XXL Nutrition

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Oh ja, die NO Xplode was wel lekker. Idd goede drive. Ik ben niet snel lyrisch over dingen, dus hier ook niet over. Het is gewoon een leuk supplement, en dat is eigenlijk al voldoende want bijna al de rest is crap.

Yo bro ff foto posten. Je zegt dat je 5 kg bent aangekomen in een maand!:eek::eek::eek::D

Post die foto's nou gewoon beest. :D

Groepsdrukkkkk!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.225
Nou nou, ik ben net weer een maandje aan het knallen, kom kom geef me nog ff een beetje tijd om kilo''s terug te pakken.

anders even een before after bali :evil: :roflol:

Worden dus foto's Loo!

Vendetta, unleash en megagrow zijn ook fantastische supplementen, misschien het proberen waard?

Heb er toch mooie resultaten mee geboekt in kort termijn.

Vendetta kan je ook combineren met No-Xplode

Jonge Loo, hoe slechter de foto's nu, hoe beter je resultaten zijn over een paar maanden ;)

• #7.230
DINSDAG

Mmmmm....bijna status quo ten opzichte van de vorige beentraining.
Iets mooiere reps, hier en daar een herhaling meer, maar dan houdt het op.
Tja was te verwachten, het kan geen feest blijven.

Benen

Parallelsquat (no belt)
8 * 60
8 * 80
6 * 100
6 * 120
6 * 120

Leg press (plate loaded)
8 * 150
8 * 250
8 * 300
8 * 300

Lunges in smith
8 * 60
8 * 80
8 * 90

Leg extensions (fullstack)
3 * 14 * 75

Seated leg curl
8 * 45
8 * 65
6 * 85
6 * 85

Adductor machine
15 * 15
15 * 30
15 * 45
15 * 60

Je foto's ken ik wel wil wel eens een filmpje van een compound zien, jij mag kiezen. ;)
Geef Tiger een camera en het komt goed. Ik train ook in een redelijk hardcore gym en daar zeikt niemand als je foto's neemt of filmpt.

Zo even wat olie op het vuur, heerlijk........

Je Geef Tiger een camera en het komt goed. Ik train ook in een redelijk hardcore gym en daar zeikt niemand als je foto's neemt of filmpt.

Kiezen mag hij niet;

Eerlijk is eerlijk. MarcJ heeft een punt--> Loo heeft gezworen in dit logboek dat er een filmpje van zijn dumbbell shoulder press met 40+ kg dumbbells zou komen als hij de squat zou doen met 200 kg. Belofte maakt schuld en ik vind dat dit nu echt onder groepsdruk kan worden opgeeist.

Het is inmiddels maanden geleden dus kom maar door Loo met dit filmpje van de volgende schoudertraining.

Geen front squat meer?

Vrienden van DBB, volgende week 19 november 2009 om 7 uur in de avond is het dan zo ver. Dan zal een camera ploeg klaar staan om Loo te filmen in een gevecht tegen 44 kilo ijzerkoud ijzer. Als je het met deze post eens bent laat dit dan weten in dit inmiddels verpauperd spam log.

Ik dank u zeer!

:)

Eens!

Nette rug btw.

• #7.238
Vrienden van DBB, volgende week 19 november 2009 om 7 uur in de avond is het dan zo ver. Dan zal een camera ploeg klaar staan om Loo te filmen in een gevecht tegen 44 kilo ijzerkoud ijzer. Als je het met deze post eens bent laat dit dan weten in dit inmiddels verpauperd spam log.

Ik dank u zeer!

:)

it's all good.

Die 44 pakte ik begin van het jaar al, koud kunstje.

Weddenschappen kunnen in dit log afgesloten worden met Tiger als bookmaker.

Ik zal Loo onsterfelijk maken hahahaha!

it's all good.

Die 44 pakte ik begin van het jaar al, koud kunstje.

Weddenschappen kunnen in dit log afgesloten worden met Tiger als bookmaker.

30 euro dat het filmpje er niet komt. En dat het je niet lukt....
Maak het echt over...

Wel minimaal 8 hh zoals besproken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven