga trainen ik bel je later wel.
Kom ik net terug zit ze nog steeds op de bank.

epic; ze at mee met m'n ouders (ik eet m'n eigen voedsel), dus op een gegeven moment zeg ik; ik ga trainen ik bel je later wel.
Kom ik net terug zit ze nog steeds op de bank.

:roflol:
Als je haar aanleert je post-workout-meal klaar te maken is dat best handig.

Lijkt me een goed grietje Loo.
Komt ze bij jou langs, mag je toch rustig nog even trainen.
Kom je terug van je training, mag je nog wat posten op DBB. :thumbs:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven