Fitness Seller

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Goddamn m'n rug voelt echt helemaal gebroken aan. M'n onderrug zit echt helemaal vast, alsof ik fulltime die belt om heb. Vanmorgen al zo'n hete kersenpitten zak op m'n rug gelegd en later m'n chickie me laten masseren met m'n tandjes op elkaar, dat hielp een half uurtje nu zit ie weer vast + alsof er met een stok op is geslagen. Heerlijk :D
(alleen ****ed up dat ik straks benen moet pakken :mad:)[/QUOTE]

dat zal idd zwaar worden

ik volg het bccaaa-verhaal + vitargo
in een goeie whey , en die zijn er genoeg
zit volgens mij toch genoeg
bccaa's , glutamine enz enz.....
dus ik vraag mij af of de combinatie zoveel meer uitmaakt
ik heb werkelijk geen idee???

ik volg het bccaaa-verhaal + vitargo
in een goeie whey , en die zijn er genoeg
zit volgens mij toch genoeg
bccaa's , glutamine enz enz.....
dus ik vraag mij af of de combinatie zoveel meer uitmaakt
ik heb werkelijk geen idee???

BCAA zijn voorverteerde eiwitten dus zeer snel opneembaar. Voorkomt afname van glutamine en voor een deel spierschade tijdens training. Verhoogt de eiwitsynthese in het lichaam en is anti-katabolisch.

Laatst bewerkt:
dit zit er bij mij in
dus dan heb ik toch alles

Aminozuren per 100 g eiwit:
L-Alanine 4790 mg
L-Arginine 2690 mg
L-Asparginezuur 10680 mg
L-Cysteine 2390 mg
L-Glutaminezuur 17100 mg
Glycine 1870 mg
L-Histidine 1810 mg
L-Isoleucine* 5660 mg(BCAA)
L-Leucine* 10510 mg( BCAA)
L-Lysine* 9110 mg
L-Methionine* 1810 mg
L-Fenylalanine* 3210 mg
L-Proline 5660 mg
L-Serine 5310 mg
L-Threonine* 7240 mg
L-Tryptofaan* 1400 mg
L-Tyrosine* 3040 mg
L-Valine* 5720 mg (BCAA)
* = essentiele aminozuren
BCAA = Branched Chain Amino Acids

"Ok " Ove.

dat zit er wel in ja, het gaat erom hoe snel je het eruit krijgt!
bcaa`s/ aminozuren worden veel sneller opgenomen wat XL uit probeert te leggen

En dat blijft altijd de eeuwige discussie; wat ben je powerlifter of bodybuilder?
En dat is ook het mooie van de logs in deze sectie. In principe trainen wel vrijwel allemaal om je "body te builden". Gewichten zijn dus eigenlijk niet relevant; maar gewichten is alles wat we hebben in de logs, daar wordt je ook op beoordeeld.
En laten we heel eerlijk zijn; iedereen wil toch zo zwaar mogelijk pakken.:D
Je moet daarin ook altijd een balans vinden; enerzijds wil je een brute load pakken, if you want bigger muscles lift bigger weights. Anderzijds moet je oppassen dat je niet te geil wordt van zware gewichten want zodra je vorm er teveel onder gaat lijden verlies je juist maximale stress op je te trainen spiergroep.

Ik vind het ook altijd moeilijk, ik zou graag m'n bench, squat en dl 1rm's omhoog willen gooien, immers dat streelt je ego, maar ik moet altijd in gedachten houden dat het mijn doelstelling is om een mooie fysiek te creeëren. En als ik daarvoor beter op 8 reps kan blijven, dan moet het maar.

Mooi gezegd, ik voel mij zo ook altijd tussen de wal en het schip zitten...

Het lijkt me het beste om het gewoon te combineren. Je wil af en toe toch op kracht trainen zodat je daarna zwaarder kan liften in een 6-10 reprange. Wanneer je altijd op je 8 hh blijft hangen zal je niet snel zwaarder gaan liften. Bovendien blijft je training ook afwisselend en dus vaak leuker als je eens wat weken op kracht gaat rammen, het is eens wat anders. 8 weken massa, ff deloaden en dan een maandje kracht, zoiets.

dat zit er wel in ja, het gaat erom hoe snel je het eruit krijgt!
bcaa`s/ aminozuren worden veel sneller opgenomen wat XL uit probeert te leggen

jij bedoelt dat ze sneller worden opgenomen als je ze apart opneemt
ik daar een bewijs van - ben ik wel benieuwd naar

aminozuren gaan direct door de maagwand heen de bloedbaan in en zo direct naar je spiercellen. een whey shake doet dit niet en daar ligt het verschil. ik zeg niet dat er geen aminozuren in whey zitten ofzo he. ik weet niet echt wat nou het probleem is?

we laten het hierbij
ik weet het ook niet

Zogenaamde kenners hier.:o

Loo heeft wel een punt met de bb en pl discussie! Ik zit daar ook altijd mee...zwaar trainen verdoet regelmatig de vorm van de oefening...waarvan ik toch denk dat dit voor een bbér relevanter is.:D Maar ik ken de dbb groepsdruk, en Loo kent deze als geen ander! Je zou bijna, en ik zeg bijna een fake training posten als je p*ssy weights hanteerd. Maar goed waar doe je het dan voor, voor de comments of voor jezelf...maar het blijft imo wel een punt dat je zonder monstergenen toch wel redelijke kg's moet verslepen voor brute massa..:rolleyes:

Voor mij is veel gewicht de motivator tijdens het sporten en dit is ook wat waard.
Dat houd het voor mij leuk, mezelf continu verbeteren.

Dit zal verder voor iedereen anders liggen.

Loo heeft wel een punt met de bb en pl discussie! Ik zit daar ook altijd mee...zwaar trainen verdoet regelmatig de vorm van de oefening...waarvan ik toch denk dat dit voor een bbér relevanter is.:D Maar ik ken de dbb groepsdruk, en Loo kent deze als geen ander! Je zou bijna, en ik zeg bijna een fake training posten als je p*ssy weights hanteerd. Maar goed waar doe je het dan voor, voor de comments of voor jezelf...maar het blijft imo wel een punt dat je zonder monstergenen toch wel redelijke kg's moet verslepen voor brute massa..:rolleyes:

Dit doet iedereen hier toch??????

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.495
Het lijkt me het beste om het gewoon te combineren. Je wil af en toe toch op kracht trainen zodat je daarna zwaarder kan liften in een 6-10 reprange. Wanneer je altijd op je 8 hh blijft hangen zal je niet snel zwaarder gaan liften. Bovendien blijft je training ook afwisselend en dus vaak leuker als je eens wat weken op kracht gaat rammen, het is eens wat anders. 8 weken massa, ff deloaden en dan een maandje kracht, zoiets.

+1

BCAA zijn voorverteerde eiwitten dus zeer snel opneembaar. Voorkomt afname van glutamine en voor een deel spierschade tijdens training. Verhoogt de eiwitsynthese in het lichaam en is anti-katabolisch.

+1

+1

Daarom moet je altijd zorgen dat je
1. of een goede fysiek hebt
2. of ****ing sterk bent

Als je een goede fysiek hebt dan kan je altijd nog een foto posten om iedereen de mond te snoeren, en als je ****ing sterk bent dan kan je altijd nog met je krachtstats tof gaan lopen doen.
Als je EN een k*tfysiek hebt EN niet sterk bent dan.......dan moet je harder trainen mother****er!

750 pages , ook nog ergens foto's te zien ?

• #7.497
DONDERDAG

ff een hersteltraining van gemaakt, m'n rug is echt *&#%@&*! van dat deadliften ik kon niet zo zwaar pakken.
Tussen de oefeningen door als een homo op z'n backstrecher gelegen, en daarna nog 10min uitgehangen op een hypertextensions apparaat, dat hielp wel!

Benen

Fullsquat
15 * 60
15 * 60
15 * 80
15 * 80
15 * 80

Leg press
15 * 100
15 * 200
15 * 200

Seated leg curl
4 * 15 * 45

superset met;

Standing calve raises
4 * 20 * 200

Jezus Loo, je moet door de pijn heen knallen! hehe.

• #7.500
750 pages , ook nog ergens foto's te zien ?

BOEM

lights out, game over!

x5r3mo.jpg

dd2btu.jpg

(van voor de vakantie, sta er nu iets beter bij ook droger)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven