Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat is het verhaal achter een dubbele isolatie oefening : side raises?
gelijk even voorkomengemakzucht en met die cable side raises vind ik de belasting toch net ff iets anders; ik buig met m'n romp ietsje voorover en laat m'n arm voor m'n romp langs gaan met de negatieve (m'n werkende arm komt voorbij m'n lichaam zelfs) waardoor er een grotere ROM gemaakt wordt en belangrijker nog; waardoor er stretch op m'n side delt komt.
Die "extra optie" mis je met reguliere side raises.
Snappie?
Dit zijn overigens geavanceerde side delt aanvalstechnieken dus deze post wordt over 30 min vernietigd omdat ik anders bang ben dat meer mensen grote ronde delts krijgen.

Is er eigenlijk nog een keer een filmpje langsgekomen of niet?
Is er eigenlijk nog een keer een filmpje langsgekomen of niet?

Ander voordeel van cable side raises is, dat de belasting gedurende de hele beweging even groot is, in tegenstelling tot normale side raises, waar het steeds zwaarder wordt door de zwaartekracht. Bij gewone side raises wordt dus voornamelijk het laatste deel van de ROM getraind.
Wat ik zelf vaak doe om de ROM nog groter te maken bij cable side raises is zijwaarts gaan leunen
http://www.youtube.com/watch?v=w-wFG7y6jHE
Nee, de zwaartekracht blijft op dezelfde manier aan het gewicht trekken.
Het ligt eraan hoe de kabel machine is geproduceerd/ of er een degelijke fysiocam in zit.
Als jij het doet zoals in het filmpje dan leun je de verkeerde kant op, nu blijft de hoek van je arm t.o.v. je romp hetzelfde.

gemakzucht en met die cable side raises vind ik de belasting toch net ff iets anders; ik buig met m'n romp ietsje voorover en laat m'n arm voor m'n romp langs gaan met de negatieve (m'n werkende arm komt voorbij m'n lichaam zelfs) waardoor er een grotere ROM gemaakt wordt en belangrijker nog; waardoor er stretch op m'n side delt komt.
Die "extra optie" mis je met reguliere side raises.
Snappie?
Dit zijn overigens geavanceerde side delt aanvalstechnieken dus deze post wordt over 30 min vernietigd omdat ik anders bang ben dat meer mensen grote ronde delts krijgen.
Als de groepsdruk te hoog wordt voor onze Loo zwicht hij vanzelf.
Blijkbaar heeft de groepsdruk dat punt nog niet bereikt...
DUS NOG EVEN FLINK DOOR PUSHEN BOYS![]()
Dat filmpje zou afgelopen vrijdag gefilmd worden door tiger4evah, maar er is de hele week niet eens getraind.
En dat filmpje boeit me eigenlijk geen ****, ik krijg er niet echt een stijve derde been van. Doe mij maar dikke schouders.
En die heb ik trouwens al
Van mij apart denken jullie dat ik de boel bij elkaar lieg.
Het is dat tiger aanbood om te filmen, prima als hij met een camera in de rondte wil lopen dan mag ie van mij filmen. Dus je moet bij hem zijn.